איך תדעו איפה לטפל ברכב שלכם וטיפים לבחירת מוסך

צרו איתנו קשר

כל אדם אשר נדרש להכניס את הרכב שלו למוסך מכל סיבה באשר היא, מוצא את עצמו חושש לקראת הכנסת הרכב למוסך. הוא חושש שלא יטפלו ברכב כמו שצריך, שחלקי החילוף לא יהיו מספיק איכותיים, שידרשו ממנו מחיר גבוה יותר או שלא יתקנו באמת את התקלה הדורשת תיקון בבד, אלא יכניסו עוד תקלות שלכאורה קיימות רק בכדי לדרוש מחיר גבוה יותר. מדובר על חששות טבעיים לחלוטין ועל כן, מראש חשוב לברר באיזה מוסך כדאי לטפל ברכב טרם מכניסים אותו למוסך. בכדי להבין לאיזה מוסך כדאי להכניס את הרכב, כדאי מאוד שתבינו מה צריך לבדוק טרם בוחרים מוסך.

 

סוגי מוסכים

אם אתם מחפשים מוסך בראשון לציון או בכל עיר אחרת בכדי לטפל ברכב שלכם, ראשית כל כדאי שתכירו את שלושת סוגי המוסכים שניתן למצוא כיום: מוסך מורשה שהוא מוסך שקיבל רישיון מטעם משרד התחבורה, מוסך של היבואן שהוא מוסך מורשה אשר קיבל זיכיון מטעם יבואן רכב מסוים אשק קבע הן את תנאי השירות והן את צורת החיוב ואופן הטיפול. סוג נוסף של מוסך הוא מוסך מדרכה שהוא איננו מוכר על ידי משרד התחבורה ועל כן, הפעילות שלו אסורה על פי החוק.

 

כיצד תבחרו מוסך לטיפול ברכב שלכם?

הנה כמה פרמטרים שחשוב שתבחנו טרם אתם בוחרים מוסך לטיפול ברכב שלכם: ראשית כל, חשוב מאוד שבכל מוסך שאתם בודקים תהיה עמדת קבלה בכניסה אשר מציעה הסכם שירות בין הלקוח לבין המוסך. בהסכם זה יפורטו כל דרישות התיקונים או הטיפולים של הלקוח מהמוסך והוא יהווה מעין חוזה מחייב ותבטיח שלא יבוצעו טיפולים או תיקונים אשר לא נדרשו.

חשוב שתדעו שבמוסך מקצועי תהיה לכם יכולת לדעת את המחיר של התיקון עוד טרם תשאירו את המכונית במוסך, כך שאם המחיר נראה לכם יקר מדי, תמיד תהיה לכם יכולת לגשת למוסך אחר עוד טרם התחילו לטפל במוסך ברכב שלכם.

כמובן שחשוב מאוד לוודא כי המחיר אשר דורשים במוסך הוא מחיר הוגן וזאת בהתאם למחירונים שניתן למצוא כיום המפרטים מחירים של סוגי עבודות תיקונים בסוגי רכבים שונים, מחירים של חלקי חילוף שונים לרכבים מסוגים שונים ועוד.

חשוב לדעת כי המוסך מחויב על פי החוק לבצע את כל התיקונים הנדרשים ברכב וכן להשתמש בחלפים ובחומרים שרלוונטיים לצורך התיקום המדובר. חשוב לזכור כי שוק החלפים יהיה פרוץ במקרם רבים ועל כן, חשוב מאוד שתבדקו מראש מה טיב החלקים אשר המוסך מביא לצורך החלפה ברכבים שונים. יש לוודא כי מדובר על חלקים איכותיים.

בסופו של דבר, כדאי מאוד שתקבלו המלצות על מוסך מחברים, מכרים או בני משפחה שיש להם מוסך קבוע שהם יכולים להמליץ על שירותיו המקצועיים והאמינים וכן, כדאי שתחפשו המלצות ומידע באינטרנט. כך לדוגמא: כדאי לקרוא אודות מוסכים מומלצים ועסקים מומלצים באתר T  

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!