מצבר לקיה ספורטאז

צרו איתנו קשר

מצבר לקיה ספורטאזאם תיסעו בכבישי ישראל ותביטו ימינה או שמאלה (בזהירות), סביר להניח שתראו מסביבכם קיה ספורטאז נוסעת או חונה בסביבתכם. למעשה, אנחנו יוצאים מתוך נקודה הנחה שאתם נוסעים באחת כזו. קיה ספורטאז היא מכונית הקרוסאובר הנמכרת בישראל מזה כמה שנים. למעשה, לא לחינם זכה הרכב למעמד זה. הוא מציג נוחות, טכנולוגיה איכותית, יכולות נסיעה גבוהות ומהווה פתרון אידיאלי למי שהמשפחתיות פחות מרגשות אותו. זו הסיבה שהמכונית גם הפכה לפופלארית גם בעולם כולו ולא רק בישראל.

מאז כניסתה לישראל, היצרנית הדרום קוריאנית הציגה שלל דגמים של הספורטאז. בכל אחד מהם חידושים אחרונים ודבר זה מעניין אותנו כי ככל שהרכב מתקדם יותר ומערכות החשמל שלו מתוחכמות יותר ובכלל הוא מכיל יותר מערכות, הרי שיש לבחור מצבר לקיה ספורטאז שמתאים לדגם. לרוב בספר הרכב שלכם יהיה כתוב על מצבר לקיה ספורטאז שלכם אבל גם אם אינכם מתמצאים בנושא – אנחנו פה למענכם. בתור חברת שירותי החלפת מצבר לרכב בכלל ועבור מצבר קיה ספורטאז בפרט חשוב לנו לא רק החלפה מקצועית ומהירה אלא רמת שירות גבוהה.

מצבר לקיה ספורטאז שיתאים

מצבר חייב להיות תואם לרכב. גם תחת יצרן אחד, יתכן ויהיה צורך במצברים בנפחים שונים. יתרה מכך, גם באותו דגם, יתכנו שינויים. מצבר לקיה ספורטאז 2012 לא יהיה אותו לאותו מצבר לקיה ספורטאז 2020. הסיבה לכך היא שבשנתונים החדשים יותר הוכנסו מערכות חדשות וטכנולוגיות מתקדמות, הדורשות מצבר עם עוצמה גבוהה יותר. לכן בעוד מצבר לקיה ספורטאז מדגם ישן יותר, יכול להיות בן 60 אמפר, דגם חדש יותר יצטרך כבר 70 אמפר. 

כאמור, אם אינכם בטוחים, אלו את איש השירות שיגיע אליכם. הוא לא מספק רק נוחות בכך שהוא מגיע עד אליכם בתוך כשעה ומטפל בבעיה אלא הוא גם מקנה בטחון. מאחוריו ידע וניסיון רבים והוא נעזר בציוד מתקדם. העובדה כי קיה ספורטאז הוא רכב די פופלארי בישראל מביאה לכך שברשותו ימצאו כלל המצברים המתאימים לרכב.

עלות מצבר קיה ספורטאז

כשם שיש סוגי מצברים שונים כך גם המחירים שונים. מה משפיע על מחיר מצבר לקיה ספורטאז? קודם כל הנפח אבל גם אורך האחריות שתקבלו עליו וכמובן מצבו. לעיתים, יציעו לכם בשביל לחסוך לקנות מצבר קיה ספורטאז יד שניה. כזה שנעשה בו שימוש. איננו פוסלים דבר זה על הסף. עליכם לבצע בדיקת תקינות למצבר וכן לבחון את התאריך המוטבע על המצבר ומגדיר את התפוגה שלו. לא תרצו לרכוש מצבר שעוד חודשיים מסיים את דרכו הרשמית. 

כאמור, אנחנו ממליצים להחליף למצבר חדש. נכון, עלותו גבוהה יותר ממשומש אבל הוא מראש בעל חיים ארוכים יותר ובעיקר יקנה לכם שקט נפשי. שקט נפשי הוא גם תוצר של מותג המצברים, שגם לו השפעה על המחירים. כמו כמעט בכל עולמות הצריכה מותגים עולים יותר אבל בעולם מצברי הרכב זה חשוב. מצברים ממותגים מוכרים כמו בוש, וורטה, וולטה ושנפ הם סמל לאיכות וטכנולוגיה מתקדמת ובעיקר לאמינו ואורך חיים רב. לא לחינם מרבית המתקינים יציעו לכם אותם ולא לחינם הם מגיעים עם אחריות של היצרן. אם תקפידו לקנות באמצעות משווקים מורשים, תזכו גם לראש שקט בגזרת המקוריות של המצבר ולא תחששו מזיופים.

עלות החלפת מצבר לקיה ספורטאז עלות החלפת מצבר לקיה ספורטאז?

מצבר לקיה סופרטאז הדורש החלפה באופן סופי ידרוש מכם לא רק את הפן הכספי אלא גם את האנרגיה הדרושה כדי לבזבז יום ולהמתין לגרר ולמוסך וכידוע, זמן שווה כסף. לכן שירות החלפת מצבר עד הבית אוא עד היכן שנתקעת, שווה הרבה יותר מערכו. אתה מרים טלפון ובתוך כשעה בלבד, במקום שנוח לך, המצבר מוחלף. שירות ההחלפה יכול להתחיל החל מ-300 ₪ ותלוי במותג המצבר, איכותו והדגם הנדרש וכן במורכבות הטיפול. במידה ומדובר על תיקון קטן, יציע לך איש המקצוע לתקן בעלות שינקוב ועליך להחליט. במידה ומדובר בתקלה מערכתית יותר, שדורשת התערבות עומק של מוסך, תחויב רק על קריאת השירות.

לקראת החלפת מצבר לקיה ספורטאז 

פעמים רבות, המצבר שלכם לא יעשה בעיה פתאומית. הוא פשוט יפסיק לתפקד היטב. עדיין יתפקד אך יתחיל לזייף. המשמעות היא כנראה שאלו פרפורי הגסיסה שלו, סביר להניח בשל העובדה כי הוא ישן יחסית. לרוב, מצבר לקיה ספורטאז, בנסיעה רגילה, יכול להחזיק בין שלוש לארבע שנים. אם תשחקו אותו או שתעשו שימוש לא נכון ברכב ותגרמו לפריקה רבה מידי של המצבר, אורך חייו יתקצר. אבל גם אם נהגתם תמיד כשורה, את הזמן לא ניתן לעצור והמצבר יגיע לסוף דרכו.

רבים נוטים לזלזל בפרק הזמן המוקצב לתפקוד מיטבי של מצבר. למה להחליפו אם הוא עדיין פועל? ובכן, בגלל שהוא אינו פועל כיאות, השפעתו על מערכות החשמל ברכב פחותה. אם לוח המחוונים שלכם קצת יתעמעם – זה לא כזה נורא. אם המזגן שלכם בקושי יקרר, זה כבר לא נעים. עם מערכת הנעילה שלכם תתחיל להשתגע ובטח עם יהיו בעיות בהנעה- זה כבר משמעותי בהרבה. אז אולי תשרדו עוד כמה ימים אבל זה יגיע. לכן, עדיף להחליף מצבר לקאיה ספורטאז באופן פרואקטיבי. כך תעשו זאת בשליטה ובזמן שלכם, בלי הפתעות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!