מצבר לסוזוקי אלטו

צרו איתנו קשר

מצבר לסוזוקי אלטואם אתם בעליו הגאים של סוזוקי אלטו אתם ודאי נהנים מרכיב נעים, נוח ואמין. אבל גם ברכב שכזה, לעיתים תתקלו בבעיית מצבר. לרוב הבעיה תופיע באופן לא מתוכנן דבר שיגרום לכם לצרות מרובות. אתם ממהרים והרכב לא מתניע עקב בעיית מצבר לסוזוקי אלטו. זה קורה לכולם, בכל רכב. האופציה הראשונה שלכם היא להתקשר לגרר ולגרור את הרכב למוסך (במידה ולא איתרתם מישהו עם כבלים שיעזור לכם או שאיתרתם אבל עדיין אינכם מצליחים להתניע). אבל האופציה הזו היא לא בהכרח הכי טובה.

הסיבה לכך היא פשוטה: זה לא קל ולא חסכוני וכרוך בהרבה כאב ראש ובזבוז אנרגיה. יש צורך להזמין גרר, להמתין לו (בתוך 3 שעות…), לנסוע עצמאית למוסך, להמתין שם, ורק אחר כך לצאת עם מצבר חדש. לפעמים יום עבודה שלם ילך לכם על כל הפרוצדורה הזו. האופציה השנייה הרבה יותר נעימה, יעילה ומהירה: החלפת מצבר עד אליך. מרימים טלפון אל מוקד השירות שלנו ובתוך שעה איש מקצוע מיומן נמצא אצלך ופותר את הבעיה.

למה יש בעיות מצבר לסוזוקי אלטו?

מצבר לסוזוקי אלטו הוא מצבר טוב כמו כל המצברים של הכבים האחרים. למעשה, כל היצרנים המובילים בעולם, דוגמת שנפ, וורטה, וולטה, בוש וכד' מיצרים מצבר לסוזוקי אלטו ולכל דגמי סוזוקי האחרים. אלא שבעיית מצבר יכולה לנבוע משני אפיקים עיקריים. הראשון הוא זה שבשליטתנו. השימוש שלנו ברכב ובמערכות החשמל שלו אינו טוב. למשל, אנחנו משאירים את הרכב בלי לכבות את מערכות החשמל לזמן ארוך או לא מתניעים אותו במשך תקופה ארוכה, כך שהאלטרנטור לא מופעל ולא מטעין מחדש את המצבר כך שהוא מתרוקן. 

הסיבה השנייה לא תלויה בנו אלא בגורם הזמן. מצבר טוב, בשימוש ממוצע יחזיק בין 3 ל-4 שנים. בשימוש סביר ורגוע, אולי אפילו טיפה יותר. כאשר מצבר מתקרב לסיום חייו, הוא אינו פועל כראוי וגם מאותת לנו על כך עם הפעלה חלקית או פחות מיטבית של מערכות החשמל וההתנעה השונות. לפעמים לא נצטרך לחכות לאיתות ובדיקה מהירה של מצבר סוזוקי אלטו תגלה שמוטבע עליו תאריך היצור או תאריך התפוגה שלו. כמובן שתוכלו להתעלם ו"למשוך" עוד קצת אבל התוצאה יכולה להיות מרה מבחינתכם: בסוף תתקעו במקום הכי לא נח ובזמן הכי לא צפוי.

התאמת מצבר לסוזוקי אלטו

מצבר לסוזוקי אלטו הוא לרוב מצבר 40  אמפר, בדומה לרכבים דומים בקטגוריה. יש אנשי מקצוע שטוענים שגם מצבר 46 אמפר מתאים. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ באיש מקצוע ובוודאי להחליף את המצבר באמצעותו. התאמת מצבר לסוזוקי אלטו שאינה מתאימה לסוג הרכב יכולה להיות בעייתית. זאת משום שמצבר שאינו מתאים לא מיטיב עם הרכב ואינו מאפשר פעילות חלקה של המערכות התלויות בו וגם חיי המצבר מתקצרים במהירות. 

איש שירות מקצועי כדוגמת הטכנאים והחשמלאים שלנו, המגיע עד אליך יבדוק את סוג המצבר המתאים ביותר עבורך. תוכל כמובן לבדוק על מצבר לסוזוקי אלטו בספר הרכב שלך אבל אין ספק שמבט מקצועי שווה יותר. אגב, איש השירות לא רק יבדוק את המצבר אלא גם את המערכות המקיפות אותו, כגון הסטארטר, האלטרנטור ואפילו מערכות החשמל והפיוזים. במידה וישנו תיקון קטן ואין צורך להחליף מצבר, איש המקצוע יתקן ויחייב רק על התיקון או רק על השירות- במידה ואין צורך בהחלפת המצבר ונדרשת גרירה למוסך. במידה ויש החלפת מצבר, איש השירות יחליף, יתאים ויתקין את המערכת במהרה.

מותגי מצבר לסוזוקי אלטו

מצבר לסוזוקי, כמו מצברים אחרים, ניתן למצוא בסוגים שונים של חברות. כאמור, המלצת אנשי המקצוע היא לבחור במותגים המוכרים והאמינים בעולם, כמו מצברי שנפ, בוש, ורטה, וולטה ועוד. גם אם מחירם מעט יותר גבוה- האמינות והשקט הנפשי שהם מקנים שווים את זה. בשוק מסתובבים שמות נוספים של מצברים, לא כולם איכותיים. את השקט הנפשי תבטיחו לעצמכם לא רק עם רכישת המצברים המוכרים אלא גם באמצעות רכישה רק אצל משווק מורשה. כך תוודאו שרכישת מצבר לסוזוקי אלטו שלכם היא של מצבר חדש ומקורי ולא של מצבר ישן (שיקרוס עוד מעט) או מצבר מזויף. מצבר שכזה יגרום לכל הרכב לא לפעול היטב ודאי למערכות החשמליות שבו.

החברות והמותגים הגדולים בטוחים באיכות המצבר שלהם ולפיכך מאפשרים מתן אחריות עליהם. לרוב האחריות תנוע בין שנה לשנתיים, תלוי ביצרן. גם במידה של תקלה נוספת או שירות אחר שתדרשו אליו, העובדה שהמצבר נרכש והותקן מחברה מקצועית עם רמת שירותיות גבוהה – חשובה מאוד, לצורך תיקון מהיר.

אז אתם יכולים לחסוך ולבחור מצבר לסוזוקי אלטו מחברה לא מוכרת. לעיתים זה יצליח לכם, לעיתים את הכסף שחסכתם עכשיו תשלמו בריבית בהמשך. אנחנו מציעים לכם לא להמר בנושא. הנוחות שלכם חשובה, הרי בשביל זה הזמנתם שירות החלפת מצבר עד הבית. לא תרצו להיתקע באמצע שום מקום, בגלל מצבר לא איכותי.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!