מצבר 40 אמפר אוטו דיפו

צרו איתנו קשר

מצבר 40 אמפר אוטו דיפו הוא מצבר המתאים לרכבים קטנים יחסית. קיימות חברות שונות המייצרות מצברי 40 אמפר ויש לבחון היטב מי היא החברה שעומדת מאחורי המצבר שלכם. החברות המומלצות הן: חברת שנפ, חברת וורטה, חברת וולטה וחברת בוש. קיימות עוד חברות טובות בשוק, אך החברות שציינו הן החברות הפופולריות ביותר בישראל.

מצבר 40 אמפר אוטו דיפו – איך להתאים מצבר לרכב?

רובנו לא יודעים להתאים את גובה האמפר ביחס לרכב שלנו. חוסר התאמה של מצבר עשויה להוביל לכשלים במערכות חשמליות ואףלפעול בשתי דרכים פשוטות כדי לוודא האם מצבר 40 אמפר אוטו דיפו מתאים לפגיעה במנוע. אין צורך ללמוד את הנושא בצורה מעמיקה, אלא לפעול בשתי דרכים פשוטות כדי לוודא האם מצבר 40 אמפר אוטו דיפו מתאים לכם:

  1. ספר רכב – בכל ספר רכב יש את המפרט המדויק של רכיבי הרכב. זאת למעשה הבדיקה החשובה ביותר. תוכלו לראות מה גובה האמפר הנדרש לרכב בהוראות היצרן. המצבר שמופיע שם מתאים לכל תנאי האקלים ולביצועים של המנוע ומערכות החשמל ברכב.
  2. בדיקה עצמית – אם המצבר שיש לכם ברכב עובד בצורה מעולה, רק שהתוקף שלו עבר ואתם צריכים להחליף מצבר עכשיו. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להסתכל מה גובה האמפר במצבר שמיועד להחלפה. אנו פוגשים הרבה לקוחות שרוצים אמפר גבוה יותר כדי שהביצועים יהיו מרשימים אך זה לא באמת הכרחי. לכל רכב יש ווסת מתח אשר מעניק את גובה האנרגיה המדויק לכל רכיבי החשמל והמנוע.

מצבר 40 אמפר אוטו דיפו – התאמה לסוג הרכב

הרכבים שדורשים מצבר 40 אמפר יהיו: קיה פיקנטו, דייהו מאטיס, הונדה ג'אז, הונדה אינסייט, טויוטה פריוס, יונדאי i10 ועוד. המכנה המשותף של הרכבים הם שמדובר על רכבים קטנים יחסית בעלי נפח מנוע שנע בין 1,000 ל-1,400 סמ"ק (רובם). יש לקחת בחשבון שלא כל המצברים הם באותו הגודל (מימדים: אורך, רוחב ועומק). לכן, כאשר אתם מתאימים את גובה האמפר הנדרש, יש לקחת בחשבון גם מידות. כאשר אתם פוגשים בעל מקצוע הוא יידע להתאים את המידות הנכונות כל עוד הוא מנוסה ומיומן. ההתאמה היא כמובן קריטית לצורך הפעלה בטוחה ורציפה של המצבר.

מצבר 40 אמפר אוטו דיפו – מחירון

שם היצרנית מחיר אחריות
שנפ החל מ-400 ש"ח אחריות ל-12 עד 20 חודשים
בוש החל מ-450 ש"ח אחריות ל-24 חודשים
ורטה החל מ-500 ש"ח אחריות ל-20 חודשים
וולטה החל מ-400 ש"ח אחריות ל-12 חודשים

היצרניות שריכזנו לפניכם הן היצרניות המובילות בשוק הישראלי, כאשר בראש הרשימה עומדת חברת שנפ. חברת שנפ היא חברה איכותית וגם ביחס למתחרות המחירים שלה הוגנים. החברה מייצרת את המצברים בישראל והיא תוצרת כחול-לבן. כיום החברה עובדת לא רק בישראל, אלא גם מייצאת את המצברים לרחבי אירופה. חברת שנפ תופסת נתח שוק של מעל 30% מהשוק הישראלי, בעוד יתר החברות מתחלקות ביתר האחוזים. חברת בוש וחברת ורטה עומדת הן גם בראש עם נתח שוק של כ-20%. חברת ורטה ובוש נחשבות לחברות יוקרתיות יותר ואיכות המצברים באה לידי ביטוי.

ככה תתנהלו נכון בחורף:

המצברים אמורים להיות עמידים בפני תנאי האקלים השונים, זאת אומרת שגם בחורף המצבר אמור לעבוד כראוי לפי היצרניות. למרות שהחורף בישראל הוא לא קיצוני כמו באירופה, עדיין הוא יכול לפגוע בטיב המצבר. לכן, אנחנו ממליצים במהלך ימי החורף ורצוי בכל ימות השנה לדאוג שהמצבר יפעל לפחות פעם ביומיים עד שלושה למשך 15-30 דקות (הרכב צריך להיות ממונע).

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!