מצבר שנפ 70 אמפר start stop

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ 70 אמפר start stopמצבר שנפ 70 אמפר start stop הוא מצבר מסוג start stop של חברת שנפ בקיבולת של 70 אמפר. חברת שנפ היא אחת החברות המוכרות והוותיקות למכירת מצברים והמצברים שלה איכותיים ואמינים. על מצבר שנפ 70 אמפר start stop נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו מצבר?

קודם כל נסביר מהו מצבר בכלל. מצבר הוא סוללה בעלת אנרגיה חשמלית. תפקידו של המצבר הוא להפעיל את המערכות החשמליות השונות של הרכב בהן מזגן, תאורה, מערכות שמע ועוד. בנוסף, המצבר אחראי על הפעלת המנוע. בלי המצבר המנוע לא יפעל ולא ניתן לנסוע ברכב. המצבר מכיל 3 מרכיבים עיקריים- קוטב חיובי, קוטב שלילי ואלקטרוליט. תקלה בכל אחד מהרכיבים הללו עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למצבר.

כאשר הרכב מונע האלטרנטור פועל. בעת נסיעה ברכב, המצבר מקבל חשמל מהאלטרנטור ומוטען מחדש. מהסיבה הזו חשוב מאוד לנסוע נסיעות תכופות ברכב. במידה שלא נוסעים ברכב במשך תקופה ארוכה המצבר עלול להתרוקן. על ידי נסיעות ארוכות ומהירות ניתן לטעון את המצבר באופן מוצלח. 

מה זה start stop?

מצבר start stop הוא מצבר לרכב שפועל בטכנולוגיה חדשה. בעת נסיעה ברכב יש לעצור ברמזור אדום, אם יש פקק או מסיבות אחרות. כאשר עוצרים את הרכב ומשאירים אותו מונע אין צורך בכמות רבה של דלק. מצבר start stop פועל למעשה על מנת לחסוך בצריכת הדלק בעת עצירה. כאשר הרכב עוצר, מערכת start stop תכבה את הרכב באופן יזום ותדליק אותו בעת לחיצה על הגז. בטכנולוגיה זו קיימים שני סוגי מצברים- AGM ו-EFB. 

 

למי זה מתאים?

מצבר שנפ 70 אמפר start stop הם מצברים שמתאימים לרכבים חדשים בהם יש מערכת start stop. מצברים אלה משמשים בעיקר רכבים גדולים כמו איסוזו או ג'יפים. הסיבה לכך היא שמדובר במצבר חזק עם קיבולת גבוהה ולכן מתאים לרכבים גדולים וחזקים עם מנוע עוצמתי. יש לקחת בחשבון שעל מנת להתאים את המצבר לרכב חשוב להתייעץ עם יבואן הרכב או עם ספר הרכב ולבדוק מה המצבר המתאים ביותר. 

לחברת שנפ יש מגוון רחב של מצברים מסוגים שונים שמתאימים לרכבים שונים ולשימושים שונים, כך שתוכלו לבחור את המצבר המתאים לכם ביותר בהתאם לנתונים של הרכב. 

 

למה כדאי שנפ?

חברת שנפ היא חברה ישראלית והיא אחת החברות המוכרות והוותיקות בתחום המצברים. בחברת שנפ ניתן למצוא מגוון מצברים שמתאימים לכלי רכב שונים כולל אופנועים או משאיות. למצברים של שנפ יש יתרונות רבים- 

  • חברה ישראלית- חברת שנפ היא חברה ישראלית ולכן ידועה באיכות שלה. המצברים של חברת שנפ ידועים באיכות שלהם ובקדמה שלהם. כמו כן, תמיד חשוב לקנות מוצרים כחול לבן, במיוחד אם מדובר במוצרים איכותיים ואמינים. 
  • התאמה למזג האוויר הישראלי- מאחר שחברת שנפ היא חברה ישראלית, המצברים של חברה זו מתאימים למזג האוויר הישראלי. יש מצברים שמתאימים למדינות קרות ומצברים שמתאימים לשימוש במדינות חמות. לא כל מצבר מתאים לשימוש במדינה חמה כמו ישראל ויש לקחת זאת בחשבון. המצברים של שנפ הם מצברים שמתאימים לשימוש באקלים חם ובטמפרטורות גבוהות. 
  • מכסה כפול- המצברים של שנפ מכוסים במכסה כפול וכך אין צורך למלא מים במצבר ואין סיכוי שיהיה אובדן של חומצה. 
  • שמירה על איכות הסביבה- חברת שנפ היא חברה שתורמת לשמירה על איכות הסביבה. החברה אוספת את המצברים הישנים שאינם בשימוש ומפנה אותם לאתרי מחזור מתאימים שם ממחזרים את החומרים של המצבר ומפחיתים את הזיהום באוויר. 
  • חברה גדולה- חברת שנפ היא חברה גדולה ומוכרת. בעקבות כך ניתן להיות בטוחים שיהיה מענה מהחברה ושיהיה למי לפנות בעת הצורך. 

מחיר

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה מצבר שנפ 70 אמפר start stop, מאחר שתלוי בגורמים שונים. חשוב לזכור שכל רכב הוא שונה ויש לו ביצועים שונים ויש להתאים את המצבר לכך. טווח המחירים של מצבר שנפ 70 אמפר start stop ינוע בין 700 לבין 800 שקלים. מדובר במצבר חזק מאוד וחשוב לקנות אותו מחברה אמינה ואיכותית, כמו חברת שנפ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!