מצבר לסקודה ראפיד

צרו איתנו קשר

מצבר לסקודה ראפידאמנם אי אפשר מראש לדעת מתי תצטרכו מצבר לסקודה ראפיד, אבל כן תוכלו בכל רגע נתון להסתמך על פורטל טופ מצברים – השוואת מחירים בין מצברים עד הבית. במשרדכם, בביתכם או בכל אזור אחר, ניתן להזמין התקנת מצבר בבית הלקוח תוך שחוסכים כסף בכיס. 

בעוד כי נהוג לחשוב שדגמים של רכבים זהים מצריכים את אותם המצברים, זו למעשה טעות. אם יש לכם סקודה ראפיד, אתם צריכים לבחור את המצבר לא בהתאם לדגם, אלא בהתאם לשנתון של הרכב. העובדה שדגם ה-ראפיד (וכל דגם של רכב אחר) יוצר בשנתון מסוים, יכולה להשפיע על מערכת החשמל שהותקנה ברכב. באופן ישיר, זה ישפיע על הביצועים של המצבר ושל הרכב. אם כך, איזה סוג מצבר צריך להתקין בסקודה ראפיד? המשיכו לקרוא, המידע הבא בחסות צוות המומחים של טופ מצברים – השוואת מחירים בין מצברים.

איזה מצבר יש בסקודה ראפיד?

מצבר עבור סקודה ראפיד יהיה בדרך כלל מצבר מסוג של 55 אמפר, אבל בשנתונים מסוימים מערכת החשמל עשויה להצריך תפוקה של 60 אמפר. עם זאת, בשנתונים החדשים של ראפיד מותקנת מערכת מסוג סטארט-סטופ, מה שמצריך מצבר בהתאם. 

בכל מקרה בו מותקן אצלכם 55 אמפר, 60 אמפר או מצבר מסוג START STOP, הקפידו להתקין מצבר זהה. הביצועים של הרכב יהיו תלויים ביכולת של המצבר לספק את החשמל הנדרש בכלל המערכות של המכונית. ולגבי עלויות, מחיר מצבר לסקודה ראפיד נע בין 420 ₪ ל-550 ₪ ומעלה, תלוי בשנתון של הרכב.

כמה דגשים על אורך חיי המצבר של סקודה ראפיד 

לאחר שהבנו כמה עולה מצבר לסקודה, חשוב להבין כיצד ניתן להאריך את אורך החיים של המצבר. כלל האצבע הוא, שככל שתקפידו לתחזק את סביבת המצבר בצורה נאותה יותר, ככה המצבר יחזיק לכם יותר זמן. בממוצע, מצברים אמורים להחזיק לפחות 3 שנים, אבל זה נתון שמשתנה בהתאם לכמה פקטורים שונים. 

חלק מהגורמים שמשפיעים על אורך חיי המצבר הם פקטורים כמו תנאי האקלים, ותאמינו או לא, זהו פקטור שאתם יכולים "לשלוט" בו. אז אמנם אנחנו לא יכולים להשפיע על מזג האוויר ותנאי האקלים, אבל אנחנו כן יכולים לרכוש מצברים בייצור ישראלי שמותאמים ספציפית לאקלים שלנו בארץ. למשל, מצברי שנפ, וולטה וכולי. 

מעבר לתנאי האקלים, גם התחזוקה שלכם תשפיע באופן ישיר על אורך החיים של המצבר. כלל האצבע הוא, שקורוזיה חייבת להיות מוסרת ממצברים ברגע שהיא מתחילה להתפתח סביב הכבלים, המסופים (מסופי ה+ והמינוס), סביב המצבר עצמו ובכלל. נסעתם בשטח עם הרכב? תעבירו ניגוב סביב המצבר אח"כ. 

כיצד להוזיל מחיר מצבר לסקודה ראפיד?

אין צורך לדאוג לגבי מציאת המצבר הנכון לסקודה שלכם, מכיוון שאתם יכולים פשוט לבחור מתוך אחד הספקים המפורסמים בפורטל טופ מצברים, כולל התקנת מצבר עד הבית. טופ מצברים מקל על לקוחות לרכוש מצברים לסקודה ראפיד במחיר אטרקטיבי, וזאת על ידי השוואת מחירים בין מצברים והזמנת השירות עד ביתכם או משרדכם. יש לשים לב, התקנת מצבר בבית הלקוח היא שירות שיש לשלם עליו בנוסף, בד”כ כ-15% – 35% יותר ממחיר המצבר.

ישנם בימינו פורטלים מקוונים שונים המציעים מגוון רחב של מותגים ודגמים של מצברים לרכב, אבל רק בפורטל טופ מצברים תמצאו את מנוע החיפוש החכם שמאתר נותני שירותים ומצברים לפי אזורי מגורים. מעבר לכך, בפורטל תמצאו מידע על תחזוקת מצברים, טיפים לרכישת מצבר רכב, דרכים להאריך את חיי המצבר ועוד.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!