מצבר 55 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר 55 אמפר מחיראמנם מצבר 55 אמפר מחיר נע בין 350 ₪ ל-550 ₪ ומעלה, אבל חשוב להבין שבקביעת המחיר יש צורך לקחת בחשבון כמה גורמים שונים. מעבר לארץ הייצור של המצבר, ישנם פקטורים נוספים שצריכים להילקח בחשבון בעת רכישת הסוללה, שכן כל סוג מצבר משמש לתפקוד רכבים שונה. 

מחפשים מידע על מצבר 55 אמפר מחיר? אנו ממליצים, קודם כל, לברר איזה סוג מצבר מותקן ברכב שלכם כרגע. פשוט הרימו את מכסה המנוע, המידע הזה אמור להיות מוטבע על החלק העליון של המצבר. אם המידע נמחק במשך השנים, אתם יכולים לבדוק את ספר הרכב שלכם וגם לבדוק מול מוסכים, סוכנויות רכבים וכולי. ולאחר שמבררים את סוג המצבר, מבררים כיצד להוזיל את עלות הרכישה – המשיכו קריאה זריזה. 

להוזיל עלויות רכישת מצבר 55 אמפר

ישנן דרכים שונות להוזיל את העלות של רכישת מצבר חדש לרכב, אבל הדרך הנפוצה ביותר בימינו היא השוואת מחירים בין מצברים 55 אמפר. וכאן נכנס לתמונה טופ מצברים שמאפשר לערוך השוואת מחירים עבור מצברי 55 אמפר ומצברים מסוגים נוספים, לרבות מצברי טרקטורים, טרקטורונים, רייזרים, קלנועיות, משאיות ועוד. 

אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר, מחקר השוק הזה הוא הכרחי בעידן התחרותי של היום. בכמה קליקים בלבד, אתם מקבלים 2-3 הצעות מחיר מספקים שונים, וחלקם אפילו יציעו לכם שירות של התקנת מצבר 55 אמפר בבית הלקוח. אמנם השירות הזה יעלה לכם עוד כמה שקלים (בערך 15%-30% יותר), אבל השירות חוסך זמן יקר, מאמצים ויזע. 

טיפים לתחזוקת מצבר 55 אמפר 

אמנם צריך להחליף מצברים כל כמה שנים, אבל חשוב לדעת כיצד לטפל בהם ולתחזק אותם כך שיחזיקו מעמד זמן רב יותר. תוחלת החיים הממוצעת של מצברי רכב היא 3 שנים בממוצע, אבל עם תחזוקה נכונה מצברים יכולים להחזיק מעמד גם 5 שנים ואפילו יותר. 

אם המכונית שלכם אינה בשימוש תכוף, הקפידו לנתק את המצבר מהמערכת. זה ימנע קורוזיה ויעזור לשמר את חיי הסוללה בטווח הארוך. כמו כן, מומלץ מאוד להקפיד לשמן או לגרז (בעזרת גריז ייעודי לכך) את החיבורים כדי למנוע קורוזיה בטווח הארוך. בנוסף, אם יש לכם רכב שנוסע בשבילים ובכורכר או אפילו בשטח, הקפידו תמיד לנקות לכלוך או רטיבות שמגיעה לתא המנוע וסביבת המצבר. 

ונציין גם את המובן מאיליו, כי חלק מהאנשים לא מודעים לכך, חשוב לא להשאיר את משאבי החשמל של הרכב דולקים שלא לצורך. למשל, אורות הרכב, מערכת הסטריאו של הרכב וכולי. אגב, כדאי לדעת שככל שמערכת הסטריאו חזקה ומשוכללת יותר, ככה היא תגנוב יותר כוח מהמצבר ותגרום לריקונו. 

קראו עוד: מצבר שנפ 55 אמפר מחיר 

טופ מצברים – בירור על מצבר 55 אמפר מחיר

בפורטל טופ מצברים תבררו על מצבר 55 אמפר מחיר, תוכלו לערוך השוואת מחירים בין מצברים מסוגים שונים, לקבל חוות דעת והמלצות, לסקור ביקורות של לקוחות כמוכם ועוד. כמו כן, באתר תמצאו מידע רב הנוגע לרכישת מצבר, תחזוקתו ואופן השימוש הנכון בו. פורטל טופ מצברים נועד לשרת את הלקוחות תוך כדי חיבור בינם לבין הספקים המובילים לפי ערים ואזורי מגורים ברחבי הארץ. 

בין אם אתם מתגוררים בדרום, במרכז או בצפון, טופ מצברים מזמין אתכם לערוך השוואת מחירים בין מצברים באזור המגורים שלכם. עם מחקר שוק של דקות בודדות, אפשר לחסוך לעיתים בין 10% ל-25% ומעלה על סוגי מצברים שונים. 

בצעו כעת השוואת מחירים למצבר רכב, חסכו כסף במיידי וקבלו חוות דעת או המלצות נוספות. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!