אילו מצברים הכי מומלצים לשנת 2022?

צרו איתנו קשר

רכישת מצבר לרכב היא משימה מעט מורכבת עבור כל קונה, כי יש כל כך הרבה סוגים של מצברי רכבם כיום בשוק. בעוד שחלקם בייצור ישראלי כחול לבן, אחרים בייבוא וחלקם מתאימים רק לרכבים מאוד מסוימים (כמו מצבר סטארט סטופ למשל). אם כך, מה עושים? הנה המצברים הכי מומלצים ל-2022.

מאמר זה יספק לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על רכישת מצבר לרכב, כולל מדוע כדאי לרכוש אחד חדש תמיד, היכן כדאי לרכוש אותו וכמה הוא עולה. אבל יחד עם זאת, כדאי לדעת שבימינו אפשר לעשות הרבה יותר מאשר לקרוא באינטרנט על מצברים. לדוגמה, אפשר להזמין התקנת מצבר עד בית הלקוח. התקנת מצברים עד הבית מאפשרת לכם לחסוך לא מעט כאב ראש מיותר ולעיתים אפילו כסף. למגוון מצברים לחצו על כתובת האתר https://matzberim4all.co.il/ כעת.

 

אילו מצברים מומלצים ב-2022?

מצברי שנפ הם מצברים ישראלים אשר מיוצרים כל חלקיהם בארץ, כאשר מצברים מומלצים של חברת שנפ יכולים לנוע בין טווחי המחירים הממוצעים של כ-450 – 550 ₪ ומעלה. עם זאת, אנשים רבים בוחרים לרכוש גם מצברי TITANIUM שנחשבים אמינים מאוד לאורך טווח.

חשוב לדעת, הן מצברי שנפ והן מצברי טיטניום מציעים אחריות של שנה בדרך כלל, למעט סוגי מצברים ספציפיים שמציעים אחריות רחבה יותר. עם זאת, האחריות בדרך כלל בכל מקרה לא תעבור את האף של השנתיים.

 

עוד מצברי רכב שחשוב להכיר ב-2022

מעבר למצברי שנפ ומצברי טיטניום הידועים בשוק, בימינו אנשים רבים בוחרים לרכוש מצברי BOSH, שנחשבים מצברים המיוצרים על ידי אחת החברות המוכרות בשוק. מצברי בוש בדרך כלל נעים בין טווחי המחירים הממוצעים של כ-550 – 650 ₪ ומעלה.

אם אתם נמנים בין האנשים שמעדיפים להסתמך על איכות ייצור גרמנית, אתם צריכים להכיר את מצברי VARTA שמוצעים למכירה החל ממחיר ממוצע של כ-520 ₪ ומעלה. חברת ורטה נחשבת חברה מאוד ידועה בתחום הרכב ומייצרת גם חלקי חילוף מסוימים בשוק הרכב האירופאי.

 

איך אדע איזה מצבר מתאים לרכב שלי?

כדי לדעת איזה סוג מצבר מתאים לרכב שלכם, אתם סך הכול צריכים להרים את מכסה המנוע ולבדוק איזה סוג מצבר כרגע מורכב אצלכם. בדקו כמה אמפר המצבר מפיק, לאילו תנאי אקלים הוא מתאים בעיקר, מה האחריות עליו כוללת, איזה תקן יש למצבר ועוד.

יש לדעת, חלק מהמצברים מתאימים אך ורק למנועים מסוג סטארט סטופ, בעוד שמצברים אחרים נחשבים אוניברסליים או מותאמים לסוגי רכבים אחרים. אם אינכם בטוחים בסוג המצבר המתאים לרכב שלכם, תוכלו להזמין שירות של התקנת מצבר עד הבית. התקנת מצבר עד בית הלקוח מאפשרת לכם לקבל את השירות בבית או במשרד, זאת לבחירתכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!