ביטוח רכב –  קניתם רכב חדש? מזל טוב, עכשיו הזמן לרכוש ביטוח רכב

צרו איתנו קשר

רכישת רכב חדש היא הוצאה כספית לא מבוטלת. אפילו היום שישנה תחרות מסוימת בשוק הרכבים וישנן חברות שונות המציעות לנו אפשרויות מימון מגוונות לרכישה של רכב פרטי או אחר, הרי שמדובר בהוצאה שמגיעה לעשרות ואפילו מאות אלפי שקלים, אם מדובר ברכב יוקרה.

אחרי שאנחנו רוכשים רכב חדש, הרי שישנן הוצאות נוספות שנידרש לעשות בזמן שנחזיק ונשתמש ברכב ועלינו לקחת בחשבון. החל מהוצאות דלק שבועיות או דו שבועיות, הוצאות טיפול ואחזקה, בדיקות ותיקונים לא צפויים, והוצאות נוספות רלוונטיות. אחת ההוצאות המשמעויות ביותר היא עבור פוליסת ביטוח לרכב.

בניגוד להוצאות אחרות, הרי שהוצאה על ביטוח רכב מתבצעת פעם בשנה, ביום בו אנחנו רוכשים את הביטוח ולאחר מכן כל שנה, כשאנחנו מחדשים את הפוליסה. בניגוד להוצאות אחרות, אזי שכאן יש לנו הרבה יותר אפשרויות להוזיל את העלויות, הן בשלב הרכישה הראשונה והן בעת שנחדש את הפוליסה בעתיד. זאת כמובן בהנחה ונדע להתנהל נכון ולבצע את הדברים בצורה חכמה.

איך עושים פוליסת ביטוח רכב בצורה חכמה

בשביל לרכוש פוליסת ביטוח רכב בצורה נכונה, אנחנו צריכים תחילה להכיר את השוק. כלומר, אנחנו צריכים לדעת מה עלינו לרכוש ומה חברות הביטוח מציעות לנו. זה לא יהיה נכון מצידנו, בשלב הרכישה או בעת חידוש הפוליסה, לפנות רק לחברה אחת ולקבל את ההצעה שלה. אנחנו צריכים ללמוד מה חברות שונות מציעות לנו ולראות מה הדבר הנכון עבורנו.

לשם כך, יהיה גם נכון מצידנו לאפיין בצורה נכונה את הצרכים שלנו. למשל, אם אנחנו משתמשים בסוג רכב מסוים, אם יש מספר נהגים מסוים ברכב, אם הרכב כולל נהגים צעירים וותיקים, אם אנחנו עושים קילומטרז' כזה או אחר, כל הדברים הנ"ל צריכים להיכנס למכלול השיקולים שלנו, בשביל שבסופו של דבר נראה איזו הצעה מבין ההצעות הקיימות בשוק יכולה להתאים לנו.

צריך לציין, היום יותר ויותר חברות ביטוח מחפשות דרכים כיצד לייצר מסלולים המותאמים ספציפית לנהגים וכמובן הן מחפשות דרכים איך למשוך יותר ויותר לקוחות אליהם, הן במטרה שהם ירכשו את הפוליסה אצלם ולאחר מכן יחדשו אותה מבלי שיבחנו הצעות בחברות אחרות.

המידע שאנחנו אוספים בתחום, יכול לשרת אותנו בשביל למצוא את ההצעה הטובה ביותר עבורנו, חשוב לדעת שהתנאים והמחירים משתנים לעיתים תכופות לפי שיקול דעתן של חברות הביטוח, לכן חשוב להשוות כל פעם מחדש. כך אנחנו יכולים גם ליהנות מהצעה אטרקטיבית וגם ממחיר משתלם.

איך WOBI יכולה לעזור לנו?

הדרך הטובה ביותר לצבור מידע, לקבל הצעות ולהשוות ביניהן, היא באמצעות האתר של Wobi. כאן אנחנו יכולים לקבל הצעות מחיר לביטוח הרכב מחברות שונות, להשוות ביניהן, ולהחליט איזו מבין ההצעה הכי משתלמת עבורנו.

 

 

 

 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!