הום סנטר מצבר רכב

צרו איתנו קשר

הום סנטר מצבר רכבחושבים להחליף את מצבר הרכב שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את המצבר הבא שלכם. בין כלל הנקודות שיובאו מטה נגע בהבדלים החשובים בין דגמי המצברים השונים, במחירי המצברים הממוצעים ובטיפים מעשיים לשמירה מיטבית על המצבר החדש שלכם. רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים המקצועיים אודות מצברים, חשוב שתכירו את תפקידם. תפקיד המצבר ברכב הוא הזרמת חשמל לכל מערכות הרכב הפועלות על חשמל. אנשים רבים כלל לא מודעים לתפקוד המצבר ברכב, ולכן נוטים לזלזל בבחירת מצבר חדש. לא מעט אנשים בוחרים את המצבר שלהם באופן שרירותי ללא היכרות עם הדגמים השונים, מה שגורם למרביתם להתמודד עם תקלות חוזרות ונשנות לאורך כל שנות תפקוד המצבר. רוצים להימנע מכך? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את המצבר הבא שלכם.

 

מספר נתונים שחשוב שתכירו טרם מעמד הבחירה

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי כל סוגי המצברים חייבים תחלופה כל מספר שנים. גם המצברים האיכותיים ביותר יפסיקו לעבוד לאחר 3-4 שנים של עבודה רציפה. שנית, מצברים רבים מתחילים לייצר תקלות חוזרות ונשנות שיכולות להעיד על הצורך להחליפם. מתמודדים עם בעיות תדירות עם המצבר שלכם? כנראה שהגיע הזמן להחליף אותו. כפי שהזכרנו מעלה, המצבר אמון על כל מערך החשמל ברכב, לרבות אפשרות ההנעה. כלומר, מצבר תקול עשוי למנוע מכם את הנעת הרכב. אנשים רבים בוחרים להקדים תרופה למכה ומחליפים מצברים מיד על תחילתן של תקלות תדירות. מתמודדים עם תקלות ורוצים להתחדש עם מצבר חדש? חשוב שתדעו לבחור נכון את המצבר האיכותי והמתאים ביותר לרכב שלכם. הום סנטר מצבר רכב מספקים מבחר עשיר של מצברים לבחירתכם – הנה כל מה שחשוב שתכירו טרם הבחירה:

  • היכרות עם החברה המייצרת של המצבר

הום סנטר מצבר רכב מציעים לכלל הלקוחות מבחר גדול של סוגי מצברים המיוצרים על ידי שלל חברות. חשוב להדגיש שישנן חברות שמצליחות לייצר מצברים איכותיים ולעומתן, חברות המייצרות מצברים ממוצעים. מצבר איכותי יבטיח לכם שקט לכ 3-4 שנים מעת רכישתו. לעומתו, מצבר ממוצע יכול לגרום לתקלות רבות לאורך כל שנות חייו. מעבר לכך, אורך חיי המצבר האיכותי ארוכים יותר בהשוואה למצברים הממוצעים. לכן, לפני שאתם בוחרים מצבר בהום סנטר מצבר רכב, חשוב שתכירו את החברה המייצרת. איך תדעו באיזה חברה לבחור? פשוט ערכו סקר שוק קצר אודות כלל החברות המוצעות לבחירה. בעידן האינטרנט אתם לא צריכים יותר ממספר דקות בודדות של בדיקה. בחרו את החברה שהצלחתם לקרוא אודות מוצריה כמה שיותר חוות דעת חיוביות והמלצות מקצועיות.

 

  • היכרות עם צורכי החשמל של הרכב שלכם

נקודה נוספת שחשוב להתייחס אליה היא צורכי החשמל של הרכב. לא כל מצבר מתאים לכל רכב. הרכבים השונים צורכים כמות שונה של חשמל, ולכן חשוב להתאים את הספק המצבר לצורכי הרכב. בחירת מצבר גדול מידי לצורכי הרכב עלולה להוביל לפגיעות של ממש בכל מערך החשמל, ולחילופין, בחירת מצבר קטן מידי לצורכי הרכב עלולה לגרור תקלות חוזרות ונשנות בשל אי הספקת החשמל הנדרש. כך או כך, בחירה שאינה מדוייקת צפויה להוביל לפגיעה בתקינות מערכת החשמל ברכב. לכן, לפני שאתם מגיעים למעמד הבחירה בהום סנטר מצבר רכב, חשוב להכיר היטב את צורכי הרכב שלכם ולדעת מה הספק המצבר שאתם צריכים לקנות. אנשי מקצוע בתחום ידעו לסייע לכם בכך בקלות רבה.

 

  • מחירי המצברים הממוצעים

ומה באשר למחירים? מחירי המצברים השונים נעים בעשרות אחוזים בהתאם לחברה המייצרת ולהספק החשמל. אנשים רבים בוחרים מצברים באופן שרירותי על בסיס המחיר הנמוך ביותר, אך ברוב המקרים בחירה זו מתבררת כיקרה יותר. מצברים שנמכרים במחירים נמוכים ברוב המקרים אינם איכותיים וגורמים לתקלות חוזרות ונשנות. מעבר לכך, אורך החיים שלהם קצר מהמצברים האיכותיים, מה שהופך את הבחירה ללא כדאית. מחירי מצבר ממוצע בהום סנטר מצבר רכב נעים בין 400 שקלים ועד 900 שקלים.

רוצים לשמור על המצבר החדש שלכם לאורך שנים? הכירו שני טיפים מעשיים לשמירה מיטבית על מצברים תקינים לאורך שנים

בחרתם מצבר חדש ואתם רוצים לשמור על תקינותו לאורך שנים ארוכות? חשוב להקפיד לכבות אורות בעת סיום הנסיעה. אנשים רבים לא שמים לב ומשאירים אורות דלוקים בתום הנסיעה, מה שעלול לפגוע בתקינות המצבר. כמו כן חשוב מאוד להקפיד להניע את הרכב מידי מספר ימים. מתכננים נסיעה לחופשה ללא הרכב? חשוב למנות שליח שיניע את הרכב שלכם כל מספר ימים. ימים ארוכים ללא הנעה יפגעו בתקינותו של המצבר. הקפדה על שתי הנקודות הללו תבטיח לכם שמירה מיטבית על מצבר איכותי לאורך שנים ארוכות ללא תקלות כלל.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!