החיפוש אחר מצבר 60 אמפר מבצע 

צרו איתנו קשר

מצבר 60 אמפר מבצע לעיתים תחפשו אחרי מצבר 60 אמפר מבצע. זה יקרה כאשר תצטרכו להחליף את המצבר שלכם. החלפת מצבר יכולה להיעשות בפתאומיות. המצבר מת ומפסיק לפעול בלי להודיע. לא תוכלו להתניע את הרכב ותצטרכו לבצע החלפה מידית. לעיתים גם במקומות לא נוחים ולא בשעות המקובלות. לא נורא – יש לזה פתרון בדמות שירות החלפת מצבר עד הבית בכל שעות היממה.

לעיתים ההחלפה תעשה באופן יזום ומתוכנן. זה יכול לקרות כאשר אתם משערים כי חיי המצבר עומדים להסתיים, למשלח אם חלפו שלוש שנים פלוס מאז התקנתו או כאשר אתם מזהים כי חלה פגיעה כלשהי בתפקודו. קשה לעיתים להבחין בהתחלת הסוף של המצבר. לוח המחוונים יכול להיות פתאום פחות מואר ותו לא. זה סימן שקשה לאתר. אבל לעיתים נרגיש שהרכב מגמגם בהתנעה. זה כבר סימן ברור ורועש יותר. בכל אופן אז ההחלפה תהיה יותר מושכלת ועם הרבה פחות לחץ. זה בהחלט הזדמנות לחפש אחר מצבר 60 אמפר מבצע ומחיר טוב.

מצבר 60 אמפר מבצע לא בכל מחיר

זה שקיים עבור מצבר 60 אמפר מבצע לא אומר שצריך תמיד לקפוץ על ההזדמנות. קודם כל עלינו לוודא כי המצבר הזה אכן מתאים במדויק לרכב שלנו ולדרישות הרכב. ישנם כמה גדלים של מצברים, הספקים שונים והתאמה לנפח המנוע השונה של שלל הרכבים. לעיתים אותו רכב מיצרן זהה ודגם זהה ידרוש מצברים שונים עבור שנתוני ייצור אחרים, בשל מערכות חדשות שהוכנסו לרכב.

מקובל כי מצברים בעלי אמפר נמוך יותר, מתאימים  לאופנועים, הבינוניים לרכבים קטנים, אחרים למשפחתיות והגדולים יותר למסחריות, ג'יפים ומשאיות וכד'. לרוב ניתן לבדוק את זהות המצבר לו אתם זקוקים בהמלצות של היצרן בספר הרכב שלכם או באתר של היבואן תחת הדגם והשנתון שלכם אבל גם אם לא מצאתם את התשובה, תוכלו להיעזר באיש המקצוע של שירות החלפת מצבר עד הבית. המקצועיות והניסיון שלו, כמו גם העובדה כי ברשותו שלל דגמים וסוגי מצברים תביא לכך שימצא המצבר הנכון ביותר לרכב שלכם. בכל מקרה, לא מומלץ ואפילו אסור להתקין מצבר שאינו מתאים. גם עם מצאתם מצבר 60 אמפר מבצע משתלם, לא תתקינו אותו ברכב הדורש 80 אמפר וכן הלא והלאה במקרים אחרים.

מצבר 60 אמפר מבצע ואחריות

ככלל, לעיתים מבצעים מסוימים מציעים מלכודות. זה לא אומר שלא נכון לנו לחפש אחר מצבר 60 אמפר מבצע אך עלינו לעשות זאת בזהירות. מדוע? כי השוק מלא בשרלטנים ואלו מנסים להשחיל לך מצברים תקולים, משומשים שאורך החיים שלהם לפני סופו ומצברים שאיש אינו יודע היכן יוצרו או מי יעניק ואו יממש את האחריות עליהם במידה ויהיו תקולים. ינסו להשחיל לכם גם מצברים שאינם מתאימים לרכב שלכם ויעשו לכם רק נזקים. ככלל, מומלץ לרכוש ולהחליף מצברים רק אצל משווקים מורשים של אחד מהחברות הגדולות בשוק. 

קיימים בשוק מצברים של כמה יצרנים הנחשבים לגדולים ולבכירים בעולם המצברים. הבולטים שבהם הם ורטה, וולטה, בוש ושנפ. מצברים אלו נחשבים לאיכותיים, אמינים, כאלו שאינם דורשים התעסקות עם תחזוקת המצבר ובייחוד עומדים מאחוריהם חברות עם גב רציני ושירות רחב, לכל מקרה שלא יבוא. האחריות על מוצרים של חברות אלו לרוב ארוכה יותר. אומנם על אחריות ארוכה ומקיפה יותר משלמים סכום נוסף אך בטווח הרחוק זה מאוד משתלם.

מצבר 60 אמפר מבצע עד הבית

תחום החלת מצבר עד הבית הולך וצובר תאוצה ופופולאריות בעיקר בגלל היתרונות הרבים שהוא מציע. מצבר עד הבית, למשל מצבר 60 אמפר מבצע מיוחד, המותקן על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה במקום הנוח לך, חוסך את העלות ואת הזמן הכרוכים בהזמנת גרר, הסעת הרכב למוסך, ההמתנה הארוכה במקום עד החלפת המצבר ובעיקר אי הנוחות הכרוכה בכך.

לעומת זאת, ניתן לבצע החלפת מצבר בנוחות וקלות בעקבות רק שיחת טלפון אחת. מתארים באזני המוקד את המקום בו נתקעתם או קובעים אתו זמן מראש, מציינים בפניו את סוג המצבר הנדרש ובתוך כשעה אחת בלבד, ניידת שירות מגיעה עד אליך. איש השירות המיומן בודק את מהות התקלה. לא תמיד יש צורך בהחלפת המצבר ולעיתים בכלל מדובר בבעיה סבוכה אחרת שלא קשורה למצבר והחלפתו לא תעזור. במידה וכן נדרשת החלפת מצבר, הוא יציע לכם מגוון רחב של מצברים למשל מצבר 60 אמפר או מחירים נוחים אחרים ויבצע את העבודה במהירות ויעילות. 

החיפוש אחר מצבר 60 אמפר מבצע

תמיד כדאי לבצע סקר שוק על מחירי המצברים השונים. מבצעים זה דבר טוב, אבל במידה ואתם מזהים מחיר שהוא חריג מידי – הזהירו כי יתכן ומישהו מנסה לעשות עליכם סיבוב. מאוד יתכן כי ניתן יהיה למצוא מצבר מסוים במבצע אבל גם אז, המחיר יהיה של מוצר איכותי. לא ניתן לרכוש מצבר איכותי במחיר של מצבר גרוע, אלא אם מדובר מראש במצבר גרוע. מבצעים יש. מתנות חינם- לא.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!