הלך המצבר, מה עושים?

צרו איתנו קשר

אם מצבר הרכב שלכם נגמר, ישנן כמה אפשרויות שיכולות לשמש אתכם בכל מיני מצבים שונים: כאשר אתם בקרבת המוסך, כאשר אתם באמצע טיול שטח עם הג'יפ בשבת או בכל מצב אחר. כך או כך, לא משנה היכן תהיו, יש פתרון והוא נקרא "שירותי דרך" – המשיכו לקרוא.

כמה מילים על הפתרון ההגיוני של מצבר גמור

רגע לפני שאתם גוררים את הרכב שלכם למוסך בעקבות מצבר גמור, אתם חייבים לדעת שיש פתרונות לא רק הרבה יותר זולים, אלא הרבה יותר יעילים, מהירים והאמת – הגיוניים יותר. למשל, שירות אשר נקרא החלפת מצבר עד הבית או עד המשרד, באמצע תוואי שטח של ג'יפים או בכל מקום אחר. לא משנה היכן תהיו, שירות הדרך הזה יגיע עד אליכם ויאפשר לכם תוך דקות בודדות להמשיך הלאה עם היום שלכם. לאחר שהסרנו זאת מהדרך, בואו נדבר גם על הדרכים הקלאסיות שיאפשרו לכם להתמודד עם מצב של מצבר רכב גמור.

הדרך הקלאסית – הכירו את הכבלים שלכם

להניע באמצעות כבלים, זו כנראה הדרך הקלאסית ביותר להתמודד עם מצב של מצבר לא עובד ברכב. אבל, אתם חייבים לקחת בחשבון שזהו פתרון זמני בלבד, כלומר פלסטר אשר נועד להניע אתכם לדרככם הבאה – החלפת מצבר במוסך או בחנות המצברים. אם המצבר גמור מתוך סיבה מסוימת, נניח סיבת תוקף, אז בפעם הבאה שאתם תנסו להניע סביר להניח שתיתקלו באותה בעיה של רכב לא מגיב. לכן, אם אתם בוחרים לנקוט בשיטה זו של הנעה באמצעות כבלים, עשו זאת ולאחר מכן החליפו את המצבר שלכם.

הנה הצעדים להנעת הרכב באמצעות כבלים

אם הלך המצבר ואתם כעת מעוניינים להניע עם כבלים, אנחנו ממליצים לעקוב אחר הצעדים הבאים:

  • ודאו שהרכבים נמצאים במרחק קטן זה מזה, כי רוב הכבלים הסטנדרטיים לא ארוכים מספיק.
  • כעת כבו את המנוע של הרכב שמגיע לסייע לכם.
  • חברו את שני הרכבים באמצעות כבלים להנעת רכב, כאשר החיבור האדום מתחבר לחיבור האדום, והחיבור השחור מתחבר כמובן לשחור.
  • כעת הפעילו את המנוע של הרכב עם המצבר התקין.
  • לאחר כ-15 – 30 שניות, הפעילו את המנוע של הרכב שלכם עם המצבר הגמור.

לאחר שהמנוע שלכם מתחיל לעבוד, הסירו את הכבלים בזהירות ובצורה שהמגעים שלהם לא יתחככו האחד בשני. זהירות, זה עשוי להוביל לניצוץ בין הכבלים במידה שהם נוגעים האחד בשני.

כמה מילות סיכום על הוזלת עלויות החלפת מצברים

לבסוף, הכי חשוב לתת את העצה הבאה: בין אם אתם צריכים להחליף מצבר רכב לא תקין ברכב כזה או אחר, הכי חשוב לערוך השוואת מחירים. השוואת מחירים בין מצברים מאפשרת לכם להוזיל את העלויות בעשרות שקלים, והפעולה הזאת חשובה אם אתם צריכים להתקין כמות מסוימת של מצברים. למשל, אם בבעלותכם צי לוגיסטי של רכבים. לסיכום, בין אם אתם צריכים מצבר בודד או כמות מצברים, הצעד הראשון יהיה השוואת עלויות.

 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!