טיפים חשובים לפני שעושים ביטוח לאופנוע

צרו איתנו קשר

גם אם אתם נוסעים זמן רב על אופנוע יהיה עליכם להכיר טיפים לקראת סגירת ביטוח. בכל שנה מחדש יהיה עליכם לעשות ביטוח שמטרתו העיקרית לבטח את האופנוע וגם אתכם. אנשים שלא עושים ביטוח עלולים לעבור על החוק ולסכן את עצמם ואת שאר משתמשי הדרך. אין מנוס מאשר לעשות ביטוח לאופנוע, גם אם זה נראה לכם כמו הוצאה לא פרופורציונאלית ביחס למצב הקיים. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שתעשו ביטוח לאופנוע? לפני שתסגרו ביטוח אופנוע באתר איחוד ישיר הינה כמה טיפים חשובים שישנו את התמונה כולה.

 

האם חובה לעשות ביטוח לאופנוע?

כאשר אנו מדברים על החובה שלכם בתור אופנוענים חשוב לעשות את ההבדל בין שני סוגי ביטוחים. הביטוח הראשון הוא ביטוח חובה, כשמו כן הוא ביטוח שחובה עליכם לעשות אותו. אם לא תעשו את ביטוח החובה משמעות הדבר היא שאתם עוברים על החוק. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב בו הוא עובר במודע על החוק. בכל מה שנוגע לביטוח מקיף או צד ג', אינכם מחויבים לעשות אותם.

 

מתי כן עושים ביטוח מקיף לאופנוע?

המון אופנוענים לא עושים ביטוח מקיף לאופנוע בגלל שהעלות של האופנוע נמוכה. בהשוואה לרכבים שעולים כמה עשרות או מאות אלפי שקלים, המחיר של אופנוע נמוך בהרבה. הביטוח המקיף בעיקר מגן על האופנוע ומאפשר לכם לקבל החזר כספי במידת הצורך. לכן אם העלות של האופנוע תהיה נמוכה, אינכם צריכים לשלם על ביטוח מקיף. אופנוענים עושים ביטוח מקיף רק כאשר מדובר על אופנוע יקר ערך.

 

אז צריך לעשות ביטוח צד ג'?

אופנוענים שלא עושים ביטוח מקיף מעדיפים לעשות ביטוח צד ג'. ביטוח צד ג' הוא ביטוח שנועד לבטח אתכם במקרה בו תהיו מעורבים בתאונה. כל עוד התאונה היא באחריותכם יהיה עליכם לתת את הדין. אם פגעתם ברכב, תצטרכו לשלם על מנת לתקן אותו בצורה המיטבית. אם חלילה פגעתם במשתמש דרך, אתם עשויים להיות חשופים לתביעה כספית. ביטוח צד ג' הוא ביטוח שנועד לכסות אתכם בדיוק במקרים מהסוג הזה. השאיפה היא שלא תמצאו את עצמכם לבד במערכה בהקשר הזה.

 

איזה חברת ביטוח הכי עדיפה?

על מנת שתוכלו לעשות ביטוח לאופנוע יהיה עליכם לבחור את חברת הביטוח המתאימה. נכון להיום ישנן חברות רבות שמציעות ביטוחים לאופנועים, ביטוחים מכל הסוגים ולכל הרוכבים. בא לכם להקל על עצמכם את הבחירה? כל מה שתצטרכו לעשות זה להעיף מבט על רשימה של חברות ביטוח בישראל – אתר הסוכן. אתר הסוכן הוא פורטל בו תמצאו את כל המידע החשוב לפני שסוגרים ביטוח לאופנוע. באתר תמצאו את כל החברות הביטוח המובילות, אלה שנותנות תנאים מעולים לאופנוענים. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!