כמה עולה מצבר ואיזה כדאי לקנות?

צרו איתנו קשר

כמה עולה מצברנניח שאתם רוצים לרכוש כעת מחשב חדש לבית. אתם מבצעים רכישה מושכלת. אתם בודקים ומשווים מחירים באתרי האינטרנט, אתם קוראים ביקורות, מבקרים בחנויות מחשבים. ואלים חברים אולי אפילו מתנסים. הכל בשקט, שלווה ורוגע. לצערנו, כל התהליך הנכון והברור הזה, לא מתרחש בעת תקלת מצבר או כאשר צריך לחליף אותו.

למה? משום שמצבר שהולך ומפסיק לתפקד הוא לא משהו שאנחנו מזמינים מראש או ידוע לנו מתי הוא יקרה. לרוב הוא גם לא יהיה בבחירה או יוזמה פרואקטיבית שלנו. זה יקרה לנוע ברגע הלא נכון, כשנמהר לבוא או לחזור, ננסה להתניע את הרכב ונגלה שיש בעיה חשמלית שמקורה במצבר. אנחנו נלחצים. ממהרים, אין לנו זמן לשאול כמה עולה מצבר ולהשוות. אנחנו רק רוצים לצאת מהר מהצרה שלנו. אז קודם כל נרגיע אתכם. אנחנו עם שירות החלפת המצברים שלנו עד הבי הבית, נפתור לכם את הבעיה במהירות ולא חשוב פחות בנוחות- ממש במקום שבו נתקעתם. לא ת דרשו לזמן ועצבים בשביל להחליף מצבר. שנית, ננסה לעשות לכם סדר לגבי השאלה כמה עולה מצבר.

מה התקלה?

קודם שנענה על השאלה כמה עולה מצבר, חשוב לדעת שלא תמיד יש צורך בהחלפת מצבר חדש. נכון, שרוב התקלות דורשות החלפת מצבר, משום שהם נובעות מבלאי שהתרחש במצבר הוא משנים רבות מידי של שימוש. אבל זה לא בהכרח תמיד נכון ברוב המקרים. ככלל, תמיד כדאי שעשות שימוש נכון ברכב, כזה שיש לו השפעה על אורך החיים של המצבר. קודם כל, להתקין מצבר שמתאים לדרישות ולדגם של הרכב שלכם וכן להימנע משימוש לא נכון כמו השארת אורות והשארת הרכב בלי הנעה למשך זמן ארוך מאוד.

בכל מקרה, כאשר הרכב לא יניע, לא תמיד תהיו מסוגלים לזהות את סוג הבעיה או האם יש תורך להחליף מצבר או לא. אנחנו בבואנו להחליף או לתקן מצבר עד הבית, מגיעים עם צוותים מיומנים ומקצועיים. אלו, באופן ראשוני בודקים את הרכב, מאתרים את הבעיה ומציגים בפניכם את הפתרונות השונים. תוכלו לשאול אותם כמה עולה מצבר לרכב שלכם ולבחון את הפתרון עלפי שיקול דעתכם לאור התשובה.

כמה עולה מצבר – סוגים ומחירים

במידה ויש צורך להחליף למצבר חדש, הרי שהשאלה כמה עולה מצבר הופכת רלוונטית. למעשה, אין תשובה אחת ברורה ואין מחירון קבוע לכל נותני השירותים. התשובה לשאלה כמה עולה מצבר מורכבת מפרמטרים רבים. הראשון הוא כמובן מותג המצברים. מצברי שנפ, ורטה או בוש יעלו יותר ממצברים של חברות אנונימיות ולא מוכרות. בנוסף, יש משמעות לסוג המצבר ולנפח והקיבולת שלו. י

ישנן טכנולוגיות שונות של מצברים. מצבר ליתיום לא יעלה כמו מצבר עופרת – חומצה, שלא יעלה כמו מצבר עם טכנולוגיית סטארט סטופ. כמובן שמצבר המותאם לרכב ארבע על ארבע גדול לא יהיה אותו מצבר כמו של רכב סופר מיני.  איך תדעו מה מתאים לרכב שלכם. בדקו בספר הרכב או בגוגל (שם תוכלו לעשות גם השוואת מחירים מהירה) או שתשאלו את המומחים שלנו, בעת יצירת הקשר הראשוני.

אחריות, בטיחות וההשפעה על כמה עולה מצבראחריות, בטיחות וההשפעה על כמה עולה מצבר

לרוב כאמור, איננו מתכננים החלפת מצבר ולרובנו, אין כסף מיותר להפתעות כאלו. אבל כל זה לא אומר שעלינו לנהוג בפזיזות בתחום זה ולחסוך דווקא בו. הרי לא יעלה על הדעת שנבחר לקצץ באביזרי בטיחות של הרכב בגלל המחיר או לקנות עבורנו מכשיר פלאפון דל ביצועים. אותו הדין גם לגבי מצבר רכב והשאלה כמה עולה מצבר רכב, חשובה אבל צריכה לתפוס פרופורציות נכונות נוכח חשיבות המצבר.

לא לחינם, המותגים הגדולים קנו לעצמם את השם. הם סמל לאיכות ולכן מרבית החברות המתעסקות  בהחלפת מצבר, עושות בהם שימוש. נכון, הם יותר יקרים ממצברים שיצרו אותם במקומות עלומים במזרח הרחוק אבל מנגד, הם מצברים ששי להם אבא ואמא. וזה אומר שיש להם אחריות. האחריות ניתנת לכם גם על ידי המתקין ולרוב, מצברים ממותגים מוכרים יהיו עם אחריות גדולה יותר ולפרקי זמן ארוכים יותר, משום שהם בטוחים באיכותם. ככל שאורך האחריות יהיה גדול יותר, סביר שגם המחיר יעלה.

אז כמה עולה מצבר? אין תשובה ברורה אחת אבל כן יש אמירה ברורה. אל תחסכו ואל תעגלו פינות דווקא פה. בסופו של יום, חסכתם היום אבל תשלמו בהמשך בתקלות רבות אחרות וחוזרות.

כמה עולה מצבר והחלפה ישירות אצלך?

המצבר עצמו הוא רק חלק מהסיפור. יש גם עבודת ההחלפה. כאמור, השירות הפופולארי ביותר הוא החלפת מצבר במקום בו אתה נמצא. זה חוסך את הריצות אחרי הגרר, ההמתנה, הניעה שלכם למוסך וההמתנה שם בפרק זמן בלתי מוגן. לעומת זאת, עם השירות שלנו, נתקעת בבית, חכה לנו בבית הנח שלך. כמה תחכה? לא הרבה, בתוך כשעה כבר יהיה מומחה שלנו אצלך.

מעבר לנוחות שבדבר, לעיתים המומחה שלנו יפתור עבורך את הבעיה במקום או פשוט יחליף מצבר. במידה ומדבור בבעיה שאינה קשורה למצבר, לא נחייב מעבר לקריאת השירות כפי שמקובל בכל הזמנת איש מקצוע.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!