כמה עולה להחליף מצבר

צרו איתנו קשר

כמה עולה להחליף מצברהחלפת מצבר באופן פרואקטיבי יזום בשל העובדה כי חייו עומדים להסתיים או כאשר כל ההחלפה תופסת אותך בהפתעה היא עסק כואב מאוד. כאשר אתם מחליטים להחליף את המצבר, טרם מיתתו הסופית זה כואב לכם כי זו הוצאה שיכולה להיות גבוהה יחסית. כאשר אתם נתקעים, בלי התרעה מוקדמת עם מצבר מת ומכונית שלא מניעה זה כואב, כי מלבד עלות המצבר, גם לכו תדעו איפה תתקעו ומי יחלץ אתכם ובכמה זמן.

אז החלפת מצבר כרוכה בעלות מסוימת. אבל באמת, כמה עולה להחליף מצבר? האם זה בהכרח חייב להיות יקר, האם יש מחירונים שונים לסוגי רכבים שונים והאם אני יכול להוזיל את כל הסיפור על ידי קניית מצבר משומש או החלפת מצבר במוסך פיראטי? ובכלל, שירות החלפת מצבר עד הבית או ישירות למקום שאתה נתקעת בו, רק נוח ויעיל או שהוא יקר יותר? כל התשובות, בשורות הבאות.

כמה עולה להחליף מצבר לרכב שלך

כאשר אתם רוצים להחליף מצבר ושואלים את עצמכם כמה עולה להחליף מצבר לרכב שלנו, נפתחים בפניכם עולמות שלמים, ובהם עשרות מצברים שונים. בניגוד לסופרמרקט של מזון, ששם אם תבחרו לקחת בשר במקום דגים, מקסימום לא תיהנו כמו שתכננתם מהארוחה, ברכבים זה לגמרי שונה. במידה והכנסתם מצבר שאינו מתאים לרכב שלכם, אתם ממש מזיקים לו. ישנם סוגים שונים של מצבר, כמו מצברי סטארט סטופ או מצברי חומצה-עופרת וכן מצברי פריקה עמוקה, מצברי ג'ל וכד'. חלקם, גם אם היצרן לא המליץ עליהם, יכולים איכשהו לעבוד. אחרים ממש לא ובטח לא לאורך זמן, בלי לגרום נזק למצבר או לרכב.

בנוסף, מעבר לסוג המצבר, יש שוני בין המצברים השונים, בכל הקשור לעוצמה, גודל, הספק ותכונות נוספות. מצבר למכונית מיני לא יוכל לשמש בצורה נורמלית משאית. כל זה אומר, שכאשר אתם שואלים את עצמכם כמה עולה מצבר, התשובה תהיה נעוצה בסוג הרכב שלכם ובמצבר המותאם לו, כאשר לכל מצבר מחיר, המושפע מכל הפרמטרים שציינו לעיל. מצבר חומצה-עופרת רגיל וממוצע, יעלה בסביבות 400 ש:ח ומעלה, כאשר למשל מצבר ג'ל יעלה יותר ומצבר בעל אמפר גבוה יותר יעלה יותר ממצבר למשל של 40 אמפר. מצברי סטארט אנד סטופ, שמיועדים למכוניות המדוממות את עצמם בעת עצירה ואז מתניעות מחדש בעת התחלת הנסיעה, יעלו יותר יקר ממצברי העופרת, שכן הם בעלי יכולות גבוהות יותר ועמידה בעומסים, הקשורים לכך שהם נאלצים להתניע באנרגיה מספר רב יותר של פעמים בנסיעה ממוצעת. מחירם יהיה החל מ-800 ₪.

כמה עולה להחליף מצבר ממותג מוכר

והנה שאלה שמוכרת לכם בוודאי מעולמות אחרי: האם להשקיע במותגים מוכרים, שעולים תמיד יותר יקר או במוצרים לא ממותגים, ביבוא שלא ברור מי עומד מאחוריו ואילו טכנולוגיות מוטמעות במצבר. כמה עולה להחליף מצבר לא ממותג? הרבה פחות ממצבר מחברה מוכרת אבל כאן מגיע האבל הגדול: מצבר מחברה מוכרת הוא מצבר שמבטיח לכם לא רק את המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה אלא גם ראש שקט ואמינות כי קניתם מוצר איכותי.

מרבית אנשי המקצוע בתחום החלפת המצברים עובדים רק עם מותגים מוכרים, שקנו לעצמם כבר שם בתחום ותו איכות. יש חברות ישראליות ויש חברות מחו"ל, כך שעדיין ניתן לבחור מבין 4-5 חברות איכותיות גבוהות. תמיד אפשר לבחור מצבר זול יותר מחברה פחות מוכרת אבל צריך גם לזכור, שבעולם המצברים, בו אורך חיי מצבר הוא כ-3 עד 4 שנים אתה רוצה שקט בתחום ולא להיתקע באמצע שומקום, רק בגלל שניסית לחסוך כמה שקלים.

כמה עולה להחליף מצבר ואיך זה קשור לאחריותכמה עולה להחליף מצבר ואיך זה קשור לאחריות?

רוב המצברים האיכותיים מעניקים לבעל הרכב בו מותקן המצבר אחריות מקיפה ובעיקר ארוכה. זו יכולה לנוע בין שנה ל-24 חודש ויש לאחריות זו כמובן גם השפעה על כמה עולה להחליף מצבר. יש כאלו שיציעו לכם להאריך את תקופת האחריות של המצבר אבל זה לא בהכרח דבר נצרך. גם כך, חיים של מצבר, שיעבוד איכותי, הם בסביבות 3 שנים ואחר כך הוא מתחיל לזייף באופן "טבעי".

חברות המציעות שירות החלפת מצבר עד הבית שהן גם חברות מקצועיות ואיכותיות יתנו לכם אחריות גם על העבודה ובעיקר, יהיו משווקים מורשים של יבואן או יצרן המצברים. בדרך זו תדעו כי יש מי שיטפל בכם במקרה של תקלה. אם תלכו לחברות החלפת מצברים פיראטיים או למשווקים שאינם מורשים, האחריות תפגע ובהרבה מקרים יתכחשו לכם.

יד שניה או משומש?

כל אחד יעשה את שיקול הדעת שלו אבל ישנה תמימות בקרב אנשי מקצוע אמתיים שהחלפת מצבר למצבר יד שניה, יכולה להיות בעייתית, שכן אנחנו לא באמת יודעים באיזה מצב המצבר שאנו מקבלים. אגב, חברות פיראטיות של החלפת מצבר עד הבית, יציעו ללקוחות המסכנים לפעמים מצברים משומשים, תקולים ואפילו כאלו שמזויפים כאילו הם של מצבר מוכר, אך בפועל הם מוצרים זולים, פשוטים ולא איכותיים. הלקוח שישאל כמה עולה להחליף מצבר יענה בתשובה מפתה ובמחיר רצפה, אבל חייב לזכור, שמחיר מגוחך בתחום זה הוא סממן לחוסר איכות וקומבינות.

כמה עולה להחליף מצבר עד הבית?

החלפת מצבר עם שירות איכותי עד הבית, תעלה יקר יותר מהחלפת מצבר עצמית ואולי גם במוסך. זאת כמובן אם לא נאלצתם לשלם על הגרר למוסך. אבל זכרו, ברבים מן המקרים, לנוחות של החלפת מצבר עד הבית משמעות גבוהה מאוד וברוב המקרים, תוכלו למצוא גם אצלנו מחירים הוגנים ונוחים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!