מאפיינים חשובים של רכב משפחתי

צרו איתנו קשר

אם אתם מתחילים להקים משפחה או שהמשפחה שלכם מתרחבת, בהחלט ייתכן שתגלו שהגיע הזמן להחליף את הרכב שלכם.

קניית רכב משפחתי יכולה להיות מסובכת, מכיוון שהיא צריכה להתאים לאורח החיים שלכם ולהיות אמינה בתרחישים שונים – בין אם זה טיול לצד השני של הארץ לראות את סבא וסבתא, נסיעות יומיות לבית הספר, טיולי שטח או נסיעה מהירה לסופרמרקט.

אספנו עבורכם את 7 הדברים החשובים ביותר לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים.

גודל הרכב

חיפוש אחר הרכב בגודל הנכון מתחיל ממספר הנפשות במשפחה שלכם, כולל עם מחשבה לטווח הארוך. ברכב האידיאלי יהיו מספיק מקום ומושבים כדי להתאים לכולם בנוחות.

סוגים שונים של רכבים מגיעים עם תצורות ישיבה שונות. לרכבי האצ'בק וסדאן יש בדרך כלל 5 מושבים, לרכבי שטח יש בין 5 ל-7 מושבים בהתאם לגודלם, וכמובן שיש רכבים גדולים ו-ואנים עם 8 או 9 מושבים. כל דגם עשוי להגיע עם מאפיינים שונים מבחינת מרווח לראש, מרווח לרגליים, כוונון מושבים וכו'.

במקרים רבים, רכבי שטח הם הבחירה הטובה ביותר למשפחות, הודות למרווח הניכר בחלק הפנימי שלהם.

שטח אחסון

בשל הצורך להתנייד כל הזמן עם עגלות, עריסות ניידות, תיקי חיתולים וצעצועים, אין ספק שכאשר הילדים קטנים אם צריכים תא אחסון גדול. עם זאת, חשוב להבין ששטח אחסון הוא גורם חשוב גם כאשר הילדים גדלים.

עגלות הופכות לציוד עבור חוגים, תיקי חיתולים הופכים לתרמילים ושקי שינה, וצעצועים הופכים לגאדג'טים.

קחו בחשבון לא רק את שטח האחסון מאחור, אלא גם למקום הזמין בחלק הקדמי של הרכב, על מנת שתוכלו לגשת בקלות לפריטים חשובים במהלך הנסיעה.

רכבי צ'רי

מערכת בידור

נסיעה ברכב עם ילדים יכולה להיות מלחיצה, אבל בעזרת מערכת מידע בידור מובנית תוכלו להתמקד בכביש ולשעשע אותם. מערכת עם קישוריות לסמארטפון מאפשרת להציג את המפות שלכם על מסך המגע, לבצע שיחות בדיבורית ולשיר עם המנגינות האהובות עליכם.

עם מערכת בידור, תוכלו להשמיע את השירים או ספרי השמע האהובים על ילדיכם, וחלקן אפילו מאפשרות להפעיל סרטים במושבים האחוריים.

תכונות בטיחות

מומלץ תמיד לרכוש את הרכב הבטוח ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. חפשו רכב שמגיע מאובזר במערכות הבטיחות העדכנית ביותר ובדירוג בטיחות של 5 כוכבים.

בדקו את תכונות הבטיחות שיש לרכב, כמו מספר כריות האוויר. להלן חלק ממאפייני הבטיחות שכדאי שיהיו ברכב המשפחתי הבא שלכם:

נעילה אוטומטית ונעילת ילדים – מנגנון שעוצר ילדים מלפתוח את דלתות הרכב בזמן נסיעה.

מערכת התרעה על חגורות בטיחות – עוזרת ליידע אתכם אם מישהו או מישהי ברכב הסירו את חגורת הבטיחות.

כניסה מרחוק ללא מפתח – מאפשרת לכם לשמור את המפתח בכיס או בתיק, ולפתוח את הדלת גם כשהידיים מלאות.

מערכת ISOFIX – מערכת עם תקן בינלאומי, המבטיחה שמושב הרכב של ילדכם מותקן היטב.

מצלמת וחיישני רוורס – עוזרים ליידע אתכם אם משהו או מישהו נמצאים מאחורי הרכב בזמן נסיעה לאחור.

טכנולוגיית זיהוי התנגשות – הדעת עלולה להיות מוסחת לא מעט כאשר יש הרבה אנשים ברכב, כך שתכונות כמו בלימת חירום אוטומטית (AEB), אזהרת סטייה מנתיב וניטור נקודה עיוורת שימושיות מאוד בהתראה על מצבים מסוכנים.

חסכון בדלק

סביר להניח שתשתמשו ברכב המשפחתי לנסיעות הלוך ושוב לאותם מקומות – בית ספר, עבודה, חוגים, חנויות ושוב הביתה – כך שאתם ממש לא רוצים רכב שהוא זולל דלק. כאשר אתם מחפשים רכב משפחתי, כדאי לחפש דגם בעל צריכת דלק טובה.

אמינות ועלות

הדבר האחרון שאתם צריכים בבוקר, כשאתם לוקחים את הילדים לבית הספר, הוא רכב שלא מניע או מתקלקל באמצע הדרך, אז כדאי לחפש רכב אמין.

כמו כן, לפני הרכישה כדאי לבצע בדיקה פיננסית כדי לראות איזה תקציב אתם מסוגלים להעמיד עבור רכב משפחתי. גם אם המחיר הראשונים נכנס בטווח המחירים שלכם, חשבו גם את הוצאות הביטוח, האביזרים, הדלק וכו', שעלולים להגדיל משמעותית את העלות הכוללת. רק כך תוכלו לקבל את התמונה המלאה ולקבל החלטה מושכלת.

מקווים שעזרנו, בהצלחה במציאת הרכב המשפחתי הבא שלכם!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!