מוסך הסדר איילון – מה זה וכיצד הוא יכול לעזור לנו?

צרו איתנו קשר

כל בעל רכב, כידוע, צריך לרכוש פוליסת ביטוח מקיף שתספק לו כיסויים מתאימים על מנת שהוא יוכל לטפל ברכב שלו בצורה אופטימאלית. מדובר על כיסויים שנועדו לטיפול ברכב, בין אם זה במקרה של תאונה, חבלה, תקלה או כל דבר אחר. זאת בנוסף לפוליסת ביטוח שהמדינה מחייבת אותו לרכוש, כמו ביטוח חובה, או פוליסה שיהיה נכון מצידו לרכוש בשביל להתמודד עם מקרים של פגיעה ברכוש של אחרים, כמו פוליסת צד ג'.

אחד האלמנטים החשובים של פוליסת ביטוח מקיף, מתייחסת לשאלה איפה בדיוק ניתן לטפל ברכב במקרה של תקלה, תאונה או כל דבר אחר. בשביל להבין איפה וכיצד זה מתבצע, צריך להסביר תחילה כיצד פועל המנגנון של החזר הוצאות מחברת הביטוח.

נניח ויש לנו רכב ואנחנו צריכים לטפל בו עקב תאונה או מסיבה אחרת, מאחר ומדובר בהוצאה כספית משמעותית ייתכן מאוד שנרצה להפעיל את הפוליסה בשביל שנוכל לקבל החזר כספי מחברת הביטוח על ההוצאה שנידרש לבצע. לשם כך, אנחנו צריכים למוסך איתו עובדת חברת הביטוח. אז נוכל לקבל את ההחזר ללא שום בעיה. במקרים אחרים, מאוד ייתכן שנצטרך להגיש את הצעת המחיר לחברת הביטוח לפני שנקבל אישור לטיפול או לחילופין, נצטרך לטפל ברכב בידיעה שחלק מההוצאה יהיה עלינו ולא נקבל החזר מלא מהחברה.

 

מה זה מוסך הסדר איילון?

כל מבוטח של חברת ביטוח איילון, נהנה מרשימה ארוכה של מוסכים שהחברה נמצאת איתם בתהליך הסדר המאפשר ללקוחות החברה לקבל שירות וכן החזר כספי דרך חברת הביטוח על הטיפולים השונים.

כלומר, אם אנחנו רוצים לקבל שירות עבור הרכב שלנו עלינו לפנות אל מוסך הסדר איילון, על פי רשימה שמוצעת לנו ובהתאם למקום אליו נוח לנו להגיע עם הרכב שלנו. שם יטפלו בו, ולאחר מכן נוכל לפנות אל חברת הביטוח לקבל החזר. ייתכן מאוד שהמחירים יהיו נמוכים ממחירי השוק, זאת מתוך מחשבה שמשתלם למוסך להציע לנו מחיר נמוך יותר, בידיעה שחברת הביטוח תמשיך לעבוד איתו.

מוסך הסדר איילון הוא שירות שניתן כאמור לכל לקוחות החברה שיש להם ביטוח רכב מטעמה. שירות זה מוכר מאוד בקרב חברות ביטוח ישראליות המבקשות לספק מכלול של שירותים ללקוחות תחת מטרייה אחת.

 

איך ניגשים אל מוסך הסדר?

בשביל לגשת אל מוסך הסדר איילון, אנחנו צריכים לפנות אל החברה ולקבל מהם רשימה של מוסכים אליהם אנחנו יכולים לפנות. כאמור, אם נחליט לפנות אל מוסך אחר, החברה לא מתחייבת לשלם את מלוא הסכום או בכלל, מאחר והמוסך איננו עובד עם החברה.

לכן משתלם לנו יותר לגשת למוסכי הסדר אשר נמצאים בפריסה ארצית ולכן נוכל למצוא מוסך קרוב לבית או למקום העבודה שלנו.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!