מחדשים מצבר חזק לרכב

צרו איתנו קשר

חשבתם פעם מה יקרה אם ביום אחד תגלו שהמצבר של הרכב שלכם אזלה לו הסוללה? שהוא שבק חיים? זה לא יהיה כל כך נחמד לגלות את זה ביום לחוץ כשיש לכם על הראש נסיעה דחופה לעשות. לכן, מראש אתם צריכים לקחת בחשבון את תאריך התפוגה הצפוי של המצבר של הרכב שלכם ולדאוג להחליף אותו בחדש.

מצברים חדשים או משומשים קונים רק דרך חברת החלפת מצברים שדואגת להגיע עד אליכם הביתה. מצברים רעננה מבינים את הדאגה והלחץ שיש על נהגי רכב בישראל שפתאום מגלים כי המצבר שלהם התקלקל או עושה רעשים ובעיות, דואגים להגיע עד אליהם על מנת להחליף בו במקום מצבר ישן בחדש.

מתי יש להחליף מצבר לרכב?

מצבר חדש מהניילון שמותקן ברכב עשוי להחזיק מעמד בין 4 או 5 שנים לכל היותר, וגם זאת מאוד תלוי בהתאמה שלו לסוג הרכב, השימוש בו ותדירות ההנעה של הרכב. ישראלים רבים לא שמים לב מתי הם מתקינים מצבר חדש לרכב או אם הם מכניסים מצבר משומש שתאריך התפוגה שלו קרוב. לכן, מראש אתם צריכים לשאול את מי שמתקין לכם את המצבר לגבי אורך החיים של המצבר כדי שתהיו מוכנים להחליפו כשיגיע הקרה לתאריך התפוגה.

אם אתם מרגישים שההנעה שלכם לא חלקה, שבכל ניסיון הצתה יש הפרעה או עיכוב, כדאי מאוד לברר את זה ולשלול אפשרות שהמצבר עומד להיגמר. ייתכן והפעלתם את הפנסים ושכחתם לכבות למשך שעות ארוכות והמתח החשמלי כמעט נגמר? זה גם ייתכן.

מה כדאי יותר – מצבר חדש או חלופי משומש

ישראלים אוהבים לחסוך כמעט בכל דבר בחיים, ובמיוחד לאור התייקרויות רבות במשק הם מחפשים את הפתרון הזול. אמנם כאשר בוחרים מצבר לרכב המשפחתי האישי שלכם, כדאי מראש לבחור במצבר חדש, חזק ואיכותי שמתאים לדגם וליצרנית הרכב הספציפי שלכם על מנת שהוא יחזיק מעמד כמה שיותר זמן וכדי שהביצועים של הרכב שלכם יהיו אופטימליים. בהנחה שאתם מחפשים פתרון זמני לרכב מיושן שאתם לא רוצים להשקיע עליו כל כך, ואף שוקלים למכור אותו עוד כמה חודשים, מצבר משומש אך עובד בהחלט יכול להיות פתרון טוב יותר. כך או כך, חשוב לזכור שההפרש במחיר בין מצבר חדש למשומש הוא בסך הכל כמה מאות שקלים בודדות.

מגיעים עד אליכם ומחליפים בו במקום

לישראלים אין זמן לנסוע בבוקר עבודה לחוץ למוסך ולעמוד בתור. הם צריכים פתרון כאן ועכשיו בכל דבר. לכן, חברת החלפת מצברים רעננה מספקת שירות עד בית הלקוח, בדיוק איפה שאתם חונים ולא משנה איפה זה נמצא. החברה מספקת במיוחד עבורכם הנהגים הישראלים שלל מצברים חדשים או משומשים איכותיים שיספקו לכם חווית שירות מעולה. אז אם נתקעתם עם מצבר מקולקל שדורש החלפה, פנו אלינו בהקדם.

 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!