מחיר מצבר היברידי

צרו איתנו קשר

מחיר מצבר היברידי – מצברים יקרים אך איכותיים!

מחיר מצבר היברידיהחלטתם להחליף את מצבר הרכב שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר לפני מעמד הבחירה. אנשים רבים כיום מגיעים למעמד הבחירה של מצברים חדשים לרכבם ללא היכרות עם הדגשים החשובים לבחירה נכונה. בחירה שרירותית עלולה לפגוע בכל מערך החשמל של הרכב או לא לספק את החשמל הנדרש לפעילות שוטפת. מעבר לכך, בחירה של מצבר שאינו מספיק איכותי תצריך מהבוחרים בו להתמודד עם בעיות חוזרות ונשנות ואורך חיים קצר בהשוואה למצברים איכותיים. מחיר מצבר היברידי נחשב למעט יקר יותר בהשוואה למצברים הרגילים, אך גם איכותי על פי רוב תהיה גבוהה יותר. אנשים רבים מדווחים כי המצברים ההיברידיים מצליחים להחזיק מעמד לפרק זמן ארוך יותר בהשוואה למצברים הרגילים.

 

הכירו את כל תפקידיו של מצבר הרכב שלכם – לא מדובר בתאורה בלבד!

רגע לפני שאתם יוצאים למעמד הבחירה של המצבר הבא שלכם, חשוב שתכירו את פעילותו של המצבר ברכב. תפקידו של המצבר שלכם, בין אם מדובר במחיר מצבר היברידי ובין אם מדובר במצבר רגיל, הוא להפעיל את כל מערכות החשמל של הרכב. מצבר תקול יביא לפגיעה במערכות החשמל, לרבות לפגיעה באפשרות ההנעה של הרכב. לא מעט אנשים מזעיקים אנשי מקצוע להתקנת מצברים עד לבית הלקוח בגין אי הצלחה להניע את הרכב ולהגיע למוסך. רוצים להימנע מכך? חשוב לדעת לבחור נכון מצבר איכותי שישרת את כל צורכי החשמל של הרכב שלכם שנים ארוכות ללא תקלות כלל. נקודה נוספת שחשוב שתכירו היא אורך חייו של מצבר ממוצע. אורך חיי המצבר נע בין שנתיים לארבע שנים לכל היותר. מצברים איכותיים יחזיקו מעמד ארבע שנים בקירוב, ואילו מצברים ממוצעים יכולים להתחיל לייצר בעיות כבר לאחר שנה וחצי או שנתיים.

מצבר היברידי לעומת מצבר רגיל

איך בוחרים נכון מצבר היברידי או מצבר רגיל? בשורות הבאות נציג מספר נתונים חשובים שאתם חייבים להכיר טרם הגיעכם למעמד הבחירה. ראשית חשוב להדגיש כי מחיר מצבר היברידי גבוה יותר ממחיר מצבר רגיל. מחיר מצבר היברידי מתחיל מכ 500 שקלים בעוד מצברים רגילים ניתן לרכוש בכ 400 שקלים בלבד. מחירי המצברים נעים בין 400 שקלים ועד 900 שקלים בממוצע, מה עוד משפיע על המחירים? שני דברים מרכזיים: חברת הייצור והספק החשמל של כל מצבר.

 

  • חברת הייצור

כיום יש לא מעט חברות שמייצרות מצברים ומוכרות אותם בישראל. ישנן חברות מקצועיות שמצליחות לייצר מצברים איכותיים במיוחד, ולעומתן יש חברות שאינן מספיק מקצועיות המייצרות מצברים ממוצעים בלבד. מצבר איכותי יכול להחזיק מעמד 4 שנים ללא תקלות כלל בעוד מצבר שאינו איכותי יכול להחזיק שנתיים עם כמות גדולה של תקלות לאורך כל שנות חייו ברכב שלכם. רוצים לבחור נכון חברת ייצור מקצועית? כל שאתם צריכים לעשות זה סקר שוק מהיר ברשת. תחילה חשוב לערוך רשימה מסודרת הכוללת את כלל החברות המוכרות מצברים בישראל. לאחר שיצרתם רשימה מסודרת, חשוב לעורך סינון – להוריד את החברות הממוצעות ולהשאיר את החברות המקצועיות ביותר.

בשלב זה חשוב שתקראו כל פיסת מידע ברשת אודות החברות ברשימה שלכם. הורידו את החברות שקראתם אודות המצברים שלהן תגובות שליליות והשאירו את החברות המומלצות ביותר. חוות דעת חיוביות והמלצות מקצועיות יבטיחו לכם שאכן מדובר בחברה מקצועית המייצרת מצברים איכותיים.

 

  • הספק החשמל

נקודה נוספת שמשפיעה על מחיר מצבר היברידי וכן על מחיר מצבר רגיל היא הספק החשמל. מחיר מצבר היברידי נגזר מכמות החשמל שהוא יודע לייצר עבור כל צורכי הרכב. לא כל מצבר מתאים לכל סוגי הרכבים. ישנן מצברים קטנים המיועדים לרכבים קטנים וכן להיפך. מצבר גדול שמותקן ברכב קטן הצורך כמות חשמל נמוכה, עלול לגרור לתקלות רבות בכל מערך החשמל ברכב. מנגד, התקנת מצבר קטן ברכב גדול הצורך כמות גבוהה של חשמל, פשוט לא תספק את מלוא החשמל הנדרש לפעילות תקינה של הרכב. כך או כך, חשוב לדעת לבחור נכון את המצבר המתאים במדוייק לצורכי הרכב שלכם. מחיר מצבר היברידי גדול גבוה בעשרות אחוזים ממחיר מצבר היברידי קטן, וכך גם במצברים רגילים.

הטיפים הפשוטים לשמירה על תקינות המצבר שלכם

בחרתם נכון מצבר חדש ומותאם לרכב שלכם? חשוב לדעת לשמור עליו. בשורות הבאות נגע בשני טיפים חשובים שיסייעו לכם לשמור על תקינות המצבר שלכם לאורך שנים. ראשית, חשוב לוודא שאתם מכבים את כל אורות הרכב מיד עם כיבוי המנוע. השארת אורות דלוקים עם מנוע כבוי תגמור את המצבר שלכם. נקודה נוספת היא הקפדה על הנעת הרכב למספר דקות לכל הפחות בכל מספר ימים. יוצאים לטיול ארוך בלי הרכב? אתם חייבים למנות שליח שיניע עבורכם את הרכב מידי מספר ימים. רכב שלא יונע זמן רב יפגע בתקינות המצבר שלו.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!