מכירת רכבים לפירוק – למה עושים את זה?

צרו איתנו קשר

תעשיית הרכב היא אבן יסוד בכלכלה העולמית כבר יותר ממאה שנה. בין אם אתם מוכרים באופן פרטי או דרך סוכנות, הבנת המורכבויות של מכירת מכוניות יכולה להיות מאמץ מורכב הדורש תכנון קפדני, אסטרטגיה ומומחיות. יחד עם זאת, עדיין מדובר בתחום מאתגר שחשוב להבין בו היטב וכאשר אתם נמצאים בסיטואציה בה תאם צריכים לבצע מכירת רכבים לפירוק כדאי שתעשו זאת אצל הטובים ביותר. ומיד גם תבינו מדוע.

 

מהן הסיבות לביצוע מכירת רכבים לפירוק

כאשר אנחנו רוכשים רכב אנחנו לא תמיד חושבים על היום שאחרי שהרכב ישבוק חיים. לצערנו, אף אחד או אחת מאתנו לא יכולים לצפות את היום הזה. זה יכול לקרות באמצע נסיעה חזרה מבילוי, מהעבודה, אל העבודה, אל חברים ובכל מקום בארץ ביום ושעה. זה יכול לקרות בגלל תאונה, בגלל תקלה, או בגלל חלילה סיטואציות קשות יותר שקשורות לנזקי הטבע. יחד עם זאת, כאשר זה קורה, חשוב שנהיה בטוחים ורגועים שיש לנו את כלה כלים להתמודד עם הסיטואציה הקשה הזאת.

לכל אחד ואחת מאתנו יהיה קשה לאבד את הרכב שלו, החבר הכי טוב שלנו שנוסע איתנו לכל מקום ומלווה אותנו בכל רגע נתון בחיינו. חשוב שנדע בכל זאת להתמודד עם הסיטואציה וכאשר היא נקרית בדרכנו, יש תהליך פורמלי ובירוקרטי שעלינו לעבור לפני שאנחנו כבר מזמינים שירותי גרירה לרכבים לצורך העברת הרכב למקום מתאים.

 

מה הנוהל הפורמלי במקרה של מכירת רכבים לפירוק

אם קרה והרכב שלכם שבק חיים זה בדיוק הרגע שבו אתם צריכים להתחיל להבין האם יש יכולת לתקן אותו או שמא אתם צריכים למסור אותו לתהליך של מכירת רכבים לפירוק. תהליך זה חשוב משתי סיבות עיקריות:

  • שמירה על איכות הסביבה

כאשר אתם מעבירים רכבים לפירוק אתם תורמים לתעשיית מחזור המתכת, ותוך כך גם מסייעים לשמירה איכות הסביבה בתהליך המחזור. יש לכך חשיבות גבוהה והרבה מאד אנשים דוגלים בשיטה זו לשמירה על איכות הסביבה.

  • שמירה על בטיחותכם ועל מי שמסביבכם

רכב שיושב תקול ללא תנועה בחניה, או בכל מקום אחר ברחוב עלול להוות מפגע בטיחותי היות ויש בו חומרים דליקים ובעייתיים שעלולים להתלקח בחום גבוה מאד או בסביבה דליקה.

העברת רכב אל תהליך של מכירת רכבים לפירוק הוא צעד חכם שלא רק מסייע לאיכות הסביבה אלא גם דואג לכך שאתם, והיקרים לכם תישארו בטוחים ללא תאונות שעלולות לקרות בשל רכב תקול שנוסע על הכביש, או יושב ללא תנועה ברחוב או בחניה. בכך, אתם מראים אכפתיות, דאגה, וחשוב לעשות את התהליך בצורה פורמלית ומקצועית.

 

אל תתפשרו על איכות ומקצועיות

כאשר אתם עוברים את התהליך של העברת הרכב, לפני הכל עליכם לגשת אל משרד הרישוי להורדת הרכב מהכביש. לאחר שביצעתם את התהליך הזה תוכלו לפנות אל קונה רכבים על מנת שתוכלו לדאוג לגרר, ומשם להעברת הרכב אל מגרש הפירוק. חברת שי עסקי רכב היא מהחברות המובילות בישראל בתחום זה עם ניסיון וותק של מעל 17 שנים. צרו קשר עוד היום לקבלת השירות הטוב והמקצועי ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!