מצבר בוש 60 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר בוש 60 אמפר מחירלחברת בוש יש יתרונות משמעותיים, החברה תופסת נתח מכובד מהמצברים הנמכרים לרכבים ישראלים. הרכבים החדשים על הכביש דורשים מצברים שיכולים לעמוד בהישגים הטכנולוגיים הרבים וחברת בוש שמה דגש גדול על זה. המצברים של חברת בוש נחשבים למצברים יוקרתיים, אך בשביל לקבל מצבר איכותי צריך לשלם. הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת על מצבר בוש 60 אמפר מחיר, יתרונות, סוגים והתקנה.

 

למה דווקא חברת בוש?

חברת בוש היא מבין החברות הוותיקות ביותר לייצור מצברים. כיום החברה מייצרת מצברים, אך גם פועלת בעוד תחומי טכנולוגיה וייצור מכשור מתקדם לבית. החברה היא חברה גרמנית שהחלה בשנת 1886 ואילו רק בשנת 1922 התחילה החברה לייצר מצברים לרכבים. החברה היום מאוד אהובה בארץ ואף חלק ניכר מיצרניות הרכבים ממליצות להשתמש דווקא במצברים של חברת בוש (Bosch). החברה החלה את דרכה בארץ בשנת 1965 ונחשבת למבין החברות הוותיקות בארץ. כיום כשיש לנו רכבים עם טכנולוגיות מתקדמות ומנועים מאוד חזקים, אנחנו צריכים לוודא שהמצבר יכול לעמוד בעומס שיש עליו. לכן, חברת בוש מייצרת סוגים שונים של מצברים המתאימים לכל סוגי הרכבים.

מצבר בוש 60 אמפר מחיר – סוגים

בפשטות, סוגי המצברים מתחלקים לשניים, מצברים שדורשים טיפול ומצברים שאינם דורשים טיפול והתייחסות מצד הלקוח. 

  • מצבר פתוח – אלו הם מצברים שנחשבים לישנים יותר, אך עדיין בשימוש בסדר גודל גדול בארץ. בעיקר מדובר על מצברי עופרת-חומצה אשר מחייבים את הלקוח לערוך טיפולים שגרתיים כולל בדיקת מי המצבר ומילוי מים מזוקקים.
  • מצבר סגור – עם קדמת הטכנולוגיה המצברים לא יכלו להישאר מאחור. מצברים סגורים אלו הם מצברים שלא דורשים טיפול מצד הלקוח מכיוון שאין צורך בכוח. מצברים אלו לרוב יהיו מבוססים על ג'ל שמחליף את המים המזוקקים במצברים המסורתיים. עם זאת, גם כאשר מדובר על מצברים סגורים אנחנו ממליצים לבדוק מדי פעם את המצבר, בכל טיפול רכב.
  • מצברי AGM – מצברי AGM אלו המצברים הפופולריים של חברת בוש. מצברים אלו בעלי קיבולת אחסון אנרגיה על ידי מערכת הברקסים. בדרך הזאת המצבר מספק אנרגיה לאורך כל זמן הנסיעה. רכבי AGM מתאימים לרכבים סטארט סטופ – רכבים בהם המנוע מפסיק פעילות בכל עצירה ועל ידי לחיצה או הורדת הרגל מדוושת הבלם המנוע מונע פעם נוספת. מצברים אלו דורשים אנרגיה ברמה גבוהה כי פועלת ההנעה חוזרת על עצמה ובזמן בו המנוע לא פועל, עדיין מערכות החשמל ברכב צריכות לפעול. 

קראו עוד: כמה עולה להחליף מצבר

מצבר בוש 60 אמפר מחיר לעומת חברות אחרות

אין דבר יותר נכון מהשוואת מחירים כדי לוודא שאתם משלמים את המחיר המשתלם בהתאם לאיכות המצבר.

סוגי מצברים של חברת בוש: 

  • מצברי AGM – המחיר עבור מצברי AGM יהיה במחיר של 900 ש"ח עד 1,050 ש"ח.
  • פריקה עמוקה – המחיר עבור מצברי פריקה עמוקה יהיה 1,050 ש"ח עד 1,200 ש"ח.
  • מצברי EFB – המחיר עבור מצברי EFB יהיה החל מ-850 ש"ח.
  • מצברי עופרת חומצה – המחיר עבור מצברי עופרת חומצה יהיה החל מ-550 ש"ח.

בהשוואה לחברות אחרות, מצברי בוש נחשבים למצברים יוקרתיים יותר. מצברי בוש מתאימים לרכבים גדולים, רכבי יוקרה כמו מרצדס, ג'יפים למטיילים, יאכטות וכן הלאה. המחיר של מצברי שנפ יהיה בשיעור של כ-10% נמוך יותר מאשר מצברי בוש. מצד שני, מצברי ורטה יהיו יקרים יותר מאשר מצברי בוש בשיעור גם כן של 10%. 

מצבר בוש 60 אמפר מחיר התקנה

המחיר אותו ציינו קודם לכן הוא מחיר כולל התקנה במקום. כאשר אתם מגיעים לחנות מצברים או למוסך מורשה, המחיר אותו אתם מקבלים יהיה כולל התקנה. אם תבחרו לרכוש את המצבר ולהתקין אותו באופן עצמאי זה לא באמת ישפיע על המחיר. מצד שני, מחיר החלפת מצבר עד הבית יהיה יקר יותר. שירות זה הוא מבין השירותים הפעילים ביותר והנפוצים ביותר, במיוחד בתקופת הקורונה.

הרכב נשאר עומד לא מעט זמן, המצבר לאט לאט מתרוקן וכעת אתם לא מצליחים להניע את הרכב? במקום שתצטרכו להזמין גרר או לחפש אדם שיניע לכם את המצבר, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם שירותי החלפת מצבר עד הבית. בעל המקצוע בשיחה הראשונה מברר איזה מצבר הוא הנכון ביותר לסוג הרכב שלכם (תוכלו גם לבדוק בספר יצרן הרכב), הוא מביא לכם הצעת מחיר וברגע שהוא מגיע למקום תוך חצי שעה עד שעה הוא מוודא שאכן התקלה היא המצבר, ולאחר מכן מחליף אותו. לאחר ההחלפה מוודא בעל המקצוע שהרכב תקין וכשיר לנסיעה. המחיר עבור שירות זה לרוב יהיה בתוספת של כ-150 ש"ח עד 300 ש"ח בהתאם לתעריף של בעל המקצוע וזמני הזמנת השירות. שירות זה פעיל 24/7, אך מחוץ לשעות פעילות היום, בשבתות ובחגים המחיר מתייקר בתעריף של כ-50%. אם אתם יכולים להמתין עד לשעות הפעילות תוכלו לחסוך לא מעט. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!