מצבר בוש 70 אמפר

צרו איתנו קשר

מצבר בוש 70 אמפרמצבר בוש 70 אמפר מתאים לרכבים גדולים, רכבים אשר צורכים אנרגיה רבה, בין היתר רכבי סטארט סטופ, ג'יפים שצריכים תאורה נוספת, יאכטות, רכבים משפחתיים ועוד. חברת בוש היא מבין החברות האהובות ביותר על הקהל הישראלי, המצברים נמצאים בשיעור של כ-25% מהרכבים בישראל.

 

מצבר בוש  70 אמפר – למה זה מתאים?

כפי שציינו, מצברים אלו ייעודיים לרכבים עם כוח גדול, עם זאת זה לא הכוח המקסימלי בשוק. יש רכבים שדורשים מעל 100 אמפר. מצבר בוש 70 אמפר מתאים לרכבים כמו: שברולט קפטיבה, סקודה אוקטביה ועוד. שימו לב, יש מצברים ייעודיים גם בהתאם לסוג הרכב. רכבים Start&Stop ידרשו מצברים ייעודים – מצברי AGM שיהיו בתעריף שונה. כדי לוודא איזה מצבר הוא הנכון ביותר לרכב שלכם עליכם ליצור קשר עם בעל מקצוע או לבדוק בספר יצרן הרכב. חשוב לדעת, אם תבחרו מצבר חזק יותר לרכב שדורש 70 אמפר, זה לא מסייע לביצועי הרכב, אלא פוגע. כמו כן, אמפר נמוך יכול לפגוע במערכות החשמל ובמנוע עצמו. 

קראו עוד: כמה עולה להחליף מצבר

סוגים מצברים

כל רכב דורש סוג אחר של מצבר, המצברים הפופולריים ביותר ברכבים הם מצברי עופרת-חומצה, המצברים המסורתיים. עם זאת, מצברים אלו נחשבים למצברים ישנים יחסית, מצברים שדורשים טיפולים שוטפים ועם נטייה גדולה יותר לתקלות. הנה כל סוגי המצברים לרכב:

  • מצברי ג'ל – מצברי ג'ל הפכו לפופולריים, הם לא דורשים תחזוקה, הג'ל לא מתאדה בדומה למים מזוקקים שיש מצברי עופרת-חומצה והם נחשבים למצברים פחות מזהמים. למצברים אלו יש שסתום אשר מונע לחץ יתר ויציאה של נוזלים. מצברים אלו יכולים להיות גם מצברים בעלי פריקה עמוקה (מצברים יוקרתיים), אלו הם מצברים חזקים שמתאימים לרכבים גדולים.
  • מצברי סטופ סטארט – אתם בוודאי נתקלתם ברכבים כאלה שבכל פעם שהם עוצרים ברמזור או בכל עצירה אחרת של יותר מכמה שניות בודדות, הרכב מדומם את המנוע. רכבים אלו נחשבים לרכבים חסכוניים ופחות מזהמים, אך הם דורשים מצבר חזק. המצבר המסורתי פורק פעם אחת בשיעור של 50% ולאחר מכן מקבל טעינה מהאלטרנטור, אבל ברכבים אלו הפריקה מתבצעת פעם אחר פעם. מצברי סטופ אנד סטארט מוכרים בתור מצברי AGM או מצברי EFB. 
  • מצברי עופרת חומצה – אלו הם המצברים המסורתיים. מצברים אלו מבוססים על טעינה ראשונית כימית באמצעות מתח בין שני הקטבים, פלוס ומינוס. המצבר מקבל טעינה מהאלטרנטור במשך כל הנסיעה והוא דורש תחזוקה שגרתית. עם זאת, אלו מצברים זולים יחסית שמתאימים לרכבים קטנים ובינוניים.

קראו עוד: מצבר לרכב עד הבית

מה המחיר של מצבר בוש 70 אמפר?

לאחר שהכרנו את הסוגים השונים של המצברים, לכל אחד מהמצברים יש את המחיר המאפיין אותו. ריכזנו עבורכם את המחירים עבור מצבר בוש 70 אמפר מהסוגים השונים – המחיר כולל התקנה:

  • מצברי AGM – המחיר עבור מצברי AGM יהיה במחיר של 950 ש"ח עד 1,050 ש"ח.
  • פריקה עמוקה – המחיר עבור מצברי פריקה עמוקה יהיה 1,150 ש"ח עד 1,250 ש"ח.
  • מצברי EFB – המחיר עבור מצברי EFB יהיה החל מ-900 ש"ח.
  • מצברי עופרת חומצה – המחיר עבור מצברי עופרת חומצה יהיה החל מ-600 ש"ח.

 

איך תשמרו על המצבר שלכם?

מחירי המצבר לא זולים, אבל יש דרך בה אתם יכולים לשמור על המצבר שלכם לתקופה בה הוא אמור לעבוד. מצברים מסורתיים יכולים לספק לנו אורך חיים עד 6 שנים (מינימום 3 שנים). המצברים המתקדמים כמו מצברי AGM יכולים גם להגיע ל-15 שנים ללא צורך בהחלפה. עם זאת, אתם חייבים לתחזק את המצבר שלכם בצורה מתאימה.

  • תאורה – לא משנה אם המצבר שלכם הוא מצבר חזק או לא, אל תשאירו אורות דולקים במשך כל הלילה. יש מצברים שזה פחות ייפגע בהם ויש מצברים שזה יכול לגרום להם להתרוקן לחלוטין. בכל סוף נסיעה אנחנו ממליצים לוודא שכל האורות ברכב כבויים.
  • בדיקה – מצבר בוש 70 אמפר הוא מצבר חזק, אבל זה לא אומר שלא צריך לבדוק אותו. יש מצברים כמו מצברי עופרת-חומצה שדורשים בדיקה באופן תדיר יותר. אבל גם מצברי AGM ו-EFB מחייבים אתכם בבדיקה מדי פעם. בכל פעם שיש לכם טיפול שגרתי במוסך, בקשו מבעל המקצוע לבדוק גם את המצבר מבחינת מתח ומבחינה חיצונית שאין קורוזיה וכו'. 

איפה קונים מצבר?

לקנות מצבר בוש 70 אמפר יכולה להראות פעולה פשוטה, אבל יש מספר דברים שאתם חייבים לשים לב אליהם. יש היום הרבה זיופים בשוק או מצברים שכבר היו בשימוש וכעת עומדים למכירה במחיר של מצבר חדש. בכל פעם שאתם עומדים לפני קניית מצבר שימו לב מיהו בעל המקצוע אליו אתם פונים, האם הוא מוכר? מה המוניטין שלו? לאחר מכן, וודאו מה התאריך המופיע על המצבר. על המצבר חייב להופיע שנתון ייצור המצבר ואתם צריכים לוודא שהתאריך סמוך לתאריך הנוכחי וכמובן, לא לוותר על אחריות של 24 חודשים. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!