מצבר בוש 95 אמפר

צרו איתנו קשר

מצבר בוש 95 אמפר הוא מצבר שמתאים לרכבים גדולים. התפקיד של המצבר הוא פשוט – להעניק אספקת חשמל לכל מערכות החשמל ברכב. המצבר עצמו מקבל אנרגיה חוזרת לטעינה מהאלטרנטור ויש רכיבים שונים בתהליך שלוקחים חלק כמו וסת מתח שדואג שהמתח המדויק יגיע לכל המערכות. לכן, אם הרכב שלכם לא מניע מסיבה כלשהי, אל תמהרו לפסול את המצבר.

מצבר בוש 95 אמפר – מה זה אומר?

קיימות חברות רבות שהן יצרניות מצברים. חברת בוש היא חברה גרמנית שנוסדה בשנת 1886. החברה לא מתעסקת רק בייצורמצבר בוש 95 אמפר הוא מצבר המתאים לרכבים גדולים אשר זקוקים לאספקת אנרגיה גבוהה. מצברים, אלא נחשבת לתאגיד טכנולוגיה רב תחומי העוסק בייצור מערכות ורכיבים לתעשיית הרכב, בנייה, מכשירי חשמל ביתיים ועוד. כל מי שמכיר את עולם המצברים מודע לכך שחברת בוש היא מבין החברות האהובות והמובילות בעולם. החברה מייצרת מצברים לרכבים קטנים ועד לספינות.

החברה ידועה לטובה בגלל איכות המצברים והאמינות שלהם. מצברי בוש נחשבים למצברים עם סבירות גבוהה להישמר לטווח הארוך. האחריות של החברה לגבי המצברים גם מוכיחה שהיא מאמינה במצברים, החברה מעניקה אחריות של 24 חודשים ובהשוואה לחברות אחרות היא המובילה בתחום הזה. מצברי בוש מתאימים לאקלים הישראלי, אך עדיין לא נפוצים כמו באירופה.

מצבר בוש 95 אמפר הוא מצבר המתאים לרכבים גדולים אשר זקוקים לאספקת אנרגיה גבוהה. מבין הרכבים נוכל למצוא: מיצובישי האנטר, קרייזלר גרנד, טויוטה היילקס ועוד. מצבר בוש 95 אמפר מתאים לרכבים בהם המנוע דורש אספקה גבוהה, יש מערכות מתקדמות כמו מערכות בלמים מתוחכמות, מערכות חימום, בקרה ועוד. כמו כן, מצבר בוש 95 אמפר מתאים גם לרכבי סטארט אנד סטופ שדורשים מצבר פריקה עמוקה ובכל עצירה המנוע מדומם.

שירות התקנה עד הבית – מומלץ או לא?

התקנת המצבר היא די פשוטה, אבל דורשת ידע. החלפת המצבר היא סך הכל הוצאה של המצבר מתא המצברים לאחר ניתוק הקטבים, והסרת הברגים ששומרים על קיבוע המצבר. עם זאת, יש לדעת איך להתאים את המצבר בצורה מקצועית גם בהתאם לגודל המצבר, אך לא פחות גם בהתאם לקיבולת המותרת. לצערנו, יש אנשים ללא ניסיון שעדיין מבצעים עבודות "חאפריות" ומסכנים את בעל הרכב. חיבור לא תואם או לא נכון יכול לגרום להצתה של הרכב בקלות.

כיום יש לנו מגוון שירותים, בין אם מדובר על שירות עצמאי בו אתם רק רוכשים את המצבר ומתקינים לבד, התקנה במוסך (שעולה כמו התקנה עצמית) או התקנה עד הבית שנחשבת לשירות חילוץ. זאת אומרת, אם קמתם בבוקר והרכב לא מניע יגיע עד אליכם בעל מקצוע ויחליף את המצבר. השירות מומלץ למי שמעוניין לקבל שירות ללא המתנה, מהיר ומקצועי.

 

כמה עולה מצבר בוש 95 אמפר?

המחיר של מצבר בוש 95 אמפר נע בין 850 ל-1,000 ש"ח. המחיר של מצברי 95 אמפר גבוה ביחס למצברים אחרים ולשם ההשוואה, אם נבחר בחברת שנפ נקבל מחיר נמוך בשיעור של כ-150 ש"ח. חברת בוש היא חברת מותג ושמה הולך לפניה, לכן המחיר הוא בהתאם. כפי שציינו כבר בתחילת המאמר, לפני שאתם ממהרים לפסול את המצבר יש לוודא שבכלל הבעיה קיימת במצבר ולא ברכיב אחר ברכב. הסימנים המעידים על כך שהמצבר שלכם מת הם: אין אפשרות להניע את הרכב, אורות מהבהבים, לוח מחוונים עם תאורה דהויה. במקרים מסוימים בהם המצבר עדיין חדש ייתכן ויהיה ניתן לטעון אותו במקום להחליף מצבר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!