מצבר וולטה 55 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר וולטה 55 אמפר מחירכל בעל רכב צריך לדעת כי ביום מן הימים הוא יצטרך להחליף את מצבר הרכב שלו. ברוב המקרים המצבר שלכם ישלח לכם סימנים מקדימים ובמידה שתגלו עירנות מוגברת ותכירו בצורה בסיסית את הסימנים לכך שמצבר הרכב שלכם בדרך "לסיים את הקריירה", תוכלו למנוע מצב בו תתקעו בצידי הדרך באמצע יום שגרתי. תקופת הזמן הממוצעת בה מצבר פועל היא 2-4 שנים והיא משתנה בהתאם לתחזוק המצבר ושמירה עליו. כידוע, בשוק המצברים ניתן למצוא מגוון עשיר של מצברים מסוגים שונים ועוצמות שונות. ניתן להבדיל בין מצברים לפי מידת האמפר שלהם המציינת את כוחו החשמלי של המצבר. 

 

כעת נעניק לכם מידע בסיסי אודות מצבר ולמה הוא משמש ברכב שלכם

המצבר משמש את הרכב שלכם למען הפעלת הרכב וכל מערכות החשמל בו. כיצד הוא עושה זאת? במהלך נסיעתכם ברכב ועד אשר אתם מכבים אותו, המצבר שלכם אוגר אנרגייה חשמלית מהאלטרנטור (נסביר בהמשך) ומשתמש באנרגייה זו במטרה לסייע בתפקוד מערכות החשמל. חלקכם תופתעו לגלות כי כמעט רוב מערכות הרכב שלכם מופעלות על ידי חשמל ונזקקות למצבר כדי לפעול. בין מערכות אלו: תאורת הרכב, מזגן, רדיו ומערכת השמע, חלונות חשמליים, מגבים והתנעת הרכב על ידי סיבוב המפתח. האלטרנטור הוא חלק חשוב לא פחות מהמצבר ותפקידו, כפי שציינו, להעניק למצבר את אנרגית החשמל על ידי המרת אנרגיה מכנית המופקת מן המנוע לאנרגיה חשמלית. מכאן ניתן להסיק, כי כל תקלה באלטרנטור או במצבר הרכב שלכם תביא לפגיעה בכל מערכות הרכב המופעלות על ידי חשמל ותגרום לרכב שלכם לחדול מלעבוד.  

מצבר וולטה 55 אמפר מחיר האם רמת האמפר אמורה לעניין אתכם כשתרצו לרכוש מצבר? התשובה היא כן

כאמור לעיל, ישנו מגוון רחב של מצברים בעלי מידות אמפר שונות וזאת על מנת להתאים אותם לפי גודל הרכב. האמפר מציין את כוחו החשמלי של המצבר והוא מתורגם למספר המוטבע על המצבר. כשם שהרכב שתרצו לרכוש גדול יותר וזקוק ליותר כוח כדי לפעול, תצטרכו להתאים לו מצבר בעל מידת אמפר גדולה יותר. אין סיבה לדאגה, אנו כאן כדי לקחת אתכם יד ביד אל עבר קנייה חכמה ובטוחה.

 

מצבר וולטה 55 אמפר מחיר להלן מספר טיפים אשר יעזרו לכם להתאים מצבר לרכב שלכם בצורה הטובה ביותר

  • התאמת מידת אמפר לסוג הרכב- אין ספק כי מידת האמפר במצבר תשפיע באופן ישיר על תפקודו ואורך חייו. בשל חוסר הידע של הצרכן בעניין זה רבים נוטים ללכת לאיבוד ולהתבלבל. כדי לדעת את רמת האמפר שאתם צריכים להתאים למצבר שלכם כל שעליכם לעשות הוא להעיף מבט בספר הרכב שלכם ולקבל מידע אמין על רמת האמפר אשר ממליצה היצרנית. במידה שאין בידכם את ספר הרכב, תמיד תוכלו להיעזר בבעל מקצוע.
  • איזו חברה ייצרה את המצבר- כפי שבוודאי הבנתם, המצבר חיוני וחשוב מאוד לתפקודו השוטף של הרכב שלכם ולכן, עליכם להקפיד כי המצבר שתרכשו יהיה איכותי ומחברה מוכרת ואיכותית, גם אם הדבר יצריך מכם לשלם יותר כסף עבורו. בניגוד להרבה מקרים בהם תוכלו למצוא מוצר בעל רמת איכות שווה במחיר זול יותר, כאשר מדובר במצבר, לא מתפשרים וקונים את הטוב ביותר. בין החברות הרבות המייצרות מצברים תוכלו למצוא חברות איכותיות כמו: ורטה, וולטה, שנפ ובוש. גם כאן, מומלץ לקבל עזרה מבעל מקצוע על מנת לקבל הדרכה לעבר קנייה חכמה.
  • אחריות, מה יקרה אם- כמו כל מוצר, גם המצבר שלכם יכול להתקלקל. לעיתים לאחר כמה שנים טובות, אך לעיתים הוא גם יכול להפתיע אתכם כרעם ביום בהיר. הסיבות לכך שונות ומגוונות ויכולות לגרום לכך שתוציאו הרבה כסף על מנת לתקן את המצבר שלכם. לפיכך, כאשר אתם קונים מצבר הקפידו כי אתם מקבלים עימו אחריות מלאה לתקופה של לפחות שנה אחת. במידה שתשמעו בעצתנו לגבי רכישה מחברה איכות ומוכרת תוכלו אף לקבל אחריות של שנתיים ומעלה על המצבר שלכם.

מצבר וולטה 55 אמפר מחיר, למי הוא מתאים וכמה תשלמו עבור מצבר כזה?

וולקן תעשיות רכב בע"מ, המוכרת יותר בשם "וולטה", היא אחת החברות האיכותיות ביותר בשוק המצברים. וולטה אחראית על שיווק וייצור מצברים ופריטים שונים לרכב המיועדים למכירה. וולקן תעשיות רכב פועלת כבר למעלה מ- 90 שנה בתחום ומשרדה הראשי נמצא בצפון הארץ. וולטה מספקת מגוון ענק של מצברים המתאימים לכל סוגי כלי הרכב וכן גם לכלי משא כבד. ראוי לציין כי וולטה היא חברה ארץ ישראלית ומספקת כ- 90% ממצברי הרכב שלה להפצה בתוך מדינת ישראל. עובדה זו חשובה בשל כך שבמידה ותתקלו בבעיה כלשהי, תוכלו להישאר רגועים הואיל ותקבלו מענה בשפה העברית. חברת וולטה מספקת מצברים ביותר ב-1000 נקודות רכישה ברחבי המדינה ויתרה מכך, פועלת לשמירה מירבית על איכות הסביבה, מיחזור, נטרול מי שפכים, הפחתת זיהום הקרקע והאוויר. מבין המצברים שהחברה מספקת ניתן למצוא מצבר 55 אמפר. מצבר זה מתאים בעיקר לרכבים מסוג אאודי, פיג'ו, סיטרואן, פורד, רנו, יונדאי i30 וטויוטה קורולה. מחיר מצבר וולטה 55 אמפר נע בין 400-600 ש"ח.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!