מצבר וולטה 72 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר וולטה 72 אמפר מחיר: ככל שהמצבר גדול יותר, כך מחירו גבוה יותר

מצבר וולטה 72 אמפר מחירמצבר הרכב שלכם מתחיל לייצר תקלות רבות בתדירות גבוהה? הגיע הזמן להחליף אותו. לפני שאתם ממהרים לבחור את המצבר הטוב ביותר עבור הרכב שלכם, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים שיבטיחו שתעשו זאת נכון. לא מעט אנשים כיום מקלים ראש בבחירת המצבר ובוחרים מצבר חדש לרכב באופן שרירותי. בחירה שרירותית עלולה לעלות לכם בתקלות רבות ובאורך חיים קצר. רוצים לבחור נכון את המצבר הטוב והמדוייק ביותר עבור הרכב שלכם? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים שיעזרו לכם לעשות זאת, נכיר את ההבדלים המשמעותיים ביותר בין המצברים השונים וכן נכיר את כל הסימנים לכך שהגיע הזמן להחליף מצבר.

 

למה משמש מצבר הרכב? הכירו את תפקידיו

אז אם גם אתם רגילים לבחור את המצבר הראשון שמציעים לכם ללא כל בדיקה מיוחדת, חשוב לדעת שקיימים הבדלים מהותיים בין המצברים השונים. למצבר תפקיד חשוב בכל מערך החשמל של הרכב שלכם ובחירה לא נכונה עלולה לפגוע בתאורת הרכב, במיזוג האוויר ואף במערך ההנעה. רוצים לוודא שתצליחו להניע את הרכב בכל עת שתרצו ללא בעיות מיותרות? חשוב לדעת לבחור נכון את המצבר האיכותי והמקצועי ביותר. איך בוחרים נכון? הנה לכם שני דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור מצברים איכותיים ומותאמים לצורכי הרכב שלכם.

מצבר וולטה 72 אמפר מחיר: לא כל חברה מצליחה לייצר מצברים איכותיים – בחרו מצברים המיוצרים אך ורק על ידי חברות מקצועיות!

ראשית, חשוב לדעת כי כיום יש לא מעט חברות מכל רחבי העולם שמייצרות מצברים. לא כל החברות מצליחות לייצר מצברים איכותיים עם אורך חיים ארוך. לכן, לפני שאתם בוחרים את מצבר הרכב שלכם, חשוב לוודא כי הוא מיוצר על ידי החברות המובילות בתחום. בניגוד למקובל לחשוב, ההבדלים בין המצברים שמיוצרים על ידי החברות השונות, גדולים. מצברים של חברות שאינן איכותיות יחזיקו מעמד כשנתיים בלבד בעוד מצברים איכותיים של חברות מובילות יחזיקו מעמד כ 4 שנים. עלות המצברים האיכותיים יקרה בכמה עשרות אחוזים, אך לדעת רבים הם משתלמים יותר.

קראו עוד: החלפת מצבר עד הבית המלצות

רכבים גדולים זקוקים לכמות חשמל גבוהה יותר בהשוואה לרכבים קטנים – כך תדעו לבחור את המצבר שימלא את כל צורכי החשמל של הרכב שלכם

שנית, חשוב לדעת שלא כל מצבר מתאים לכל רכב. כיום יש מגוון עשיר של סוגי רכבים בגדלים שונים הצורכים כמויות חשמל שונות. ברוב המקרים, רכבים גדולים זקוקים לכמות חשמל גדולה יותר בהשוואה לרכבים קטנים, ולכן חשוב לדעת להתאים את הספק החשמל של המצבר לצורכי החשמל של הרכב. מצבר וולטה 72 אמפר מחיר נחשב לאחד המצברים המבוקשים ביותר לרכבים גדולים. מצבר עם 72 אמפר יכול לספר חשמל לרכבים גדולים הצורכים כמות גדולה יחסית של חשמל ועלותו מתחילה מכ 500 שקלים. מנגד, יש מגוון עשיר של מצברים קטנים יותר הכוללים 46 אמפר ואף למטה מכך, ברוב המקרים עלותם נמוכה יותר. איך תדעו איזה מצבר מתאים לרכב שלכם? בחוברת הרכב תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש אודות המצבר המדוייק לכל צורכי החשמל של הרכב שלכם.

מצבר וולטה 72 אמפר מחיר : כך תדעו לזהות שהגיע הזמן להחליף מצבר

כפי שציינו מעלה, מצבר הרכב אחראי בין השאר על מערך ההנעה. רוצים לוודא שלא תתקעו עם רכב שאינו מניע בגלל מצבר חלש? חשוב שתכירו את כל סימני האזהרה שמעידים על כך שהגיע הזמן להחליף מצבר. הסימן הראשון הוא הנעה איטית. לוקח לכם זמן רב להניע את הרכב? ייתכן שהדבר מעיד על מצבר חלש שצפוי לסיים את תפקידו בעתיד הקרוב. סימן נוסף הוא אורות מרקדים. מבחינים שאורות הרכב שלכם מהבהבים בדקות הראשונות של הנסיעה? ברוב המקרים הדבר קורה בגלל מצבר חלש. סימן נוסף הוא רעשי דפיקה משונים בעת ניסיון ההנעה. הרעשים הללו מעידים על מאמץ המצבר להשלים את פעולת ההנעה, מה שמעיד על חולשתו. הסימן האחרון הוא מזגן שאינו מקרר. חשוב להבהיר כי ישנן סיבות רבות נוספות לכך שהמזגן לא מקרר, אך פעמים רבות הדבר נובע ממצבר חלש. בחירה נכונה של מצבר איכותי תבטיח לכם מילוי של כל צורכי החשמל ברכב ללא כל תקלה למשך שנים ארוכות – אז אל תתפשרו על מצבר הרכב שלכם!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!