מצבר ורטה 62 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר ורטה 62 אמפר מחירבין אם תחפשו מידע על מצבר ורטה 62 אמפר מחיר או מידע על מצבר מסוג אחר, זכרו כי אין צורך לבקר בשום חנות בצורה פיזית ולבזבז בה זמן יקר, ואין צורך להיות תקועים בפקק בדרך לשם. פורטל טופ מצברים מאפשר השוואת מחירים בין מצברים, רכישת מצבר אונליין, הזמנת שירות מצבר עד הבית ועוד. 

לא משנה איזה מצבר רכב תצטרכו, כנראה תיתקלו בהמון אופציות שונות לשיקולכם. ובעוד כי מצבר ורטה 62 אמפר מחיר נע בין 350 ₪ ל-450 ₪ ומעלה, רכישת מצבר לרכב עדיין יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור אנשים רבים. יש כל כך הרבה מותגים ודגמים של מצברים, עד שקשה לקבל החלטה מושכלת. עם זאת, בעזרת המידע המרוכז במאמר הבא, פורטל טופ מצברים יקל על התהליך. נתחיל עם תחזוקה נכונה של מצבר רכב, המשיכו לקרוא. 

כיצד מתחזקים מצבר ורטה 62 אמפר בצורה נכונה?

חשוב לשמור כראוי על מצבר לרכב, כי הוא כמובן מספק חשמל לכלל המערכות ברכב. ראשית, חשוב לדעת שצריך לשמור את המצבר נקי ויבש. ניקוי המסופים עם מברשת תיל או נייר זכוכית מדי פעם, זה מה שיסייע במניעת הצטברות קורוזיה על החיבורים והכבלים לאורך זמן.

שנית ואולי הכי חשוב, לעולם אל תשאירו את המכונית שלכם פועלת כאשר אינכם נוהגים בה. זה יגרום נזק למצבר בטווח הארוך ועלול לקצר את תוחלת החיים שלו. ושלישית, לשיקולכם בלבד, קחו בחשבון שאבזור מסוים ברכבים גורם למצברים להתרוקן מהר יותר. למשל, מערכת סטריאו מוגברת, סאב וופר, פנסי רכב משופרים ועוד. כל שתמעיטו באבזור שגוזל חשמל מהרכב ומהמצבר, ככה תוכלו להאריך את חיי המצבר שלכם. 

מחירים: כמה בממוצע עולה מצבר ורטה 62 אמפר?

בין אם מדובר על מצבר ורטה 62 אמפר מחיר או מצבר מסוג אחר, אכן חשוב לדעת כמה עולה המצבר בשוק ומהם טווחי המחירים הממוצעים. אם מצבר ורטה המחיר נע בין כמה מאות שקלים, בדרך כלל לא יהיה מומלץ לשלם יותר מ-450 ₪ – 550 ₪ על המצבר. 

באופן כללי, רוב המצברים של רכבים פרטיים נעים בין טווחי המחירים הנ"ל. הפקטורים לקביעת מחיר מצבר ורטה 62 אמפר וכל מצבר אחד, הם גודל המצבר והאיכות שלו, המותג של המצבר וארץ הייצור שלו. כמו כן, מחיר המצבר גם ייקבע לפי סוג הטכנולוגיה שמרתת אותו (ג'ל, סטארט סטופ, מצבר לרכב חשמלי וכו').

מצבר ורטה 62 אמפר אמין יותר ממצברים אחרים?

לאחר שדיברנו על מצבר ורטה 62 אמפר מחיר, חשוב להבין האם המצברים האלו כוללים איזשהן תקלות אופייניות מכל סוג ועד כמה הם אמינים ביחס למצברים מסוגים אחרים. ובכן, בדומה לכל סוג מצבר אחר, גם במצברי ורטה 62 אמפר יכולות להתרחש תקלות אופייניות למיניהן. למשל, תאי סוללה ישנים שמתקשים לתחזק אנרגיית חשמל. 

כמו כן, תקלות אופייניות במצברי רכב יכולות לכלול קורוזיה במצבר אשר מובילה לקושי בהולכת האנרגיה של החשמל לשאר חלקי הרכב. בנוסף, במצברי רכבים לעיתים יכול להיגרם קצר חשמלי, כמו גם תקלות אשר כוללות נזילה של נוזל הסוללה (עשוי להיות מדובר במים מזוקקים או בג'ל בד"כ). 

בין אם אתם מחפשים מצבר ורטה 62 אמפר או מצבר מסוג אחר, פורטל טופ מצברים מזמין אתכם לחסוך זמן וכסף ע"י השוואת מחירים בין כל סוגי המצברים הנמכרים בארץ. כמה דקות, ואתם חוסכים בין 10% ל-25% על הסוללה של הרכב שלכם. 

קראו עוד: השירות שיציל אותך: החלפת מצבר רכב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!