מצבר יונדאי איוניק

צרו איתנו קשר

מצבר יונדאי איוניקמחפשים מצבר יונדאי איוניק? אתם לא צריכים להגיע לקנות את המצבר, המצבר יכול להגיע אליכם. מבין השירותים הנפוצים היום בתחום הרכב, תחום מצבר עד הבית הוא המוביל. כיום יש אנשי מקצוע מוסמכים המעניקים שירותי דרך ומחזיקים מגוון רחב של מצברים מכל יצרניות המצברים המובילות, מצברי ג'ל, מצברי פריקה עמוקה, AGM ועוד. במקום להזמין גרר, החליפו מצבר במקום בו אתם נמצאים ותמשיכו לדרככם תוך זמן קצר.

 

זיהוי מוקדם – הפיתרון המושלם

לכל מצבר יש אורך חיים שונה, יש מצברים אשר יוכלו לשרוד למעלה מ-10 שנים בעוד שאחרים לא יוכלו לשרוד יותר מ-5 שנים. יש הרבה סימנים אשר יכולים לעזור לכם לזהות שהמצבר שלכם עומד לשבוק חיים ושכמעט כבר ריק לגמרי:

  • מצבר ישן – למצברי עופרת חומצה סטנדרטיים יש אורך חיים שנע בין 3 שנים לבין 6 שנים. עם תחזוקה נכונה למצבר לאורך כל השנים סביר להניח שהוא יגיע ל-6 שנים. עם זאת, רוב המצברים (מניסיון שלנו) ישבקו חיים תוך 4 שנים, במקרים חריגים גם פחות. ככל שהמצבר יותר יישן ככה כבר אתם צריכים להבין שהוא יכול להפתיע אתכם כל בוקר. כמו כן, מצבר יישן יכול להיות מאופיין בקורוזיה, חלודה ועוד דברים שמקשים על המצבר לבצע את העבודה שלו.
  • הנעה – אם יש לכם קושי בהנעה, זה יהיה עוד סימן לכך שהמצבר שלכם לא מצליח לספק די חשמל בשביל ההנעה שזה התפקיד המרכזי של מצבר. אם מדובר על דבר חד פעמי זה בסדר, במיוחד אם לא השתמשתם ברכב יותר משלושה-ארבעה ימים ברכב או במזג אוויר קר מהרגיל.
  • מערכות חשמל ברכב – הרכב שלכם בנוי על מערכות חשמל, החל מפתיחת חלונות, מיזוג ועוד אורות הרכב. ברגע בו מערכות החשמל ברכב לא פועלות כמו שצריך, האור מעומעם, המזגן לא מקרר כמו שצריך וכד', זה סימן שמעיד על כך שהמצבר שלכם כבר לא פועל כמו שצריך. תוכלו גם לראות בלוח המחוונים אם התאורה שם פועלת בצורה חלשה או לא. 

מצבר יונדאי איוניק – מה לבחור?

כדי לוודא איזה מצבר מתאים לרכב שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק באינטרנט או בספר היצרן. המצבר הראוי לרכבי יונדאי איוניק הוא מצבר 55 אמפר. הבחירות הנפוצות לרכב זה יהיו של חברות ורטה או שנפ. עם זאת, תוכלו גם לבחור במצברי וולטה, מוטלו, בוש, מצברי סטארט אפ ועוד. חברת שנפ כיום תופסת את נתח השוק הגדול ביותר בישראל ומעל ל-40% מהרכבים מחזיקים במצברי שנפ גם בשל המחיר הנוח וגם בשל איכות החברה. מצברי ורטה נחשבים גם הם למצברים מאוד איכותיים, אך יקרים יותר ביחס לשוק. ורטה מחזיקה בנתח שוק של למעלה מ-30%. 

 

כמה עולה מצבר יונדאי איוניקכמה עולה מצבר יונדאי איוניק?

  • מצבר שנפ 55 אמפר – החל מ-450 ש"ח ועד כ-600 ש"ח כולל התקנה.
  • מצבר וולטה 55 אמפר – חל מ-370 ש"ח עד כ-550 ש"ח כולל התקנה. 
  • מצבר ורטה 55 אמפר – החל מ-540 ש"ח ועד כ-750 ש"ח כולל התקנה.
  • מצבר בוש 55 אמפר – החל מ-450 ש"ח ועד כ-550 ש"ח כולל התקנה.
  • מצבר מוטלו 55 אמפר – החל מ-560 ש"ח ועד כ-700 ש"ח כולל התקנה.

דגשים לקנייה

בין אם בחרתם בשירותי דרך ובין אם בחרתם להתקין את המצבר במוסך מורשה, יש מספר דגשים לפני התקנת המצבר:

  • תאריך – על כל מצבר יש תאריך ייצור. תאריך הייצור של המצבר צריך לנוע בטווח של שלושה חודשים עד חצי שנה מהתאריך הנוכחי. בעלי מקצוע חאפרים יכולים למכור לכם מצבר משומש במחיר של מצבר רגיל. יש אפשרות לקנייה של מצברים משומשים, אבל בעל המקצוע חייב לציין זאת בפניכם.
  • אחריות – כל יצרניות המצברים מציעות אחריות שעולה על 12 חודשים. בחברות המובילות שציינו קודם לכם האחריות תנוע בין 22 חודשים ועד 24 חודשים. לא קונים מצבר ללא אחריות! ברגע שאין לכם אחריות על המצבר זה מעיד על זיוף.
  • אופציות – לפני שאתם בוחרים מצבר כלשהו, בקשו מבעל המקצוע לציין בפניכם את כל האופציות שיש על השולחן. ככה תוכלו לדעת מה פער המחירים בין מצבר של חברה מובילה לבין חברה שהיא פחות נחשבת. המחיר גם משפיע על האחריות, מחיר נמוך לרוב ילווה באחריות של עד 12 חודשים.
  • כולל שירות – האם המחיר כולל שירות או לא כולל שירות? זה דבר שבעל המקצוע צריך לציין לפני שהוא מתחיל להחליף את המצבר. שימו לב שהמחירים שציינו הם כוללים שירות, אבל לעיתים המחיר יכול להשתנות. לדוגמא, כאשר מדובר על שירותי דרך בשעות הלילה, ימי שבתון, שבת וחגים התעריך עולה בכ-50%. כמו כן, יש השפעה למרחק שלכם מבעל המקצוע, אך לרוב בעלי מקצוע יעבדו ברדיוס מסוים באותו מחיר. 

 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!