מצבר לאופנוע מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר לאופנוע מחירמה קורה במקרה בו אתם מגיעים בוקר אחד לאופנוע, אבל האופנוע לא מניע? אופנוע לא מניע יכול לקרות עקב מגוון תקלות כאשר הנפוצה ביותר היא תקלה במצבר. החלפת מצבר לאופנוע לא בהכרח שונה מהחלפת מצבר לרכב, אך מצבר האופנוע מעט יותר רגיש לתנאי מזג אוויר מאשר מצבר לרכב – מכיוון שבקטנועים שונים ואופנועים המצבר חשוף ולא נמצא במקום סגור. צריכים להחליף מצבר? ריכזנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מצבר לאופנוע מחיר, חברות מובילות ומהם הדגשים החשובים ביותר. 

 

מצבר לאופנוע מחיר – מתי צריך להחליף?

יש מספר סימנים שעשויים להעיד על כך שהמצבר עומד להתרוקן:

  1. הנעה – אם בשביל להניע את האופנוע אתם צריכים ללחוץ על כפתור ההנעה מספר פעמים, והאופנוע מתקשה להידלק זה סימן שמעיד על פעילות חשמלית לא תקינה באופנוע. בימי החורף הקרים אנו יותר פוגשים מקרים כאלה וזה בשל תנאי מזג אוויר קיצוניים. אם האופנוע שלכם מתקשה בזמן ההנעה אנו ממליצים לכם לוודא האם מדובר בתקלה במצבר. מוטב לציין, אם מדובר באירוע חד פעמי זה יותר זניח.
  2. תאורה – לוח מחוונים מקרטע ואורות מהבהבים, זה סימן שהמצבר עומד להתרוקן. תוכלו להסתכל בזמן נסיעה על לוח המחוונים ולראות האם נורות לוח המחוונים מקרטעות, ניתן גם להעמיד את האופנוע בצד ולראות האם התאורה סדירה או מהבהבת.
  3. תאריך תפוגה – לכל מצבר יש תאריך תפוגה, מצברים לאופנועים יהיו בעלי תאריכי תפוגה של כשלוש שנים. ניתן לראות את תאריך התפוגה על גבי המצבר בחריטה, לכן חשוב להיות נוכח בזמן החלפת המצבר ולוודא שאכן תאריך התפוגה מתאים ולא יורד מ-3 שנים.

מצבר לאופנוע מחיר – החלפת מצבר

הגיע הזמן שאתם צריכים להחליף מצבר? ניתן לקבל שירות החלפת מצברים עד הבית או לגשת למוסך. שירות החלפת מצברים עד הבית הוא שירות שעשוי לחסוך לכם זמן רב וגם עלויות הובלה – קחו את זה בחשבון. לא משנה באיזה שירות מדובר, יש מספר דגשים שאתם חייבים לשים לב אליהם כאשר אתם מחליפים מצבר:

  • תאריך ייצור – כמו שיש לכל מצבר תוקף, יש לו גם תאריך ייצור. כאשר אתם מקבלים מצבר חדש אתם תרצו לוודא שתאריך הייצור של המצבר לא עולה על שנה, רצוי כמובן כמו שיותר סמוך לתאריך הנוכחי. תאריך הייצור הוא גם משפיע הקשור על תאריך התפוגה.
  • מקור התקלה – לא בטוח שהמצבר הוא זה שעושה את הבעיה. בעל מקצוע מיומן יבחן את התקלה לפני שהוא מחליף מצבר, במיוחד כאשר תאריך התפוגה של המצבר לא עבר. לעיתים תוכלו להטעין את המצבר ולהנות מעוד מספר חודשים. ישנן מערכות נוספות שקשורות באופן ישיר להנעה כמו אלטרנטור וההארקה. 
  • התאמה – לכל אופנוע וקטנוע יש את יחס האמפר המתאים לו. לכן, לפני שאתם מחליפים מצבר יש לבחון את המצבר הקיים ולראות האם הוא מתאים לאופנוע שלכם. מצבר שמתרוקן מהר יכול להיות ללא התאמה לאופנוע שלכם. יהיו קטנועים ואופנועים שידרשו מצבר 9 אמפר, ואילו אחרים ידרשו יותר – תלוי בנפח המנוע. 

מצבר לאופנוע מחיר – כמה זה עולה?

המחיר מושפע מסוג האופנוע, נפח המנוע ויצרנית המצבר. כמו כן, ייתכנו תוספות שונות בשל שירות כמו מצבר עד הבית, או שירותים מיוחדים הכוללים הובלה. המחיר של המצברים נע בין 370 ש"ח עד 750 ש"ח – כולל שירות. לא מומלץ להחליף מצבר באופן עצמאי, וגם לא משתלם להחליף מצבר באופן עצמאי – המחיר יישאר זהה. זכרו לוודא שאחריות המצבר נעה בין שנה לשנתיים. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!