מצבר לדייהטסו סיריון

צרו איתנו קשר

ישנן גרסאות שונות לדייהטסו סיריון מבין השנים 2006 ועד 2011. הרכב גבוה וקטן, נוח לנסיעה עירוניות ובין עירוניות. נפח המנוע עומד על 1,300 סמ"ק והמצבר הייעודי לרכב הוא מצבר 46 אמפר. הרכב הפופולרי זכה לאהדה בארץ מכיוון שהוא חסכוני בדלק וגם העלות שלו לא יקרה – במיוחד אם רוכשים יד שנייה. אם אתם מחזקים באחת הגרסאות, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני החלפת מצבר לדייהטסו סיריון.

המלצה על מצבר לדייהטסו סיריון

כפי שציינו, הספק האמפר הייעודי לרכב זה הוא 46 אמפר. קיימות יצרניות מצברים שונות המציעות מצברים ייעודיים לרכב זה, אך איךכל מה שאתם צריכים לדעת לפני החלפת מצבר לדייהטסו סיריון. בוחרים מבין כל החברות? ריכזנו לפניכם את המידע הרלוונטי על כל אחת מהחברות:

  • חברת שנפ – לא סתם חברת שנפ נמצאת בראש הרשימה. חברת שנפ היא החברה האהובה ביותר על הקהל הישראלי וזה גם מוכח בשטח. מעל 30% מהרכבים בישראל מחזיקים במצבר של חברת שנפ. החברה מציעה מצברים איכותיים במחירים ריאליים, החברה היא תוצרת כחול-לבן ולכן העלויות נמוכות והאיכות גבוהה.
  • חברת וורטה – חברת וורטה היא חברה וותיקה שעברה לא מעט טלטלות בדרך לרשימת היצרניות המובילות. החברה היא חברה גרמנית, היא מציעה מצברים איכותיים והמחירים בהתאם. החברה תופסת נתח שוק קטן יותר מאשר חברת שנפ ודומה לחברת בוש.
  • חברת בוש – חברת בוש גם היא חברה גרמנית. החברה מציעה מגוון רכיבים לרכב ומוצרי חשמל לבית. היתרון של חברת בוש באה לידי ביטוי באמינות המצבר, כמעט ולא נמצאו תלונות על מצברים אלו. המצברים איכותיים ומחירם בהתאם – זהה לחברת וורטה.
  • מצבר סטארט-אפ – מצבר סטארט אפ הוא למעשה מצבר ייעודי לכל רכב, ובניגוד לחברות שציינו הוא באמת יכול להתאים לכל רכב. החברות שציינו מתאפיינות במצברים ייעודיים בהתאם לגודל תא המצברים, אמפר וכן הלאה. מחיר המצבר יחסית זול ונמצא דומה לחברת שנפ – האם אנחנו ממליצים? המצברים עושים את העבודה כראוי ומתאימים למי שמחפש פשוט ונוח.

מצבר לדייהטסו סיריון – טיפים

אם אתם פעם ראשונה במוסך או שעולה בכם כל חשש לגבי טיב המצבר, הנה מספר דברים שיוכלו להקל עליכם:

  1. בדיקה חיצונית – זאת לא בושה לבקש מבעל המקצוע לבקש לראות את המצבר לפני שהוא מחבר אותו. בדיקה חיצונית היא אחד מהצעדים הקריטיים והנכונים ביותר. בבדיקה חיצונית אתם רוצים לבדוק מספר דברים, ובראש ובראשונה יש לבדוק האם קיימים סדקים או שברים כלשהם על גבי המצבר. מצבר בו כן נמצאו סדקים עשוי להשפיע לרעה על הרכב כולו.
  2. תאריך – בבדיקה החיצונית תרצו גם לבדוק מהו תאריך התפוגה של המצבר. תאריך תפוגה הפוחת משלוש עד חמש שנים הוא תאריך תפוגה שלא נרצה בו ולכן, נבקש להחליף מצבר.
  3. תאריך ייצור – מלבד לתאריך תפוגה, יש לוודא גם מתי יוצר המצבר – ככה נוכל לדעת כמה זמן הוא יישב על המדף. אנו לא ממליצים לבחור במצברים שישבו למעלה מחצי שנה על המדפים מכיוון שכוח הטעינה שלהם עשוי להיות בהתאם.

 

כמה עולה מצבר לדייהטסו סיריון 46 אמפר?

ריכזנו עבורכם מחירון של מצברי 46 אמפר שיכולים להתאים לדייהטסו סיריון:

יצרנית מצבר מחיר
שנפ החל מ-450 ש"ח
וורטה החל מ-550 ש"ח
בוש החל מ-550 ש"ח
סטארט-אפ החל מ-400 ש"ח

המחיר הוא לא המשפיע העיקרי. לפני שאתם משלמים על המצבר וודאו מה כוללת האחריות ומהי תקופתה. אנו נרצה לבחור תקופה שנעה בין 12 חודשים ל-24 חודשים וכוללת החלפה מלאה במקרה של תקלה.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!