מצבר להונדה סיוויק

צרו איתנו קשר

מצבר להונדה סיוויקלרכבי הונדה סיוויק של כעשר דורות של רכבים ודגמים בעלי ביצועים גבוהים. רכבי הונדה סיוויק נוחים לנסיעה, נכונים לנסיעה עירונית ובינעירונית וידועים עם מערכות בטיחות מתקדמות. רכבי הונדה סיוויק בעלי מנוע 1,000 סמ"ק טורבו (129 כ"ס) וכמו כן, ישנם דגמים עם מנוע 1.500 ל' ו-182 כ"ס (דגמי האצ'בק). החל מ-2020 כבר לא משווקים הדור העשירי של רכבי הונדה סיוויק סדאן. רכבי סיוויק סדאן יכולים להיות גם עם מנוע 1.6-1.8 ל' עם 125/148 כ"ס. 

 

מצבר להונדה סיוויק – במה לבחור?

בחירת מצבר צריכה להיות בהתאם לאמפר המתאים לרכב. האמפר מייצג את יחידה כמות האנרגיה שניתן להפיק מהמצבר (קיבולת). הדרך הנכונה ביותר לדעת איזה מספר מתאים לכם היא על ידי שיטוט מהיר באינטרנט או לעיין בספר יצרן הרכב שככל הנראה נמצא בתא הכפפות. בכל אופן, המצבר הנכון לרכבי הונדה סיוויק יהיה מצבר עם 46 אמפר. רכבי הונדה סיוויק אמנם משפחתיים, אך הם יחסית קטנים ולכן הרכבים לא דורשים אמפר גבוה במיוחד (גם בשל גודל המנוע). רכבי הונדה סיוויק נמצאים בביניים. יש רכבים הדורשים כ-40 אמפר ואופנועים שדורשים פחות, בעוד שיש רכבים משפחתיים ומשאיות שדורשים מעל 80 אמפר.

החלפת מצבר ללא עלות שירות

האם יש דבר כזה? אתם מגיעים למקום וקונים מצבר ללא עלות? המשפט מצבר ללא עלות הוא מעט מטעה, אבל לעיתים גם נכון. כאשר אתם מגיעים למוסך ומחליפים מצבר, בין אם תעשו את ההחלפה באופן עצמאי ובין אם המוסכניק יעשה את זה המחיר יישאר זה. הסיבה לכך היא שהחלפת מצבר לוקחת בערך 15 דקות, במקרים חריגים 30 דקות. ההחלפה אינה מסובכת אבל עדיין דורשת עיניים של איש מקצוע כדי לוודא שאין קורוזיה מסביב או תקלה כלשהי במצבר. כאשר מדובר על שירותי דרך המחיר מעט יותר יקר, אבל גם בטווח המחירים שנציין בהמשך. כאשר אתם מחליפים מצבר שימו לב שאתם פונים לאחת מחברות המותגים המובילות: ורטה, וולטה, שנפ או בוש. ייתכן ותראו עוד חברות זולות יותר על המדפים, אבל אנחנו ממליצים בכל הנוגע למצברים לבחור במותג ולא בחברה לא מוכרת. 

שימו לב שעל המצבר יש תאריך ייצור. יש חשיבות גדולה לתאריך הייצור ויש לבחור מצבר שתאריך הייצור שלו נמצא בטווח ה-3 חודשים עד חצי שנה מהתאריך הנוכחי. כמו כן, שימו לב האם יש לכם אחריות על המצבר. אחריות לאחת מחברות המותגים צריכה להיות אחריות של 22 חודשים עד 24 חודשים. 

 

כמה עולה מצבר להונדה סיוויקכמה עולה מצבר להונדה סיוויק?

כאמור, מצבר להונדה סיוויק הוא מצבר 46 אמפר, הנה המחירים של היצרניות הבולטות בשוק:

  • מצבר 46 אמפר של חברת שנפ – החל מ-400 ש"ח ועד 499 ש"ח.
  • מצבר 46 אמפר של חברת וולטה – החל מ-400 ש"ח ועד 499 ש"ח.
  • מצבר 46 אמפר של חברת ורטה – החל מ-550 ש"ח ועד 650 ש"ח.
  • מצבר 46 אמפר של חברת בוש – החל מ-450 ש"ח.
  • מצבר 46 אמפר של חברת סטארט אפ – החל מ-450 ש"ח.

החלפת מצבר להונדה סיוויק עד הבית – יתרונות

  • זמן – שירותי החלפת מצבר עד הבית מביא לכם יתרון משמעותי – אין לכם זמני המתנה. שירותי גרירה יכולים להגיע להמתנה של עד שלוש שעות וגם כאשר מגיע הרכב למוסך זה לא מחייב שמיד המצבר שלכם יוחלף. מצד שני, בשירותי החלפת מצבר עד הבית אתם הלקוח היחיד. בעל המקצוע מגיע אליכם תוך חצי שעה עד שעה ומחליף לכם את המצבר במקום עד לנסיעה מוחלטת של הרכב. 
  • מחיר – השירות אמנם יכול להישמע יקר, אבל אם נחשב את העלויות הכוללות לעומת שירותים אחרים, אתם לא רק חוסכים זמן אלא גם כסף. רק המתנה להנעה בכבלים והגעה למוסך ושם תצטרכו להמתין עוד כבר לוקח לכם מספר שעות מכובד מהיום, שעות שהייתם יכולים לעבוד. המחיר של החלפת מצבר עד הבית כולל בתוכו עלויות של המצבר והפער אינו משמעותי.
  • נוחות – אם התכוונתם לצאת בלילה לבילוי אבל המצבר שלכם לא עובד, תוכלו לקבוע מועד עם בעל המקצוע להחלפת המצבר. תעריף לילה הוא יקר יותר ולכן, תוכלו לקבוע עם בעל המקצוע להגיע אליכם בבוקר בתעריף רגיל. אתם לא צריכים לדחות שום דבר וזה לא צריך לפגוע לכם בלו"ז כי אתם יכולים לקבוע שעה שנוח לכם להחלפת המצבר בבית שלכם.
  • בדיקה – בעל מקצוע איכותי לא יעזוב אתכם עד שהוא ייבצע בדיקה מעמיקה שאכן זאת התקלה היחידה ברכב (המצבר). במקרים מסוימים הרכב לא מניע וזה לאו דווקא אשמת המצבר. לכן, יש לבצע בדיקה מעמיקה של המצבר בפרט ושל הרכב לפני שאתם עולים חזרה לכביש. שירותי דרך אינם עבור החלפת מצבר רק, אלא יש לבעל המקצוע את הניסיון והידע להתמודד עם תקלות אחרות שלא דורשות מוסך. 
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!