מצבר לטויוטה יאריס

צרו איתנו קשר

מצבר לטויוטה יאריסקשה מאוד להסביר את זה, אבל משום מה המצבר שובק חיים תמיד בזמן הלא מתאים. אם זה כשאנחנו ממהרים לעבודה, בדרך לאירוע או בטיול משפחתי רחוק מהבית. החלפת מצבר היא מלאכה די פשוטה שלא לוקחת יותר מ-15 דקות עד חצי שעה במקרים חריגים. החלק הקשה הוא דווקא בחירת מצבר מתאים לרכב שלכם. כיום יש סוגים שונים של מצברים: מצבר יבש, מצבר עופרת-חומצה, מצבר ג'ל, מצבר ג'ל פריקה עמוקה, מצבר AGM ועוד… איך בוחרים מצבר לטויוטה יאריס?

 

אילו מצברים מתאימים לטויוטה יאריס?

מצברים שיתאימו לטויוטה יאריס הם מצברים עם קיבולת אמפר שנעה בין 40 ל-50 אמפר. ההבדל תלוי אם מדובר על טויוטה יאריס היברידית ובשנתון הרכב. לרכב טויוטה יאריס היברידית יש מקום אחסון שונה למצבר 40 אמפר, מתחת לספסל האחורי שברכב. טויוטה יאריס נחשב לרכב מאוד חסכוני, מכונית מיני עם מצבר איכותי שיכול לסייע לה להעביר חשמל לכל המערכות. החברות שמייצרות מצברים לרכבי טויוטה יאריס הן: שנפ, וולטה, ורטה ובוש. יש עוד מצברים המיועדים לטויוטה יאריס כמו מצברי סטארט אפ השייכים לחברה ורטה ונחשבים למצברים זולים יותר ולא ממותגים.

כאשר אתם בוחרים מצברים לרכב שלכם וודאו שבספר היצרן אכן המצבר מתאים למה שאתם צריכים, אחרת הרכב לא יעשה את העבודה כמו שצריך.

מצבר לטויוטה יאריס עד הבית

שירות מצבר עד הבית הוא שירות שתפס תאוצה בעיקר לאחר תקופת נגיף הקורונה. רבים לא יכלו לצאת מהבית, מה שגרם לרכבים לעמוד זמן רב ללא מעש. אחד הגורמים לכך שהמצבר שלכם מתרוקן הוא כאשר המצבר לא בשימוש לתקופה ארוכה. מצברים נטענים כאשר הם פועלים על ידי האלטרנטור, לכן כאשר אתם יודעים שאתם לא עומדים לעשות שימוש ברכב, מומלץ עדיין להניע את הרכב. בכל אופן, שירות מצבר עד הבית הוא שירות בו אתם מקיימים שיחת טלפון עם בעל המקצוע, מביאים לו את הפרטים של הרכב שלכם, סוג מצבר קיים ברכב, סוג מצבר בהתאם להוראות יצרן, מבצעים כמה בדיקות כדי לוודא שאכן המצבר הוא זה שלא עובד ולאחר מכן, בעל המקצוע מגיע אליכם. שירות החלפת מצבר עד הבית הוא בהמתנה של חצי שעה עד שעה לבוא בעל המקצוע. היתרון המשמעותי הוא ששירות זה הוא 24/7 ובפריסה ארצית.

 

כמה עולה מצבר לטויוטה יאריסכמה עולה מצבר לטויוטה יאריס?

כפי שציינו, ניתן יהיה להחליף מצברים לטויוטה יאריס או במוסך או בשירות מצבר עד הבית. היתרון של החלפה במוסך הוא שאתם חוסכים את עלות השירות שהיא גבוהה יותר. עם זאת, ברוב המקרים אנחנו נצטרך שירותי גרירה כדי להוביל את הרכב שלנו למוסך ואז המחיר כבר יקר מאשר שירות החלפת מצבר עד הבית. המחיר להחלפת מצבר עד הבית כולל בתוכו את השירות וחומר הגלם עצמו. המחירים נעים בין 350 ש"ח ועד 500 ש"ח באזור בו עובד בעל המקצוע. כאשר הזמנת השירות מתבצעת בלילה, בחגים ובשתות המחיר מתייקר בכ-50%.

 

  • המחיר למצבר סטארט אפ 45 אמפר – החל מ-400 ש"ח.
  • המחיר למצבר ורטה 45-50 אמפר – החל מ-550 ש"ח.
  • המחיר למצברי וולטה 45 אמפר – החל מ-450 ש"ח.
  • המחיר למצברי בוש 40-50 אמפר – החל מ-529 ש"ח.
  • המחיר למצברי שנפ 40-50 אמפר – החל מ-450 ש"ח.

מתי צריך להחליף מצבר?

הרכב שלנו בדיוק כמו הגוף שלנו, מאותת כאשר הוא נמצא בצרה. יש סימנים מקדימים שיכולים להעיד על כך שהמצבר שלכם חלש וצריך החלפה. בתור התחלה, חשוב תמיד לדעת מתי רכשתם את המצבר, הרי אורך חיים של מצבר נע בטווח של 4 שנים. לאחר 4 שנים הסבירות מאוד גבוהה לכך שהמצבר ישבוק חיים. עוד סימן אשר מעיד על כך שהמצבר שלכם הוא כבר חלש יהיה בזמן הנעת הרכב. אם הרכב (לא באופן חד פעמי) לא מניע בסיבוב המפתח בפעם הראשונה ולוקח הרבה זמן להפעלת המנוע, סימן שהמצבר שלכם לא עושה את העבודה כראוי. ולבסוף, גם כאשר לוחות המחוונים ברכב לא מאירים כפי שנהגו להאיר, זה מעיד על כך שהמצבר שלכם חלש. מצבר חלש יבוא לידי ביטוי במערכות חשמל חלשות, מערכת מיזוג, תאורה וכן הלאה. 

 

בחירת בעל מקצוע

כדי לוודא שהבחירה הנכונה נעשית, עליכם להיות בטוחים בבעל המקצוע שמבצע את העבודה. יש היום בעלי מקצוע רבים אשר מציעים שירותי דרך, אבל לא לכולם יש את ההכשרה לכך. בכנות, להחליף מצבר זאת לא פעולה שמחייבת ידע רחב, אבל הבעיה העיקרית היא כאשר אנחנו בוחרים בעל מקצוע שלא דואג לחומרי גלם מקצועיים ללקוחות וכאן נכנס התפקיד שלכם. כאשר אתם פונים לבעל מקצוע שימו לב לשני דברים חשובים:

  1. תאריך ייצור – על כך מצבר יש תאריך ייצור – שימו לב שהתאריך לא עולה על 3-6 חודשים מהתאריך הנוכחי.
  2. אחריות – אחריות מ-12 חודשים ועד 24 חודשים זה האידיאל.   
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!