מצבר לטויוטה קורולה

צרו איתנו קשר

מצבר לטויוטה קורולהטויוטה קורולה הינה אחת מיצרניות הרכב הפופולאריות ביותר בישראל. כל דגמי החברה שמקורה ביפן עשו לעצמם שם בארץ: החל מטויוטה יאריס הקטנה, עבור בטויוטה קורולה המשפחתית הפופולארית וכל ברכב השטח טויוטה לנד קרוזר. הסיבה להצלחה היא רמת האמינות הגבוהה של המכוניות מבית טויוטה והנוחות שלהם. מי שקונה טויוטה רוצה רכב איכותי וראש שקט. זו גם הסיבה שבעת החלפת מצבר לטויוטה קורולה, אתם לא הולכים לקחת כל מצבר. 

בארץ, אצל חברות מובילות בתחום שירותי החלפת מצבר עד הבית או שירות דרך להחלפת מצבר במקום בו נתקעת, ניתן למצוא מצבר לטויוטא קורולה כמו גם לשאר דגמי טויוטא המיובאים לישראל. אתם רק צריכים להגיד לאיש השירות בשיחת הטלפון את סוג הרכב שברשותכם והוא ידע להתאים לכם את המצבר הנכון ביותר. הפעם, בשל היותה המשפחתית הפופולארית ביותר של היצרן, נתמקד בנושא מצבר לטויוטא קורולה ונדגיש דברים חשובים בעניין זה.

סוג מצבר לטויוטא קורולה

כאשר אנו מדברים על "סוג" בתחום מצבר לטויוטא קרולה, אנחנו מדברים בעצם על הכח או המתח שהמצבר יכול לספק, שנמדד לפי אמפר. לרוב מצבר לטויוטה קרולה יהיה בעל 60 אמפר, בניגוד למשל לרכב טויוטה לאנד קרוזר, שהוא גדול יותר ובעל מערכות נוספות, הדורשות חשמל ולכן יהיה בו צורך במצבר בעל 80 אמפר ואף למעלה מכך. שימו לב שבמידה וברשותכם דגם ישן יותר של הקורולה ומשנתונים נמוכים מאוד, יתכן ויהיה צורך להרכיב מצבר לטויוטה קורולה אחר מאשר ברכב משנתון 2022 ולהפך.

החלק השני של סוג מצבר לטויוטה קורולה נעוץ פחות בסוג ויותר בזהות החברה שמייצרת אותו. אנשי המקצוע טוענים שאם אתם נוהגים בטויוטה קורולה אזי אתם לא מהמתפשרים ולכן נכון עבורכם לקחת מצבר מהמותגים המובילים. עלות מצבר שכזה תהיה אולי יקרה מעט יותר אבל היא מבטיחה עבורכם מצברים איכותיים מאוד, מבית טוב, עם אחריות טובה וטכנולוגיה מתקדמת. ישנם כמה יצרני מצבר לטויוטה קורולה טובים ומכרים בהם שנפ, וולטה, וורטה ובוש. הקפידו על רכישת המצבר ממשווק מורשה וכך תבטיחו לעצמכם שקט נפשי בכך שקניתם מצבר מקורי ולא מזויף.

ניתן למצוא בשוק גם מצברים פחות מוכרים. אנחנו לא טוענים נחרצות נגדם אבל במקרים כאלו צריך ללמוד טוב יותר על המצבר טרם התקנתו. מצבר לא מוכר, הוא לרוב מצבר שלא בהכרח יש לא יבוא מסודר ולפיכך אין לו תמיד כתובת מסודרת בעת תקלה שתקרה לכם. שימו לב, שלרוב גם האחריות עליהם תהיה מוגבלת בהיקפה ובאורכה. 

תאריך יצור מצבר לטויוטה קרולה

מעבר להקפדה על האחריות, הקפידו על מבט מעמיק בתאריך היצור ובתאריך התפוגה של המצבר המוטבעים עליו (לא מדבקה ולא תאריך הכתוב בטוש. רק הטבעה). במידה ועברה תקופה של למעלה מחצי שנה מאז ייצורו, נסו שלא להתקין מצבר זה. יש בשוק מצברים יד שניה. חלקם טובים אבל גם כאן, הקפידו לבחון את התאריך. אולי לא תרצו לרכוש מצבר שהוא טוב כעת אבל צפוי לסיים את חייו בעוד כמה חודשים בודדים. המטרה היא לא לקנות שקט לטווח קצר אלא לטווח ארוך.

מחיר מצבר לטויוטה קרולה

המחיר של מצבר, כל מצבר, נקבע על פי מותג היצרן, תוקף האחריות ורמת ההיקף שלה, רמת המורכבות של התקלה (בנוסף להחלפה) וכמובן לחברת השירות המחליפה. לרוב, מצבר 60 אמפר לטויוטה, מחברה טובה,  יעלה החל מ-380 ₪, שוב תלוי במותגים השונים.  על זה יש צורך להוסיף את עלות שירות ההחלפה.

מאוד יתכן שתמצאו מחירים נמוכים יותר. מחיר נמוך זה מיד טוב. אבל כשם שלא תרכשו אייפון בחצי ממחירו הידוע, בלי שהדבר ידליק עבורכם נורות אדומות, כך מחיר מוזר ונמוך מאוד של מצבר לטויוטה קורולה, יכול להעיד כי לא מדובר במצבר מקורי או במצבר חדש. 

מצבר לטויוטה עד הבית

כאמור, ניתן להחליף מצבר בטויוטה שלכם בדרך של פעם. לנסוע ולבזבז יום שלם במוסך אם אתם יזמתם את ההחלפה או לחכות לגרר שייקח את הרכב למוסך, במידה ונתקעתם ואז לבזבז שם יום שלם. אבל ניתן גם להתקדם בחיים ולהשתמש בשירותי החלפת מצבר עד הבית. פשוט לחייג למוקד שלנו ואיש שירות מקצועי ומיומן, מגיע עד אליכם עם ניידת שירות מאובזרת, בפרק זמן של כשעה מרגע שפנית אלינו והוא כבר דואג לך. 

איש שירות זה יחליף מצבר לטויוטה קורולה שלכם בתוך זמן קצר (לא לפני שנהג בהגינות ובדק כי אכן הבעיה במצבר וכי נדרש להחליפו) בכל מקום ובכל שעה (לחברתנו פריסה רחבה מאוד). מלבד מחיר נוח הוא גם יספק עבורכם תעודת אחריות מקיפה.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!