מצבר לטרקטורון חשמלי 60v

צרו איתנו קשר

מצבר לטרקטורון חשמלי 60vאם לא נסעת על טרקטורון בין הרים וגבעות, כשהרוח נושבת סביבך, הרי שזו חוויה שכדאי לך מאוד לממש. בין אם מדובר באדרנלין טהור, בטיול בטבע ובילוי פנאי, הרי שמדובר בהנאה וכיף רבים. בישראל, ענף הטרקטורונים הולך וצובר תאוצה. העובדה שיש לנו ארץ קטנה, גורמת לכך שרבים גרים בסמיכות למרחבים פתוחים של "מחוץ לעיר". האמת היא שכיום כבר לא צריך להיות בן כפר כדי ליהנות מרכיבה על טרקטורונים. גם עירוניסטיים רבים מנצלים את החופשות כדי לטעום מהדבר האמיתי. ככלל, צריך להכיר כי הטרקטורונים לא משמשים רק להנאה ולאקסטרים אלא הם חלק מכלי עבודה, בייחוד בחקלאות ובתעשייה.

כשם  שבעולם הרכבים המשפחתיים או המסחריים מתגלים לא פעם בעיות, הגורמות להשבתתם, כך גם עולם הכלים החשמליים או הטרקטורונים אינו חסין. במיוחד הדברים נאמרים בעניין המצברים של הטרקטורונים. טרקטורונים חשמליים, יכולים להפסיק ולא לנוע בגלל בעיה עם מצבר לטרקטורון חשמלי 60V. קשה מאוד להכיל תסכול של מי שטרח להגיע לשטח ותכנן לשעות של כיף, כאשר מתברר לו שהטרקטורון שלו מושבת או שגרוע מכך, באמצע המסלול, שהוא גם אמצע שום מקום, הוא מגלה את התקלה. כדי להקל על תסכול זה, קמו בישראל חברות מקצועיות אשר מאפשרות החלפת מצברים עד הבית וגם בשטח במקרה של טרקטורונים.

מצבר לטרקטורון חשמלי 60v ומצברים אחרים

כמו בעולם הרכבים המיועדים לנסיעה על כביש, גם עולם הטרקטורונים החשמליים עמוס בסוגי מצברים שונים. המצברים הנפוצים ביותר הם  מצברי ג'ל ומצברי (סוללות ) ליתיום, שנחשבים לטובים יותר אך גם יקרים מעט יותר. על המצברים להיות לא כבדים, חזקים ועמידים בשל תנאי השטח הנכפים עליהם וגם כאלו המסוגלים לעמוד במספר רב מאוד של מחזורי הטענה. זו גם הסיבה שכאשר בוחרים מצבר לטרקטורון חשמלי 60v, מומלץ לבחור במצבר איכותי של חברה מוכרת וידועה. רק זה לבדו מבטיח לכם שקט גדול יותר, בגזרה זו.

מצבר לטרקטורון לא רק צריך לתת תפוקה מבחינת החשמל אלא עליו להיות גם בטיחותי מאוד, שוב בשל הטלטלות שהוא עובר. גם זו סיבה מרכזית לבחור במצברים מוכרים. אם בעולם הרכב מקובלים מצברי שנפ, ורטה, וולטה ובוש, גם מותגים אלו יכולים להיות פתרון מצוין להתקנת מצבר לטרקטורון חשמלי 60v. בדרך זו תקבלו גם מוצרים מתקדמים טכנולוגית, אמינים ואיכותיים, שאינם דורשים התעסקות עם התחזוקה שלהם ובעל אורך חיים רב יותר עבור המצבר. בנוסף, הם מעניקים רמת בטיחות גבוהה, לצד הטענה עוצמתית ותפקוד חלק של כל מערכות החשמל בטרקטורון.

מצבר לטרקטורון חשמלי 60v שמתאים עבורכם

כאמור, יש כל כך הרבה מצברים לטרקטורונים אבל החוכמה, שלא לומר ההכרח, היא להתקין רק מצבר שמתאים לכלי שלכם. במידה ולא תעשו זאת, גם המערכות החשמליות יפגעו וגם כל שאר המכלולים. איך בוחרים את המצבר הנכון. ובכן, עוד קודם שנתווה את העיקרון, חשוב שתדעו כי מי שבא לעזרתכם הוא קודם כל המצבר עצמו עליו רשום לרוב סוגו, המתח והגודל שלו אבל גם אם לא – ניתן לראות באתר היצרן, בדגם ובשנתון הנכונים, איזה בדיוק מצבר אתם צריכים. גם אם לא הסתדרתם עם זה, הרי שתדעו שאנשי המקצוע של שירות החלפת מצבר גם בשטח, מצוידים במבחר גדול של מצברים ותמיד יוכלו להתאים לכם את הנצרך. אם למשל תצטרכו להחליף מצבר לטרקטורון חשמלי 60v, הרי שיהיה ברשותם כמה סוגים בכמה רמות מחיר.

הדבר החשוב בהתאמת מצבר לטרקטורון שלכם הוא להבין כי קיימים כמה פרמטרים חשובים שעליכם לשים אליהם לב. הראשון הוא המתח החשמלי שמפיק המצבר. לכל דגם של טרקטורון יש את דרישות המתח שלו, הנגזרות מהצרכים, המערכות והטכנולוגיות שלו. המתח צריך להיות מספיק כדי לספק באמינות חשמל למערכות אבל מנגד לא צריך להיות גבוה מידי מהנדרש, משום שגם זה יכול להזיק. הנקודה השנייה היא הגודל הפיזי של המצבר ובמיוחד התאמתו למקום המיועד בו לטרקטורון. אם המצבר גדול מהמיקום המיועד לו, זה לא טוב וגם לא אם הוא קטן מידי. קומבינות ושפצורים, ממש לא מומלצים במקרה זה.

מותג המצבר

נניח שאתם צריכים להחליף מצבר לטרקטורון חשמלי 60v. היצרן מציין כאמור את המתח הנדרש וניתן להבחין בגודל על ידי הסתכלות בכלי עצמו אבל אין הוראה חד משמעית איזה מותג מצברים לשלב בטרקטורון. אומנם יצרנים מכובדים ממליצים על המותג המתאים ביותר לדעתם אבל זה לא הכרח. מה כן חשוב? שהמצבר לא יהיה בלי אבא ואמא.

ציינו את המצברים מהמותגים המוכרים אבל לצידם קיימים הרבה מצברים עם שמות פחות מוכרים. חלקם איכותיים גם כן. אבל יש גם עשרות מצברים שבאים בעיקר מסין שהם יבוא לא רשמי או מתקינים המחזיקים בעצמם סוגים שונים שרק הם יודעים מה מקורם ולא תמיד הם מקוריים או חדשים. מעבר לעובדה שכדאי לכם להחליף מצבר רק דרך חברה מוכרת, הכלי שלכם לברר כי אתם רוכשים מצבר איכותי הוא על ידי קבלת אחריות מקיפה וארוכה של היצרן. נכון, האחריות תעלה לכם עוד קצת כסף אבל מנגד תזכו לראש שקט ובטחון כי רכשתם מוצר איכותי ואמין.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!