מצבר לטרקטורון ילדים 12v

צרו איתנו קשר

מצבר לטרקטורון ילדים 12vלכל כלי דו גלגלי ממונע יש מצבר. המצבר היא מערכת הפעלה למנוע וכמו כן, המערכת פועלת בכל גזרות החשמל. גם לילדים היום יש כלי דו גלגלי, טרקטורון ילדים שמגיע למהירות נמוכה מאוד. מצבר לטרקטורון ילדים 12V הוא מצבר פריקה עמוקה או איטית, הוא מתאים גם לקורקינטים ואופניים חשמליים. לרוב מצברים אלו יהיו 6 וולט, 12 וולט ובמקרים חריגים גם 24 וולט. 

 

מצבר לטרקטורון ילדים 12v – ככה תבחרו מצבר נכון

מחפשים מצבר לטרקטורון ילדים 12v? כדי להיות בטוחים שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה יש מספר דברים שחשוב לבחון לפני החלפת המצבר הישן לחדש:

  1. התאמה לכלי – הדבר החשוב ביותר הוא לבחור מצבר המתאים למפרט טכני של טרקטורון ילדים. תוכלו למצוא את ההתאמה המדויקת בהוראות היצרן של כלי הרכיבה. ההתאמה צריכה להיות בהתחשב בגודל תא המצבר, עוצמה מתאימה ובאם מדובר על פריקה עמוקה. 
  2. מקום רכישה – שימו לב, היום נדמה שמצברים המיועדים לכלים ממונעים לילדים פחות דורשים יחס. אפשר למצוא מצברים ברכישה אונליין דרך חנויות שונות, ולכם אין שום מושג לגבי טיב המצבר. גם כאשר מדובר על כלים ממונעים לילדים חשוב להבין שמדובר בכלי שדורש תקנות בטיחות ולכן, הרכישה חייבת להיות רק במקום מקצועי ואמין.
  3. פריקה – כמו שאנחנו מכירים את הילדים שלנו, בתחילת השימוש בטרקטורון הם ינהגו בו בכל יום, אך ככל שהזמן עובר לאט לאט הטרקטורון מוזנח. בדיוק כמו ברכבים, כאשר לא מניעים את המצבר באופן תדיר, כך הוא נשחק. לכן, בחרו מצבר עם פריקה איטית – מצבר ייעודי לנסיעות שאינן תדירות. 
  4. מותג – אל תתפשרו על יצרנית המצבר. החברה המובילה לייצור מצברים היא חברת שנפ, מצברי 12V נחשבים למצברים מעולים ואמינים הנשמרים לטווח הארוך. ככל שתשקיעו יותר בבחירה של המצבר ככה תוציאו פחות כסף על פרק זמן ארוך. 

מצבר לטרקטורון ילדים 12v – מתי מחליפים מצבר?

יש להחליף מצבר לטרקטורון ילדים 12v בתנאים דומים להחלפת מצבר רכב. מצברים לרכב יהיו עם אורך חיים ממושך יותר לרוב, מכיוון שהנעת הרכב נעשית באופן תדיר. החלפת מצבר לטרקטורון ילדים 12v מתרחשת אחת לשנתיים עד שלוש שנים. את החלפת המצבר יש לבצע בהתאם להוראות היצרן, אך מומלץ להיעזר בבעל מקצוע כדי למנוע בעיות בהנעת הטרקטורון. החלפת המצבר נעשית בהתאם להוראות היצרן, לכל טרקטורון יש תהליך החלפה שונה, ומיקום המצבר שונה. ההמלצה החשובה ביותר עבור מי שמחליט להחליף מצבר באופן עצמאי היא לצלם את המצבר הקיים לפני החלפה למצבר חדש.

המצבר משדר לנו אותות פרק זמן לפני שהוא מתרוקן. האותות יכולים לבוא לידי ביטוי בקשיים בהנעת המנוע, אם יש מערכות חשמליות בטרקטורון ניתן לראות אם אורות כלי הרכב מהבהבים בצורה לא סדירה. כל אלו סימנים שאתם צריכים להחליף בקרוב מצבר לרכב – אנו ממליצים כמובן לא לחכות עד למצב שהמצבר מת, אלא אם אתם רואים שכבר עברו שנתיים מאז החלפת המצבר הקיים, החליפו למצבר חדש. 

 

מצבר לטרקטורון ילדים 12v – טיפים לשמירה על המצבר

ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם לשמור על המצבר לזמן ממושך:

  • חשיפה – בשונה מרכב, טרקטורון לילדים יותר פגיע. חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים יכולה לפגוע הן במצבר והן ברכיבים נוספים.
  • ניקיון – אחד הטיפים שרובנו לא מקיימים הוא ניקיון שוטף. ניקיון שוטף יכולים למנוע הצטברות אבק וקורוזיה על המצבר ורכיבי הטרקטורון. ככל שתחזוקת כלי הרכב תהיה מקצועית יותר, כך המצבר יישמר לטווח הארוך.
  • הנעה – למרות שרוב הטרקטורונים הם בעלי פריקה איטית, עדיין מומלץ להניע את הטרקטורון בכל פרק זמן שאינו עולה על שבוע למשך 15 דקות. 
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!