מצבר לטרקטורון ילדים

צרו איתנו קשר

הצעצועים של הילדים שלנו הם בכלל לא מה שהיה בעבר, היום נוכל לקבל רכבים ממונעים עם הגבלת נסיעה בהתאמה לילדים. גם לילדים יש טרקטורונים שללא מצבר לא יוכלו לפעול. מצבר לטרקטורון ילדים יהיה מצבר 12V, 6V ובמקרים חריגים גם 24V. הטרקטורון עובד בצורה זהה למצברים של אופניים חשמליים, קורקינטים חשמליים וכד'.

איך מתקינים מצבר לטרקטורון ילדים?

התקנת המצבר חייבת להיעשות על ידי בעל מקצוע. ההתקנה משתנה בהתאם לסוג הטרקטורון, זאת אומרת שיהיו טרקטורונים מסוימים שההתקנה תתבצע בחלק האחורי של הכלי, ואילו באחרים ההתקנה תתבצע במרכז. ההתקנה דומה להתקנת מצבר סטנדרטי על ידי חיבור הקטבים של הפלוס והמינוס. בגלל שמדובר על התקנה זהה, יש לשאת יתר בטיחות כדי להבטיח שהחיבורים אינם רופפים והמצבר עצמו מוגן מפני נפילות באמצעות סגירת מכסה המצבר.

ההמלצה שלנו היא כמובן להיעזר בבעל מקצוע לצורך התקנת המצבר. עלות המצבר ללא התקנה זהה לעלות מצבר כולל התקנה. ההתקנה יכולה להיות מבוצעת במקום מורשה לכך או על ידי הזמנה של בעל מקצוע אליכם הביתה. שירות עד הבית יהיה יקר יותר בשיעור של 100 ש"ח בהתאם למיקום בו אתם נמצאים ולשעת הקריאה.

איך מתאימים מצבר לטרקטורון ילדים?

  1. התאמה לכלי – התאמה לא נכונה יכולה להוביל לכשלים בביצועים של הטרקטורון, החל מחוסר יכולת להניע ועד קרטוע במהלךיש לנו יצרניות רבות מעולות המציעות מצבר לטרקטורון ילדים כמו חברת שנפ, וולטה ועוד. כל עוד הבחירה שלכם בחברה תהיה ללא פשרות הנסיעה. ההתאמה היא החלק החשוב ביותר במהלך ההתקנה. ניתן לדעת בדיוק מהו סוג המצבר הנדרש אם נעיין בהוראות היצרן, או נשווה בין המצבר הנוכחי אותו אנו רוצים להחליף. ההתאמה היא לא רק לפי אמפר וולט, אלא גם בהתאם לגודל תא המצברים.
  2. פריקה – נרצה לבחור במצבר בעל פריקה איטית. מצבר פריקה איטית ייעודי עבור כלים בהם לא נוסעים באופן תדיר, אלא אחת לכמה זמן. כמו שאנחנו מכירים את הילדים שלנו, הם לא ישתמשו בטרקטורון יום אחרי יום ולכן מצבר פריקה איטית היא הבחירה האידיאלית.
  3. יצרן – למרות שסך הכל מדובר במעין צעצוע לילד, עדיין אנו לא ממליצים להתפשר על איכות המצבר. יש לנו יצרניות רבות מעולות המציעות מצבר לטרקטורון ילדים כמו חברת שנפ, וולטה ועוד. כל עוד הבחירה שלכם בחברה תהיה ללא פשרות, כך גם אורך החיים של המצבר יהיה לטווח ארוך.
  4. התקנה – בחרו בעל מקצוע אשר מתמחה בהתקנת מצבר לטרקטורון ילדים. אל תבחרו בבעלי מקצוע שאין להם ניסיון ככל רק כיוון שמדובר על טרקטורון פשוט. התקנה לא מקצועית יכולה להוביל לפגיעה באיכות הכלי עצמו.

 

מתי מחליפים מצבר לטרקטורון ילדים?

החלפת המצבר די דומה להחלפה של מצבר לרכב מבחינת תדירות. כל עוד אתם שומרים על המצבר בצורה ראויה, אין שום סיבה שהמצבר לא ישרוד לכם בין שלוש שנים לארבע שנים. גם כאן נמליץ לבדוק את תוקף המצבר ואת תאריך הייצור כדי לוודא שאתם מקבלים את המוצר המלא. ישנם סימנים המעידים על היחלשות המצבר כמו קושי בהנעה, תאורה מעוממת ועוד. כאשר צצים הסימנים האלו אנו ממליצים ללכת לבדוק את הנושא מול בעל מקצוע, ייתכן שכל מה שנדרש הוא טעינה מחדש של המצבר ולאו דווקא החלפה.

חשוב בזמן השוטף גם לשמור על המצבר ולטפל בו בצורה הולמת. דאגו לנקות את המצבר כדי למנוע הצטברות אבק וקורוזיה. גם כאשר מדובר על מצבר בעל פריקה איטית, עדיין נמליץ להניע את הטרקטורון אחת לשבוע כדי לשמור על המצבר ופחות לחשוף את המצבר לתנאי מזג אוויר קיצוניים – אחסנו את הטרקטורון במקום סגור.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!