איך בוחרים נכון מצבר למאזדה cx5

צרו איתנו קשר

מצבר למאזדה cx5בעיות מצבר הן אחת מתקלות הרכב היותר שכיחות ובעיקר היותר מעצבנות שקיימות בעולם הסבוך הזה, המסתתר מתחת למכסה המנוע שלכם. שכן בניגוד לתקלות רכב אחרות, שברוב המקרים יש לנו האפשרות להצליח להפנות את הרכב למוסך, תוך כדי נהיגה ברכב עצמו ופחות או יותר לשלוט באירוע, תקלת מצבר משביתה אותנו לגמרי. הרכב בדרך כלל לא יתניע ולא יזוז. זה נכון לתקלת  מצבר למאזדה cx5 ונכון לכל הרכבים באותה המידה. לעיתים, נוכל להתניע את הרכב בעזרת כבלים או מחלץ אבל בפעמים רבות, נצטרך להחליף מצבר. 

כשם שתקלות מצבר הן דבר שכיח, כך גם החלפת מצבר למאזדה  cx5היא לא דבר חריג או מורכב. מה שמורכב הוא התהליך עצמו. קריאה לגרר, המתנה לו, בדרך כלל במקום שלא רצינו להיתקע בו ובזמן הלא מתאים, גרירת הרכב למוסך וגרירה גם שלנו כדי להוציא אותו משם, תלוי בתזמון ובחסדי המוסכניק והתור שבמוסך. לכן, שירותי החלפת מצבר עד הבית, נחשבים לפתרון הטוב ביותר. לא משנה איפה נתקעתם, באיזה זמן ואיזה סוג מצבר אתם רק צריכים להתקשר אלינו ובתוך כשעה בלבד, איש מקצוע מיומן שלנו מחליף מצבר למאזדה cx5 שלכם ואתם חוזרים למסלול.

מתי צריך להחליף מצבר למאזדה cx5?

כדי שהחלפת המצבר לא תכפה עליכם ברגע ובזמן הלא נכונים מבחינתכם, נסו לאתר את הבעיה עוד טרם היא מתרחשת ולהחליף מצבר מראש. גם אם אתם מחליפים מצבר למאזדה cx5 שלכם מראש, תוכלו לעשות זאת עם השירות שלנו, דבר שיחסוך לכם אנרגיה, כאבי ראש והרבה זמן. תוכלו למשל לנסוע לעבודה, להזמין אותנו ואנחנו נחליף את המצבר אצלכם בעבודה. לא תצטרכו לקחת יום חופש ו"לבלות" במוסך. מתי מחליפים מצבר למאזדה cx5? הנה כמה נקודות שיעזרו לכם:

במידה והרכב חדש אצלכם. בעיקר אם מדובר ברכבי יד שניה. הנטייה היא לבדוק מנוע, מכות בשלדה וכד'. אבל גם בדיקת מצבר היא חשובה. בודקים זאת על ידי בדיקת עוצמת החשמל המופקת מהמצבר ומדידת רמת המתח שלו. במקרים רבים תגלו שהמצבר חלש. זה טבעי, בטח ברכבי יד שניה, שכבר שנים רבות על הכביש. עדיף במקרה זה להחליף מצבר למאזדה cx5 שלכם וליהנות מנסיעה שקטה ובטוחה ברכב שזה עתה קניתם.

פג תוקף. לא רק באוכל יש תאריך אחרון לשימוש. גם עבור מצבר למאזדה cx5 ועבור כל מצבר אחר. תאריך היצור של המצבר מוטבע לרוב על המצבר עצמו או על גבי מדבקה עליו. הפרקטיקה גורסת כי מצבר בשימוש ממוצע יש להחליף בערך כל 3 שנים. לא יקרה כלום אם תחליפו כל שנתיים וחצי או שבמקרים קיצוניים, תאריכו מלאכותית את חיי המצבר מעבר לכך, אולם אז, גדלים הסיכויים שתתקעו. באותה המידה, אם אתם ממעטים לנסוע ברכב, יתכן שהמצבר יכול "למשוך" גם 4 שנים ויותר.

חלש יותר. מצבר למאזדה cx5 לא רק מספק את החשמל למערכת ההתנעה של המאזדה אלא גם למרכיבי חשמליים אחרים ברכב. למשל: פנסים, לוח המכוונים, אורות פנימיים, רדיו, מערכת נעילה ועוד. לפעמים, תחושו שהפנסים חלשים מעט או קל יותר יהיה להבחין שלוח המחוונים שהיה מואר בעוצמה מסוימת- נחלש פתאום וכך גם האורות הפנימיים. זה יכול להיות סימן, גם אם הוא לא מדעי ומוחלט, שהמצבר שלכם מזייף או גוסס. 

דגשים חשובים בעת החלפת מצבר למאזדה cx5דגשים חשובים בעת החלפת מצבר למאזדה cx5

העובדה שאנחנו לחוצים כי הרגע נתקענו ברגע הלא נכון, במקום הלא נכון ועם בעיה לא נכונה, לא אומרת שאנחנו צריכים לאבד עשתונות ולקבל החלטות גרועות. לצורך העניין, אם יש לכם כאב ראש מזעזע שגומר עליכם, לא תיקחו כדור לכאבי בטן, רק כי על הקופסא נטען שהוא 'מפחית כאבים'. תהיו חייבים לקחת משהו שמתאים לבעיה שלכם ובעיקר מותאם על ידי אנשי מקצוע. ככה זה גם בהחלפת מצבר למאזדה cx5. קודם כל, כדאי ורצוי להתייעץ גם בהחלפת מצבר עם אנשי מקצוע. איש המקצוע שלנו שמגיע עד עליכם לא רק מתאים עבורכם את המצבר הנכון והמתאים ביותר אלא גם מנסה לאתר את מקור הבעיה. לעיתים, יהיה ניתן לפתור את הכל בלי החלפת מצבר.

שנית, נכון, לא ביקשנו לעצמנו את הבעיה הזו ולא תכננו להוציא עכשיו כסף על מצבר חדש אבל אם נאלצנו לעשות זאת, שווה לרוב להוציא סכום, גם עם מעט יותר גדול ולדעת שאתם תזכו בעתיד להרבה יותר שקט. יש הרבה מצברים שמסתובבים לשוק אבל עבור מצבר למאזדה cx5  אנחנו ממליצים על מצבר ממותגים גדולים ומוכרים. הם הפכו לגדולים ומוכרים בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שלהם ובזכות רמת האמינות הגבוהה שלהם. לרוב הם יגיעו עם תקופת אחריות ארוכה. 

מן הצד השני, אין צורך ואפילו בעייתי לשלם סכומים גדולים על מצבר איכותי אבל כזה שלא מתאים לרכב שלכם. הרכבת מצבר שאינו מתאים, עלול לגרום לנזקים גדולים יותר בהמשך. כפי שאמרנו, תתיעצו עם המקצוענים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!