מצבר לניסאן מיקרה

צרו איתנו קשר

מצבר לניסאן מיקרהאם חשבתם שאתם ברי מזל, גם אתם בשלב מסוים בחיים תצטרכו להחליף את המצבר לרכב שלכם. אל דאגה, החלפת המצבר הינה פעולה שגרתית שתצטרכו לבצע אחת לתקופה מסויימת ללא יוצא מן הכלל. אנחנו כאן לחשוף עבורכם את כל המידע שתצטרכו לדעת לפני שתיגשו לרכוש מצבר חדש או משומש. אם נתקעתם בצידי הכביש, הירגעו כי יש מי שיגיע עד אליכם לטפל לכם במצבר. בתקווה שהקדמתם רפואה למכה, וזיהיתם כי המצבר שלכם תקול ויש להחליפו, עליכם לבדוק מאיזו חברה רכשתם את המצבר והאם קיימת עליו אחריות. במידה והמצבר שלכם בעל אחריות, תופתעו לגלות כי הדבר יכול לחסוך לכם כספים מרובים לצורך תיקונו או החלפתו בחדש. מעבר לכך, בעזרת פעולות פשוטות ושימת לב לפרטים הקטנים, תוכלו להאריך את אורך חיי המצבר שלכם ולמנוע ממקרים כאלה לחזור על עצמם.

 

מצבר לניסאן מיקרה: חשוב שתבינו מה זה מצבר ומדוע הוא נחוץ לרכב שלכם

למצבר, שהוא בעצם סוללת הרכב שלכם, תפקידים רבים המבטיחים את שלמות מערכות החשמל ברכב. מרגע התנעת הרכב שלכם על ידי סיבוב המפתח, לאורך כל הנסיעה ועד אשר תכבו אותו, המצבר נטען באנרגייה חשמלית על ידי האלטרנטור ובכך מפעיל עבורכם את כל מערכות החשמל ברכב שלכם וביניהן: מערכת מולטימדיה ורדיו, חלונות חשמליים, פנסי הרכב, תאורת פנים הרכב, מגבים ומערכת מיזוג האוויר. מכיוון שהמצבר אחראי גם על התנעת הרכב הראשונית, ללא מצבר תקין לא תוכלו אפילו להתניע את הרכב שלכם. אורך חייו של המצבר הוא בין 2 ל- 4 שנים ותצטרכו להחליף אותו כאשר הוא מתריע בפניכם על תפקוד לקוי או במקרים קשים יותר, ברגע שהוא מפסיק לעבוד.

מצבר לניסאן מיקרה: יש לי ניסאן מיקרה, איזה מצבר להתאים לו?

היות וניסאן מיקרה הוא רכב קטן, מצבר סטנדרטי 50 אמפר מתאים לו כמו כפפה ליד. מחירו של מצבר לרכב זה נע בין 390 ש"ח ל- 690 ש"ח

 

מצבר לניסאן מיקרה: ריכזנו עבורכם את הסימנים לכך שתצטרכו להחליף את המצבר שלכם

השתהות הרכב בעת התנעתו- ודאי זה קרה לכם, אתם קמים בבוקר, מתארגנים, מנשנשים משהו קטן ויוצאים לעבודה. נכנסים לרכב ומנסים להתניע אותו, ואז אתם מרגישים כי הרכב שלכם ממש מתאמץ להתניע את עצמו. תופעה זו אמורה לרמוז לכם כי המצבר שלכם כבר בסוף ימיו וצריך להתחיל לחשוב על החלפתו באחד חדש.

מערכת החלונות פועלת בעיכוב או לא בכלל- כמפורט לעיל, תפקיד המצבר הוא להפעיל את כל מערכות החשמל ברכב. לכן, כאשר המצבר חלש ומתקרב לסיום חייו, מערכות החשמל מושפעות מכך, מתפקדות באופן לקוי ולעיתים פוסקות מלעבוד.

תפקוד לקוי של מערכת האוורור ברכב- נכון, בהרבה מקרים כאשר המזגן שלכם לא מתפקד כראוי מקור הבעיה אינו במצבר, אך לעיתים רחוקות, תפקוד לקוי של המזגן יכול להצביע על תקלה אפשרית בפעילות המצבר.

תאורה חלשה- במידה שאתם נוסעים ברכב ומתקשים לראות את הנורות הדולקות ברכב, או לחלופין, פנסי הרכב עמומים או עובדים באופן חלקי, סיכוי גבוה כי הסיבה לכך היא תקלה במצבר הרכב שלכם ויש לבדוק אותו בהקדם. 

נורת ההתרעה של המצבר- זה הסימן הקריטי והאמין ביותר. תפקיד הנורה בלוח המחוונים של הרכב הוא להתריע בפנינו כי ישנה בעיה בתפקוד המצבר, באלטרנטור ולעיתים בחוטים המקשרים ביניהם. צורת הנורה היא מלבן אדום ובתוכו הסימנים פלוס ומינוס. עליכם לייחס חשיבות רבה לנורת המצבר בפרט ולנורות אחרות אשר דולקות בלוח המחוונים בכלל. זאת במטרה לשמור על תקינות הרכב שלכם על כל חלקיו.

אם הגעתם עד לפה, התחשבו בשלושה דברים עיקריים בשעה שתרצו לקנות מצבר

    • במקום הראשון, אמינות- בשעה שתגיעו לחנות המספקת מצברים, בדקו היטב ממי אתם רוכשים והאם המקום הוא מקום מוכר בעל מגוון רחב של מצברים למכירה. נוסף על כך, ודאו כי יש בידם לענות לכם על כל השאלות שתשאלו על מנת שתהיו שלמים עם החלטתכם לקנות מצבר במקום זה.
    • מותג המצבר- בשוק קיימות שלל חברות עם יתרונות רבים. מתוכן, החברות שנמצאו מקצועיות ביותר הן: שנפ, בוש ,וולטה וורטה. רכישת מצבר של חברה איכותית חשובה. מצד אחד כשתקנו מצבר מחברת שוליים לא מוכרת תבטיחו לעצמכם חיסכון בכסף, אך מצד שני, רכישה כזאת מגבירה את הסיכויים כי המצבר שתרכשו יפסיק לתפקד כראוי מהר יותר מן המצבר המוכר של החברה האיכותית. בין היתר, בשעה שתקנו מצבר מחברה אמינה ומוכרת, ברוב המקרים תקבלו עם המצבר אחריות מלאה לתקופה של שנה עד שנתיים, אחריות שבסופו של דבר תחסוך לכם כסף בעת הצורך ותעניק לכם גורם מוסמך לפנות אליו בעת תקלות.
    • תאריך ייצור המצבר- על המצבר שלכם מוטבע תאריך הייצור שלו. עובדה זו יכולה לסייע לכם בעת רכישת מצבר חדש. ערכו השוואה בין התאריך המוטבע על המצבר שתרצו לרכוש (במיוחד ברכישת מצבר יד שנייה) לבין התאריך בעת הקנייה.

קראו עוד: מחיר מצבר לרכב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!