מצבר לסוזוקי sx4 עד אליך

צרו איתנו קשר

מצבר לסוזוקי sx4תקלת מצבר נחשבת לאחת מהתקלות המעצבנות ביותר מבין שלל התקלות שיכולות לקרות ברכב. מעבר לעובדה שזו תקלה שיכולה להופיע פתאום בלי התראה (והיא לרוב גם מתרחשת כך, באמצע שום מקום ובזמן הכי לא נכון), זו תקלה שמשביתה אותך לגמרי. היא כמובן יכולה לפגוע בשלבים הראשונים רק בתפקוד המלא של החלונות החשמליים, לפגוע ביכולות הקירור של המזגן, בעוצמת התאורה ובעוד מערכות חשמל קריטיות יותר או פחות. במקרים כאלו, של איתות ממערכות החשמל שלא הכל תקין – כדאי לבדוק החלפת מצבר באופן יזום.

אבל בהרבה מקרים זה בא בהפתעה וזה פוגע במערכת ההתנעה של הרכב. וזה אומר שהרכב לא זז לשום מקום. לפעמים התנעה בכבלים תעזור, לפעמים לא. אז זו תקלה מעצבנת לבלי כל הרכבים וגם לבעלי סוזוקי מדגם sx4 שצריכים כעת, בלחץ גדול להחליף מצבר לסוזוקי sx4.

משפחה רגועה

למה אנחנו מתמקדים דווקא בסוגיית מצבר לסוזוקי sx4? הסיבה הראשונה היא שזו מכונית מאוד פופולארית בישראל. יש לה איכויות רבות, כן, גם במערכת החשמל ולכן היא נפוצה מאוד אצל הנהגים הישראלים. אבל ביננו, הסיבה האמתית לפיה תקלת מצבר לסוזוקי sx4 היא בעיה "אקוטית", היא המשפחה שלכם.

סוזוקי sx4 נחשב לרכב משפחתי. היותו קרוסאובר שבמקרים מסוימים מגיע גם עם הנעה כפולה ובייחוד היותו מרווח יחסית הופכים אותו לאוטו משפחתי מאוד וגם כרכב פנאי עם קצת שטח. זה אומר, שסיכוי גבוה שאם נתקעתם בטיול, בדרך או בכל מקום אחר – זה עם המשפחה. לכולנו מוכר מה זה להיתקע שעה בפקק עם הילדים. תקלת מצבר יכולה להיות ארוכה יותר ומעצבנת לא פחות.

סיבה להיות רגוע

האמת היא שאין באמת סיבה להתעצבן ולהתרגז. נכון, בעבר תקלת מצבר לסוזוקי sx4 הייתה מחייבת אתכם לגרור את האוטו למוסך, לגרור את המשפחה לחוף מבטחים ולבזבז הרבה כסף ולא פחות חשוב זמן יקר במוסכים. אבל כיום, עם התפתחות שירותי החלפת מצבר עד הבית – המצב שונה לגמרי. גם אם נתקעתם בטיול עם המשפחה בשל בעיית מצבר, טלפון אחד לחברה מקצועית ואיכותית כמונו, עם פריסת שירות רחבה, ואיש שירות מומחה מגיע עד לרכב שלכם, מאבחן את הבעיה ורק אם נדרש – מחליף לכם מצבר לסוזוקי sx4.

מצבר לסוזוקי sx4

כמו לגבי כל רכב, גם לסוזוקי   sx4יש להתאים את המצבר המתאים ביותר עבורו. מצבר לסוזוקי sx4 יהיה לרוב בקיבולת של 45 אמפר, 46 אמפר וגם אפשרות של 50 אמפר. ההתאמה המדויקת תלויה בסוג המנוע, במותג המצברים ואפילו בשנתון של הרכב, שכן לעיתים בשנתונים שונים מוטמעים טכנולוגיות שונות, שהמצבר חייב לתת להם מענה.

לגבי מותג המצבר, הרי שהכלל הוא שכל מצבר מוכר ושידוע כי הוא איכותי ובמיוחד שיש לו אחריות (לפחות של 12 חודש) וגב מקצועי מאחוריו, יכול להיות רלוונטי. יחד עם זאת, אנשי המקצוע בתחום ממליצים בעיקר על מצברים מהחברות הגדולות כמו וולטה ושנפ, בוש וורטה. לאיש השירות שיגיע אליכם, אמורים להיות בניידת מגוון רחב של מצברים, כדי שאתם תוכלו לקבל החלטה מושכלת מבחינתכם.

עלות מצבר לסוזוקי SX4 תלויה כמובן באמפר של המצבר ובמותג. המחירים יחלו מאזור 400 ₪. כמובן שצריך לוודא ולהשוות מחירי מצבר לבד מול חברות המעניקות במחיר המצבר גם את השירות המגיע עד אליך ותהליך ההתקנה. ככלל, אנחנו כחברה הגונה ואמינה, לא יוצאים מתוך הנחה ברורה שהתקלה שלכם דורשת החלפת מצבר חדש עד הבית. איש המקצוע שלנו יבדוק ובמקרה ומדובר בתקלה קטנה, שאינה דורשת החלפת מצבר, לא תחויבו על כך מלבד השירות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!