מצבר לפיג'ו 208

צרו איתנו קשר

מצבר לפיג'ו 208פיג'ו 208 היא מכונית צרפתית קטנה שזכתה לפני כשנתיים בתואר "מכונית השנה באירופה", ולא בכדי. חלקיה האיכותיים, לרבות מצבר לפיג'ו 208, נחשבים בין האמינים ביותר בשוק. אבל גם כאשר מדובר במצברים איכותיים מאוד, לכל מצבר יש תוקף. צריכים לרכוש מצבר פיג'ו 208? המשיכו לקרוא לקבלת מידע מלא. 

מצבר לפיג'ו 208 נמכר בעלויות ממוצעות של כ-450 ₪ – 650 ₪ ומעלה, כאשר כל מצבר מבית מותג מסוים מציע לצרכן אחריות שונה. בזמן שחלק מהמצברים מציעים אחריות של 12 חודשים בלבד, מצברים אחרים מציעים אחריות של שנתיים, מה שנקרא אחריות מורחבת. רגע לפני שתרכשו מצבר לפיג'ו שלכם, אנחנו ממליצים לבדוק מה אתם יכולים לעשות כדי להאריך את חיי המצבר שלכם. במילים פשוטות, תחזוקה נכונה של מצבר רכב תוביל להארכת חייו.

מה חשוב לדעת על תחזוקת מצבר רכב? 

חשוב לדעת לשמור על מצבר רכב על מנת למנוע בלאי מיותר, כאשר אחד מהגורמים הכי נפוצים לבלאי במצברים הוא הגורם של הקורוזיה. קורוזיה במצבר יכולה להיות בעיה רצינית עבור מצבר לפיג'ו ועבור כל מצבר אחר . אם לא מטפלים בקורוזיה על מצבר, היא יכולה להוביל לכשל בהתנעה ואפילו לשריפה במצבר הרכב אשר נגרמת כתוצאה מקצר חשמלי. 

זו הסיבה העיקרית לכך שחשוב לדעת כיצד להסיר קורוזיה מהמצבר לפני שזה הופך לבעיה גדולה יותר. וכדי למנוע קורוזיה, עליכם להסיר את כל עקבות הלכלוך, הבוץ והחומרים הזרים האחרים שמצטברים מתחת למכסה המנוע. 

ואולי הכי חשוב, זכרו כי לכל מצבר רכב יש אחריות שונה וחיי מדף אחרים. בעוד שחלק מהמצברים אמורים להחזיק יותר מ-3 שנים, מצברים אחרים יחזיקו לכם כשנתיים בלבד. אם עברו שנתיים – שלוש מאז רכישת המצבר הנוכחי שלכם, וכעת הרכב לא מתניע כמו שצריך, ייתכן שהגיע הזמן להחליף מצבר. .

מה התקלות האופייניות במצברי פיג'ו 208?

כמו בכל סוג מצבר אחר, גם מצבר לפיג'ו 208 יכול להתאפיין בתקלות כמו טעינת יתר, קצר חשמלי, פריקת יתר של המצבר ועוד. ובין אם מדובר על תקלה כזאת און אחרת של מצבר פיג’ו 208, ישנן דרכים שונות למנוע תקלות במצבר. באמצעות תחזוקה שוטפת או באמצעות שימוש בטכנולוגיה (כמו בוסטר לטעינת המצבר), אפשר לדאוג לכך שהתקלות במצברי רכב לא יופיעו.

במקרה של תקלה במצבר, השלב הראשון הוא לברר באיזה סוג של תקלה מדובר. תקלות שונות יכולות לקרות עקב נקודות חיבור לקויות וחיווט חשמלי לקוי, כבלים רופפים, קורוזיה על הכבלים ועוד, מה שמקשה על זרימת החשמל להגיע לכל התאים במצבר.

היכן כדאי לרכוש מצבר לפיג'ו 208?

חשוב לקנות מצבר לפיג'ו 208 רק ממקור אמין וכאן הפורטלים המקוונים של ימינו באים לידי ביטוי, כדוגמת פורטל טופ מצברים. רכישת מצבר לרכב בפורטל טופ מצברים נוחה וקלה, ואתם יכולים להשוות מחירים, לקרוא ביקורות ולמצוא את המבצעים הטובים ביותר על מצברים לרכב הפיג’ו שלכם.

בפורטל גם תמצאו חוות דעת על מצברים מסוגים שונים, כמו גם ביקורות ודירוגים הניתנים על אנשי שירות בכל רחבי הארץ, לרבות אנשי שירות התקנת מצבר עד בית הלקוח. אם אתם צריכים שירות התקנת מצבר בבית, חשוב מאוד לקרוא את הביקורות על אנשי השירות השונים כדי לדעת מי מגיע אליכם הביתה או למשרדכם. ובכך פורטל טופ מצברים מתמחה, באיתור משווקי מצברים לפי אזורי מגורים ולפי דירוגים אמיתיים. 

בצעו כעת השוואת מחירים בין מצברי פיג'ו 208, חסכו בין 55 ₪ ל-85 ₪ ומעלה על רכישת המצבר. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!