מצבר לקלנועית מחירים

צרו איתנו קשר

מצבר לקלנועית מחיריםבשנים האחרונות אנו עדים להתרבות הופעת הקלנועיות על המדרכות והכבישים בתוך מושבים וקיבוצים ואף ערים גדולות במדינת ישראל. בואו נודה באמת, תופעה זו נראית די מוזרה בשל העובדה שהיא משמשת ככלי רכב של ממש, אך לא צריך להחזיק ברישיון נהיגה על מנת לנהוג עליה ויותר מיזה, כל מה שנדרש על מנת לנהוג בה הוא סך הכל להיות מעל גיל 16. לקלנועית ולרכב תכונות דומות בשל היותם כלי רכב המופעלים בטכנולוגיה דומה. אך ניתן להבחין בשוני בין השניים, החל מהחלק החשוב מכל והוא המצבר. מצבר המותקן לקלנועית שונה ממצבר המותקן לרכב בכמה רבדים. תחילה, מצבר המותקן לרכב סטנדרטי דורש רמת כוח בת 45-90 אמפר, בעוד מצבר המותקן לקלנועית, דורש כוח רב יותר בשל היותו מצבר פריקה עמוקה והוא דורש רמת כוח בת 70-100 אמפר לכל הפחות. האמפר הוא יחידת מתח שבאמצעותה מודדים זרם חשמלי. או במילים אחרות, הוא הכוח המגדיר את המצבר.

 

מצבר המותקן לקלנועית נקרא מצבר פריקה עמוקה. הוא מורכב מלוחות מתכתיים בעלות צפיפות גבוהה של חומר על מנת לסייע לתפקודו. תפקיד מצבר זה הוא לפרוק את החשמל האגור בתוכו ובעזרתו להטעין את עצמו שוב ושוב. מצבר פריקה עמוקה נקרא גם "מצבר רטוב" וזאת משום שהוא מלא בנוזלים. הוא מכיל מים מזוקקים, שהם חיוניים לתפקוד תקין של המצבר, וחומצה, שאליה אנו לא מתקרבים אף פעם.

מצבר בעל פריקה עמוקה נחשב למצבר חזק והוא מתאים לרכבים חשמליים, לקלנועיות, לעגלות נכים וכדומה. מחיר של מצבר זה תלוי ברמת האמפר שלו, ככל שהאמפר גבוה, כך המצבר יהיה חזק יותר ומן הסתם יתומחר במחיר יקר יותר. 

על מנת שתקבלו פרופורציות, קיבצנו עבורכם את מחירי המצברים בעלי פריקה עמוקה. כאשר, מחיר מצבר בעל 70 אמפר נע בין 550-900 ש"ח ומחיר מצבר בעל 100 אמפר נע בין 750-1100 ש"ח.

מצבר לקלנועית מחירים: למי מיועדת קלנועית? 

מצד אחד, הקלנועית מיועדת למבוגרים שכבר קשה להם ללכת הליכות מרובות והם מתחילים להרגיש את הקושי בסחיבת הסלים עמוסי הקניות מהסופר אל הבית, או מבוגרים שכבר לא יכולים לנהוג. מצד שני, מכיוון שהקלנועית יכולה לשמש את מי שעבר את גיל 16, זה יכול להיות פתרון נהדר למי שאינו יכול להוציא רישיון נהיגה בשל מוגבלויות או מחלות עבר הדורשות שיקום.

 

מצבר לקלנועית מחירים: ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבחירת מצבר לקלנועית

  • התאמת מצבר לקלנועית– עצם העובדה שקלנועית היא כלי המונע כולו על ידי חשמל, היא דורשת מחשבה מעמיקה לגבי בחירת המצבר שלה. לקולנועית צריך להתאים מצבר במיוחד, זאת מכיוון שכל תקלה קטנה שתחול במצבר יכולה לגרום להשבתה מוחלטת של הקלנועית ולהוצאות כספיות רבות על החלפת מצבר מדי זמן קצר. וזה עוד כאשר המזל אתכם. במידה שהמזל פחות לטובתכם, יכולה להיווצר תקלה שתצריך אתכם להחליף את מערכת החשמל כולה.
  • שימוש אישי- בחנו את השימוש הכולל שלכם בקלנועית. אם היא מיועדת על מנת לנסוע לסופר פעם- פעמיים בשבוע ללא נוסע נוסף המכביד על הקלנועית, ולעמוד בחניית הבית בכל שאר הימים, אל תתפתו להשקיע ולקנות את המצבר הכי יקר. זאת משום שהקלנועית שלכם לא דורשת שימוש בהרבה כוח, לכן אתם יכולים לקנות מצבר חלש במקצת ולהפחית בעלויות במידה מסוימת. אך אם הקלנועית שלכם מיועדת לנסיעות מרובות ובעלות שני אנשים, מומלץ כן להשקיע במצבר איכותי וחזק בשביל שיעמוד במשימה לטווח ארוך ולא יהרס כל תקופה קצרה.

קרא עוד: מצבר לקולנועית עד אליך

איזה סוג מצבר לבחור לקלנועיתאיזה סוג מצבר לבחור לקלנועית? כיום בשוק המצברים יש שלושה סוגים עיקריים שתוכלו להתאים לקלנועית שלכם, נמנה אותם מהזול ליקר

  • מצבר עופרת חומצה- מתאפיין במחירו הזול ובכך שהוא קל יותר. מצבר זה עמיד אך דורש תחזוקה מירבית. תחזוקת המצבר באה לידי ביטוי בבדיקות מים ואלקטרוליט ולמילוי בעת הצורך.
  • מצבר ג'ל פריקה עמוקה- מצבר יקר במעט אך פחות עמיד ממצבר חומצה. לעומת זאת מצבר זה בטוח יותר,לא צריך לתחזק אותו והנוזלים לא יכולים לזלוג ממנו. מצבר ג'ל הוא המצבר הנפוץ ביותר שקיים בשוק המשמש לקלנעיות קטנות וגדולות כאחד.
  • מצבר AGM- ללא ספק המצבר שיביא לכם כי הרבה שקט נפשי, ועם זאת, הוא גם היקר ביותר מבין סוגי המצברים.מצבר AGM לא יכול להישפך, לא מצריך תחזוקה ומבין שלושת המצברים הוא נמצא עמיד ביותר מפני פגיעות חיצוניות.

אם אתם לא סגורים על איזה מצבר אתם צריכים, חשוב שתתייעצו עם יצרן הקלנועית או האדם שמכר לכם אותה, על מנת לקבל מידע שימושי לגבי איזה סוג המצבר עדיף לכם לרכוש. 

מצבר לקלנועית מחירים: מה לגבי טעינת הקלנועית? זה פשוט מאוד

ברגע שתרצו לדעת את מצב הטעינה של סוללת הקלנועית, כל שתצטרכו לעשות הוא להביט לכיוון מד הטעינה בלוח מחוונים שלכם. ברוב הקלנועיות, מד הטעינה מחולק לפי צבעים, בעוד שצבע אדום מסמל כי טעינת הבטרייה עומדת להיגמר. עליכם לשים לב כי הטעינה מלאה בטרם תתחילו את נסיעתכם בקלנועית. במרבית המקרים לא תצטרכו להוציא את המצבר מהקלנועית כדי להטעין אותו. תוכלו להטעין את המצבר ידי חיבור מטען לגוף הקלנועית ולכן, הכינו מראש מקום חניה לקלנועית שלכם שיהיה בקרבת נקודת חשמל והקלנועית תוכל לעמוד שם למשך זמן ממושך.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!