מצבר לרכב יד 2

צרו איתנו קשר

מצבר לרכב יד 2מתלבטים אם לקנות מצבר לרכב יד 2? המאמר הבא הוא בשבילכם. כאשר המצבר מתרוקן יש להחליף אותו וניתן לבחור בין מצב חדש לבין מצבר לרכב יד 2. במאמר הבא נרחיב על מצבר יד 2 והאם כדאי לרכוש כזה. 

 

מצבר לרכב יד 2- מה זה מצבר?

המצבר הראשון הומצא לפני כ-150 שנים על ידי רופא צרפתי בשם נסטון פלנטה. הרופא גילה שכאשר משרים עופרת בחומצה ניתן לייצר זרם חשמלי שניתן להטעין מחדש. בדיוק כך עובד מצבר. מצבר הוא למעשה סוללה חשמלית שאחראית על כל המערכות החשמליות ברכב בהן תאורה, רדיו, חלונות ועוד. בנוסף, המצבר אחראי על הפעלת המנוע. כאשר המצבר לא תקין המנוע לא יתניע והמערכות החשמליות לא יפעלו. 

מצבר לרכב יד 2- מתי נחליף מצבר?

כאשר המצבר לא תקין, יש להחליף אותו. קיימים מספר סימנים שמעידים על מצבר מרוקן- 

  • הרכב לא מניע או מניע בקושי 
  • כאשר אתם מניעים את הרכב יש רעשים של ניסיון הנעה או תקתוקים 
  • כאשר אתם מדליקים אורות או מזגן, התאורה בלוח השעונים תראה עמעומים

במידה שאתם מבחינים באחד הסימנים הללו יש להחליף את המצבר. אתם יכולים לבחור אם להחליף את המצבר במצבר חדש או במצבר לרכב יד 2. 

 

מה הסיבות?

יש סיבות שונות שגורמות לבעלי רכבים לקנות מצבר לרכב יד 2. ריכזנו לכם את הבולטות בהן-

  • חיסכון כספי- אחת הסיבות המרכזיות שאנשים בוחרים לרכוש מצבר לרכב יד שנייה היא חיסכון כספי. כאשר רוכבים מצבר לרכב יד שנייה ניתן להוזיל את עלות המצבר באופן משמעותי. אם מצבר חדש יכול להגיע ל-600 שקלים, מצבר לרכב יד 2 יכול לעלות 150 שקלים בלבד. בעלי רכבים שמעוניינים לחסוך על הוצאות הרכב או שמעוניינים למכור את הרכב ומחפשים לחסוך יכולים לבחור במצבר לרכב יד שנייה ולהוזיל את העלויות משמעותי. 
  • שמירה על הסביבה- סיבה נוספת שגורמת לבעלי רכבים לרכוש מצבר לרכב יד שנייה הוא שמירה על הסביבה. כאשר בוחרים במצבר לרכב יד 2 מפחיתים משמעותית את איכות הסביבה. המצבר עשוי מחלקים שאינם מתכלים בטבע ולכן כאשר זורקים אותם הם נשרפים במשרפות של המזבלה. בזמן השריפה משתחררים לאוויר חומרים רעילים שמזהמים את הסביבה ואת הנשימה שלנו. על ידי קניית מצבר לרכב יד 2 ניתן להפחית את הזיהום האווירי.

 

מצבר לרכב יד 2- קריאת תאריך 

על כל מצבר מופיע תאריך הייצור שלו. בחלקו העליון של המצבר מודבקת מדבקה ועליה מופיעים נתונים שונים כמו נתונים חשמליים של המצבר ונתוני זיהוי. בין הנתונים הללו יופיע גם תאריך הייצור של המצבר. תוחלת החיים הממוצעת של מצבר נעה בין 3 לבין 4 שנים. לכן, במידה שאתם בוחרים במצבר לרכב יד 2 חשוב לוודא שאורך החיים ותאריך התפוגה של המצבר נותנים לכם מספיק זמן. 

 

מצבר לרכב יד 2- איך לשמור?

במידה שקניתם מצבר לרכב יד 2 יש לשמור עליו על מנת שישמש אתכם לטווח הארוך. יש מספר פעולות שניתן לבצע על מנת לשמור על המצבר- 

  • בדיקה של חשמלאי רכב- ההמלצה היא לקחת את המצבר לבדיקה של חשמלאי רכב מקצועי שיבדוק את תקינותו. 
  • בדיקת מים בכל אחד מהפקקים- כאשר חסרים מים המצבר לא יתפקד כהלכה ולכן חשוב לבדוק את מפלס המים. על מנת לבדוק את המים יש לפתוח את הפקקים ולבדוק את ששת התאים של המצבר. בדקו האם המים שקופים והאם גובה המינימום הוא כגובה הלוחות. במידה שחסרים מים, יש להוסיף מים מזוקקים בלבד עד לגובה של 6 מ"מ מתחת לקצה תא המילוי. לבסוף יש להדק את הפקקים. 
  • הפעילו פחות מזגן בקיץ- בקיץ מופעל עומס רב על המצבר. העומס גובר כאשר מפעילים מזגן ללא הפסקה. למרות שחם וצריך מזגן, ההמלצה היא להפחית את פעילותו של המזגן על מנת לשמור על המצבר. 
  • נסיעה ברכב- כאשר נוסעים ברכב המצבר נטען מחדש. אם לא נוסעים בסופו של דבר המצבר יתרוקן. אם אתם יודעים שיש תקופה מסוימת בה אתם לא תסעו ברכב בעקבות נסיעה לחו"ל לדוגמא, חשוב לדאוג שמישהו יתניע את הרכב. מומלץ להתניע את הרכב ל-15 דקות לפחות כל ארבעה ימים בערך על מנת לטעון את המצבר מחדש. 

 

מצבר יד 2 – הכירו את המצברים המחודשים שיוכלו לחסוך לכם עשרות אחוזים במחיר

לא מעט אנשים כיום בוחרים לרכוש מצבר יד 2 במחירים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי המצברים החדשים. מצבר הרכב שלכם צריך החלפה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר על מצברים חדשים, על מצברים משומשים וכן על כלל ההבדלים ביניהם. חוששים לרכוש מצבר יד 2 בטענה כי לא ניתן להכיר את מצבו ואת משך הזמן שהוא יפעיל בהצלחה את כל מערכות החשמל ברכב שלכם? חשוב לדעת כי כיום ישנם מצברים רבים שנמכרים לאחר חידוש של ממש. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים שיוכלו לחסוך לכם עשרות אחוזים בעלות המצבר. אז רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש מצברים חדשים, כדאי שתפנו מספר דקות לקריאת השורות הבאות.

 

המצברים המחודשים עוברים חידוש יסודי ומגיעים עם אחריות חלקית

תחילה חשוב להדגיש ולומר כי מצבר משומש הוא מצבר שסיים את מעגל חייו הראשון ועבר חידוש. לא מעט אנשים כיום חוששים לרכוש מצבר יד 2 ללא היכרות עם המוצר ולכן חשוב להבהיר נקודה חשובה. לוחות העופרת וכלל החומרים הפנימיים שמאפשרים את פעילותו של המצבר הוחלפו. מצבר יד 2 הוא מצבר שעבר חידוש משמעותי כך שכיום הוא יכול לתפקד כמעט כמו מצבר חדש ולמלא את כל צורכי החשמל של הרכב שלכם. מעבר לכך, חשוב לדעת כי ברוב המקרים מצבר יד 2 מגיע עם אחריות. האחריות אמנם חלקית, אך גם המחיר שתידרשו לשלם עליו חלקי ונמוך בעשרות אחוזים בהשוואה למצבר חדש. נשמע לכם מעניין? כיום תוכלו לרכוש מצבר יד 2 בכ 150 שקלים בלבד.

 

הכירו את היתרונות הבולטים ברכישת מצבר יד 2

אז מהן היתרונות של מצבר יד 2? אחד היתרונות הבולטים ביותר של מצברין מחודשים הוא השמירה על איכות הסביבה. מצברים ממוחזרים חוסכים את כל פעולת ההכנה של מצבר חדש ובכך מונעים זיהום אוויר רב. רוצים לשמור על איכות הסביבה? שימוש במצבר יד 2 יכול להתאים לכם. יתרון נוסף הוא כמובן המחיר הנמוך של המצבר. כפי שציינו מעלה, אין מדובר במצבר מיושן שצפוי להפסיק לעבוד תוך חודשים בודדים. לא מעט אנשים שרוצים למכור רכב בוחרים במצבר יד 2. מצבר זה מאפשר להם להוציא סכום כסף קטן בתמורה להצעת רכב למכירה שניתן להניעו בקלות וללא כל בעיה. אז אם גם אתם צריכים מצבר לרכב שלכם, אפשרות זו של מצבר יד 2 יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף.

בחרו נכון חברת ייצור מקצועית – חברות רבות מייצרות מצברים, מעטות מצליחות לייצר מצברים ברמת איכות גבוהה

רגע לפני שאתם בוחרים את המצבר שלכם, קיימת חשיבות רבה להכיר שתי נקודות משמעותיות אודות זהות המצבר. הנקודה הראשונה היא היכרות עם חברת הייצור של המצבר. כיום יש לא מעט חברות שמייצרות מצברים ברמות איכות שונות. בניגוד למקובל לחשוב, קיימים פערי איכות משמעותיים. חברה מקצועית שמצליחה לייצר מצברים איכותיים תבטיח לכם מצבר שיפעיל את כל מערכות החשמל ברכב שלכם לתקופה ארוכה של כ 4 שנים ללא תקלות כלל בעוד שחברה שאינה מקצועית תייצר מצבר שיצליח להפעיל את מערכות החשמל ברכב שלכם לזמן קצר בכ 50% בממוצע.

 

הכירו את צורכי החשמל של הרכב שלכם טרם הבחירה

נקודה נוספת שאתם חייבים לבדוק לפני שתבחרו את מצבר הרכב הבא שלכם היא כמובן עוצמת החשמל של המצבר. כיום יש לא מעט סוגי רכבים בגדלים שונים הצורכים כמויות שונות של חשמל. חברות המצברים השונות מייצרות מצברים בהתאם לצורכי הרכבים, כך שיש מצברים שיודעים להפיק כמויות שונות של חשמל. לפני שאתם בוחרים את מצבר הרכב שלכם, קיימת חשיבות רבה להכיר את כל צורכי החשמל של הרכב. בחוברת הרכב תמצאו פירוט אודות המצבר הייעודי שמתאים לכל צורכי החשמל ברכב שלכם. בחירה לא נכונה של מצבר גדול מידי עלולה לפגוע במערכות החשמל ברכב בעוד שבחירה של מצבר קטן מידי לא תספק את כל צורכי החשמל ותגרור בעיות תדירות. בחרו נכון את המצבר המדוייק עבור הרכב שלכם ותוכלו ליהנות משנים ארוכות של שימוש ללא תקלות כלל.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!