מצבר לרכב שנפ

צרו איתנו קשר

הכירו את אחת מחברות המצברים המובילות בישראל

מצבר לרכב שנפכיום ישנן חברות רבות שמייצרות מצברים לכל סוגי הרכבים. צריכים מצבר חדש לרכב שלכם? חשוב שתדעו לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר. לא כל החברות מצליחות לייצר מצברים ברמת איכות גבוהה, ולכן חשוב שתכירו את החברות המובילות שמייצרות את המצברים האיכותיים ביותר. בניגוד למקובל לחשוב, ההבדלים בין המצברים משמעותיים. אז רגע לפני שגם אתם בוחרים את המצבר הבא שלכם באופן שרירותי וללא כל היכרות עם החברות השונות או עם עוצמת המצברים הקיימים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נכיר את כל הדגשים החשובים ביותר שיבטיחו לכם בחירה נכונה של מצבר איכותי שיחזיק מעמד למשך שנים ארוכות.

 

מצבר שאינו איכותי ייצר לכם תקלות רבות בתדירות גבוהה

רגע לפני שנצלול לכל הפרטים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצברים האיכותיים ביותר, חשוב שתכירו את תפקידו החשוב של המצבר. רבים לא מודעים לתפקידו החיוני של המצבר, מה שגורם להם להקל ראש בבחירתו. לכן חשוב שתכירו בעובדה כי מצבר הרכב אמון על כל מערך החשמל ברכב. בין כלל מערכות הרכב שמקבלות את כוחן מהמצבר ניתן למנות את מערכת המיזוג, מערכת התאורה וכן את מערכת ההנעה. נתקעתם עם רכב שאינו מניע? סיכוי סביר שהסיבה לכך היא מצבר תקול. בחירה נכונה של מצבר איכותי תבטיח לכם מינימום תקלות לאורך שנים ארוכות. אז איך בוחרים נכון? מתחילים מהיכרות עם החברות השונות שמייצרות מצברים.

חשיבות החברה המייצרת – לא כל החברות מצליחות לייצר מצברים איכותיים

כפי שציינו לעיל, כיום יש לא מעט חברות שמתיימרות לייצר מצברים איכותיים, מעטות מצליחות לעשות זאת. חשוב להבהיר כי ההבדלים בין מצבר שמיוצר על ידי חברה מקצועית לבין מצבר שמיוצר על ידי חברה שאינה מקצועית משמעותי למדי. מצברים איכותיים יכולים לשרת את כל צורכי החשמל של הרכב שלכם למשך תקופה של כ 4 שנים בממוצע. לעומתם, מצברים שאינם איכותיים ישרתו את מערכות החשמל של הרכב שלכם למשך תקופה קצרה בכ 50%. מעבר לאורך חיי המוצר, מצברים איכותיים יבטיחו לכם שנים ארוכות ללא תקלות כלל בעוד שמצברים שאינם איכותיים יכולים לייצר מגוון גדול של תקלות תדירות. מצבר לרכב שנפ נחשב לאחר המצברים איכותיים ביותר בשוק הישראלי.

קראו עוד: מצבר שנפ עד הבית

השפעת גודל הרכב על בחירת המצבר – כך רכב צורך כמות חשמל שונה

עוד חשוב להבהיר כי לא כל מצבר מתאים לכל רכב. חברת שנפ, בדומה לעוד חברות רבות, מייצרת כמות גדולה של מצברים מותאמים למגוון גדול רכבים. כיום יש מגוון רחב של רכבים בגדלים שונים ועם צרכי חשמל מותאמים. ברוב המקרים רכבים גדולים יצטרכו כמות גדולה יותר של חשמל בהשוואה לרכבים קטנים. על כן חשוב לדעת לבחור מצבר לרכב שנפ מותאם לכל צורכי החשמל של הרכב האישי שלכם. בחירה במצבר גדול מידי עלולה לפגוע במערכת החשמל של הרכב, ומנגד בחירה במצבר קטן מידי תגרום לאי אספקה של חשמל למערכות השונות. איך תדעו איזה מצבר הרכב שלכם צריך? בחוברת הרכב תוכלו למצוא את כל המידע החיוני ביותר אודות המצבר המותאם לצרכים שלכם.

הרכב לא מניע? אתם כבר לא חייבים להמתין לגרר – הכירו את שירותי החלפת מצברים עד לבית הלקוח

נתקעתם עם רכב שאינו מניע? אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך היא תקלה במצבר. לפני שאתם ממהרים להזעיק גרר שיוביל את הרכב שלכם למוסך, חשוב שתכירו את השירות החדש של החלפת מצברים עד לבית הלקוח. עד לפני מספר שנים אנשים שלא הצליחו להניע את רכבם נדרשו להזעיק גרר. שירות זה הצריך המתנה ממושכת של שעות ארוכות עד לפיתרון התקלה ולהנעה מוצלחת של האוטו. כיום ישנה אפשרות חדשה שתחסוך לכם לא מעט זמן. שירותי החלפת מצבר לרכב שנפ עד לבית הלקוח מאפשים לכם להזמין איש מקצוע עם המצבר המדוייק לרכב שלכם, שיחליף את המצבר במקום בו אתם נמצאים. חשוב להבהיר כי אנשי המקצוע שעוסקים בתחום מיומנים ומגיעים מציידים עם המצבר המותאם לרכב שלכם ועם כל הכלים והיעד הנדרש להחליף את המצבר תוך מספר דקות בודדות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!