מצבר מקורי טויוטה

צרו איתנו קשר

כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר

מצבר מקורי טויוטהמחפשים מצבר איכותי לרכב שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר לפני שאתם בוחרים את המצבר הבא שלכם. לא מעט אנשים מקלים ראש בבחירת המצבר ובוחרים לרכוש את המצבר הראשון שמוצע להם. בחירה שרירותית עלולה לעלות לכם ביוקר, ולכן חשוב שתכירו את הטיפים הפשוטים שיבטיחו לכם בחירה נכונה. בניגוד למקובל לחשוב, קיימים פערים תהומיים בים כל סוגי המצברים השונים. רוצים לוודא שהמצבר שלכם ישרת את כל צורכי החשמל ברכב במשך שנים ארוכות וללא כל תקלות? המשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים שיעזרו לכם לבחור נכון.

 

הכירו את המערכות המושפעות מפעילותו של מצבר הרכב שלכם

לפני שנגע בכל הטיפים המעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר האיכותי ביותר, חשוב שתכירו את פעילותו וחשיבותו. אחת הסיבות המרכזיות שגורמות לרבים להקל ראש בבחירת מצבר לרכב היא חוסר היכרות עם חשיבותו. לכן חשוב להבהיר כי מצבר הרכב אחראי על כל מערך החשמל ברכב. בחירה לא נכונה של מצבר שאינו איכותי עלולה לגרור תקלות חוזרות ונשנות במערכת מיזוג האוויר, במערכת התאורה וכן במערכת ההנעה. רוצים לוודא שכלל המערכות הללו יעבדו בצורה תקינה וללא תקלות תדירות? קיימ חשיבות רבה לבחור נכון מצבר איכותי ומקצועי. אז איך בוחרים נכון מצבר מקורי טויוטה? הכירו את הטיפים הפשוטים שיעזרו לכם בכך.

לא כל חברת מצברים מצליחה לייצר מצברים איכותיים – בחרו בקפידה את המצבר שלכם

תחילה חשוב להבהיר כי יש לא מעט חברות שמייצרות מצברים, אך מעטות שמצליחות לייצר מצברים איכותיים ומקצועיים. בניגוד למקובל לחשוב, ההבדלים בין המצברים השונים משמעותיים. אנשים רבים טועים לחשוב כי כלל החברות שמייצרות מצברים בשנת 2022 עושות את זה בצורה מקצועית ומבטיחות ללקוח מצבר איכותי. אך חשוב להבהיר כי קיימים הבדלים משמעותיים בין המצברים, בן באורך החיים והן בתדירות התקלות. מצברים המיוצרים על ידי חברה מקצועית יכולים להחזיק מעמד כ 4 שנים וללא תקלות כלל. לעומת זאת, מצברים שמיוצרים על ידי חברות שאינן מקצועיות מחזיקים מעמד כשנתיים בלבד, ולעיתים גם עם לא מעט תקלות. אז בשלב הראשון של בחירת מצבר מקורי טויוטה, חשוב לדעת לבחור את החברות האיכותיות ביותר.

 

רכבים גדולים צריכים כמות חשמל גדולה יותר בהשוואה לרכבים הקטנים – התאימו את עוצמת המצבר לצורכי החשמל של הרכב

נקודה נוספת שתעזור לכם לבחור נכון מצבר מקורי טויוטה היא הספק החשמל של המצברים השונים. כידוע, כיום יש לא מעט סוגי רכבים בגדלים שונים. לא כל הרכבים צורכים כמות זהה של חשמל, ולכן כיום יש מגוון רחב של מצברים בעוצמות שונות לבחירתכם. חשוב שתכירו את עוצמת החשמל הנדרשת בשביל למלא את כל צורכי הרכב שלכם טרם הבחירה. בחירה לא נכונה של מצברים גדולים מידי עלולה לגרור תקלות משמעותיות במערכות החשמל ברכב בעוד שבחירה של מצברים חלשים מידי תבטיח אי אספקה של חשמל, מה שיוביל לבעיות בתדירות גבהה. כך או כך, חשוב לדעת לבחור נכון את המצבר המדוייק עבור הרכב שלכם. בחוברת הרכב תוכלו למצוא פירוט מדוייק של כל המאפיינים הנדרשים במצבר הייעודי.

הרכב לא מניע? אתם לא חייבים להזעיק גרר – הכירו את שירותי החלפת מצברים עד לבית הלקוח

מתמודדים עם רכב שאינו מניע? אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך היא בעיית מצבר. רוצים להחליף מצבר מקורי טויוטה? חשוב לדעת שאתם כבר לא חייבים להזעיק גרר מקצועי. עד לפני מספר שנים בודדות כל רכב שלא היה מניע בגין מצבר תקול נדרש להזעיק גרר שיוביל אותו למוסך. שירות זה כלל המתנה ארוכת של לא מעט שעות. כיום קיים שירות החלפת מצברים עד לבית הלקוח. חברות רבות מציעות שירותי החלפה בבית הלקוח 24 שעות ביממה. כל שאתם צריכים לעשות זה להזעיק איש מקצוע שיגיע מצוייד עם כל הציוד, הידע והמצברים המתאימים לרכב שלכם. איש המקצוע ידע להחליף את מצבר הרכב שלכם תוך מספר דקות בודדות כך שתוכלו לחזור לשגרת היום שלכם תוך זמן קצר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!