מצבר עד הבית אוטו דיפו ופתרונות נוספים ומצוינים

צרו איתנו קשר

מצבר עד הבית אוטו דיפובואו נחשוב על סיטואציה מסוימת. אנחנו מניחים שחלקכם כבר מכירים את הסיטואציה הזו וחוו את החוויה הלא נעימה הזו. יצאתם עם הילדים לטיול בנחלי הצפון. ההתחלה הייתה מבטיחה ומהנה. זרימות נאות, נופים משגעים והרבה כיף ושמחה. חזרתם לרכב רטובים ומאושרים. 17:00 בצהריים ואתם בדרככם חזרה הביתה או לצימר שלקחתם. חוגרים את הילדים, מעמיסים להם חטיפים שימלאו להם את הפה והזמן (עדיך לא לתת להם לשקוע בניידים) ומתניעים.

הרכב לא מתניע…

אתם מגלים שדווקא פה בצפון הארץ, בשעה הזו ובאופן לא מתוכנן, המצבר החליט לסיים את חייו. יכול להיות שהוא כבר היה זקן מידי, יכול להיות שלפני תחילת המסלול השארתם אורות דולקים והמצבר נגמר. בכל אופן, האוטו לא זז. ואתם תקועים. והחום עולה וכולם מזיעים והילדים מטפסים על העצבים. אולי מטייל נחמד, יציע לכם להתניע עם כבלים, במידה ויש לו. לא בטוח שהוא יצליח. גם אז, תצטרכו לנסוע למוסך ולקוות שהתקלה לא תחזור ותתקוף אתכם במקום לא צפוי (או למחרת בבוקר כשתמהרו לעבודה). תוכלו לנסות לנסוע לבצע החלפת מצבר עד הבית אוטו דיפו, אבל בכלל לא בטוח שהסניף פתוח. שלא לדבר על מוסכים שכבר סגורים בשעה זו. 

 מצבר עד הבית אוטו דיפו או עד היכן שנתקעתם

עבור סיטואציות לא דמיוניות כמו שתיארנו וגם עבור סתם מקרים שנתקעתם בצורה פשוטה יותר או כאשר אתם מרגישים ושומעים שהמצבר מחרחר את חרחוריי הגסיסה האחרונים שלו, המציאו את שיטת החלפת מצבר עד אליך. אפשר להחליף מצבר עד הבית אוטו דיפו אבל גם במקרה זה עדיין תצטרכו לקוות שהסניף פתוח או שניידת השירות פתוחה וכן תצטרכו להתעכב במקום עצמו בתור. האופציה השנייה של שירות מצבר עד אליך, שאנחנו מציעים היא הרבה יותר פשוטה, זמינה, יעילה ובעיקר מהירה, כך שכל החוויה הלא נעימה, תחלוף מהר מאוד

החלפת מצבר במהירות וביעילות

עקרון של שירות החלפת מצבר בדרך מבוסס על עיקרון החלפת מצבר עד הבית אוטו דיפו אבל הרבה יותר יעיל וזמין ובעיקר חסכוני בזמן, אנרגיה ואפילו כסף. הסיבה לכך היא שאתם לא צריכים לעשות כלום. לא לזוז, לא ללכלכך ידיים בהחלפת המצבר, לא להמתין לגרר ולא להיגרר אחריו למקום ההחלפה. פשוט מרמים טלפון לשירות שלנו. אנחנו מבררים אתכם איזה סוג של מצבר יש לכם, כדי להתאים עבורכם את הטוב ביותר. מציעים לכם שלל אופציות ממגוון המצברים הגדול שלנו ואיש שירות שלנו בדרך אליכם, היכן שנתקעתם, בתוך כשעה אחת בלבד.

מקרים מיוחדים 

בדיוק כמו בהחלפת מצבר עד הבית אוטו דיפו או כל מוסך אחר, לעיתים נגלה שהבעיה אינה דורשת החלפת מצבר חדש. במקרים מסוימים, מדובר על תקלה קטנה אחרת במערכת החשמל של הרכב שניתן לפתור. במקרים אלו, האנשים המקצועיים שלנו יאתרו את הבעיה האמתית ובמידה וניתן לתקנה, הם יציעו לכם הצעת מחיר. במקרים סבוכים יותר, כאשר החלפת המצבר לבדה לא מספיקה ויש צורך לבצע טיפול מורכב יותר במוסך, המלצתם תהיה לפי העניין. כמי שההגינות היא בראש מעייננו, אנחנו לא נחייב אלא על קריאת השירות בלבד.

החלפת מצבר עד הבית אוטו דיפו או בשטחהחלפת מצבר עד הבית אוטו דיפו או בשטח

במקרה והתגלה כי המצבר אכן הלך או שהוא לקראת סוף דרכו ויגרום לכם צרות צרורות כל הזמן, הרי שההמלצה תהיה להחליפו בחדש. כאמור, ברשות רכב השירות שלנו, ישנם שלל מצברים מחברות שונות ובעיקר עבור דגמי רכב שונים, בנפחים מגוונים. כך, שנוכל להתאים מצבר המותאם לרכב שלך. מצבר שאינו מותאם שיותקן ברכב, יגרום לצרות רבות, יקצר את חיי המצבר ובעצם מהווה סוג של פיטרון לא מקצועי בעליל. 

לאחר התקנת המצבר החדש על ידי איש השירות, הוא גם יבדוק כי המצבר אכן תקין וכי מערכת ההתנעה עובדת וניתן לנסוע עם הרכב בראש שקט. למעשה, בתוך זמן קצר מאוד, תוכלו להמשיך בנסיעה המתוכננת שלכם. בתום העבודה נותן לכם הטכנאי תעודת אחריות גם על המצבר שרכשתם, מטעם החברה (ולכן חשוב לבדוק שחברת השירות שמבצעת לכם החלפה בשטח היא משווק מורשה של מותג מצברים מוכר ואמין ושהיא לא נותנת לכם מצבר משומש).

למי תטלפן?

ניתן להחליף מצבר עד הבית אוטו דיפו. בהחלט מדובר על רשת אמינה וטובה אבל הבעיה היא בזמינות שעות הפתיחה ובפריסה של הסניפים או ניידות השירות. החלפת מצבר בשטח על ידנו מנצלת את הפריסה הגבוהה שלנו ואת רמת השירותיות הגבוהה כך שבתוך שעה נגיע אליך, כמעט לכל מקום. אבל מעבר לשירותיות חשובה גם האיכות ועוד יותר האמינות. כמו בכל עולם מכונאות הרכב והמוסכים, קיימים הרבה חברות וקבוצות פיראטיות. אלו אומנם מבטיחים מחיר נוח יותר אבל לרוב תקבלו מוצר נחות ופגום שתשלמו עליו יותר בהמשך.

זה המצב גם בתחום החלפת המצברים ולכן עליכם לוודא כי אתם בוחרים בחברה מוכרת ומומלצת, עם סטנדרטים גבוהים ואיכות בלתי מתפשרת.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!