מצבר עד הבית ביפו

צרו איתנו קשר

מצבר עד הבית ביפושירות מצבר עד הבית ביפו הוא שירות שמטרתו לתת לכם להמשיך בשגרת החיים שלכם מבלי להסתבך ולהסתמך על אנשים אחרים שיגיעו להניע את הרכב שלכם עם כבלים. אורך החיים של מצבר בממוצע יהיה כ-4 שנים, אבל אתם למעשה לא באמת יכולים לדעת מתי יגיע היום שבו המצבר שלכם ישבוק חיים.

 

איך עובד שירות מצבר עד הבית ביפו?

כשאתם צריכים שירות של החלפת מצבר זה אף פעם לא קורה בזמן הנכון. בין אם אתם נמצאים בבית ובין אם נתקעתם עם הרכב במקום אחר, שירות מצבר עד הבית ביפו יגיע אליכם. האלטרנטיבה לשירות זה הוא להזמין גרר למוסך ולהמתין להחלפת מצבר. למה לכם לעבור את כל התהליך הזה אם באותו מחיר אתם יכולים שבעל מקצוע יגיע אליכם? ברגע בו אתם מזהים שיש בעיה במצבר פנו לאיש מקצוע שעובד תחת שירותי דרך, אותו אדם מחזיק סוגים שונים של מצברים. חשוב לוודא שאתם בוחרים מצברים השייכים לחברות המובילות (שנפל, וורטה, בוש וולטה). בעל המקצוע יוכל לזהות איזה מצבר נדרש לרכב שלכם, או להסביר לכם איך לאתר את סוג המצבר הנכון לכם. הדרך הפשוטה ביותר היא להסתכל על המצבר עצמו ברכב שלכם ולראות לאיזה חברה המצבר שייך, וולט, אמפר, או להסתכל בספר יצרן הרכב. 

למה המצבר מתרוקן?

  • אורות דולקים – הטעות הנפוצה ביותר של בעלי רכבים היא להשאיר אורות דולקים. תפקיד המצבר להיות אחראי על כל המערכות החשמליות ברכב, וכאשר אנחנו משאירים אורות דולקים לילה שלם, המצבר עובד שעות נוספות. הבעיה היא שכאשר הרכב אינו מונע האלטרנטור לא יכול להטעין את המצבר בזמן הפעלת המערכות החשמליות ולכן, הוא נשחק ומתרוקן.
  • רכב עומד – יש הרבה רכבים על הכביש, היום בממוצע יש למשפחה שני רכבים אבל זה לא אומר שהשימוש ברכב הוא יומיומי. כאשר אוטו או כל כלי רכב אחר עומד הרבה זמן המצבר מתרוקן. לכן, כאשר אתם יודעים שאתם לא עומדים להשתמש ברכב בתקופה הקרובה מומלץ להניע אותו לכ-15 דקות פעם בשלושה ימים לפחות. המצבר צריך לקבל חשמל מהאלטרנטור כדי שיטעין את עצמו. אם תשימו לב, אחרי שבוע שאתם לא משתמשים ברכב למצבר יותר קשה להניע את המנוע.
  • תוקף – אורך חייו של מצבר נע בין 3 שנים ל-6 שנים במקרה הטוב. לכל מצבר רשום תאריך ייצור וזה למעשה הפרמטר עליו אנחנו מסתכלים כאשר אנחנו קונים מצבר חדש. שימו לב שהתאריך נמצא כמה שיותר סמוך לתאריך הנוכחי (ככה גם תמנעו מרכישה של מצברים ישנים/מוטענים). כאשר יש לכם מצבר למעלה מ-4 שנים כבר, תדעו שהוא נחשב כבר לישן.

 

אותות שהמצבר עומד לשבוק חיים:

כדי לדעת אם אתם צריכים בקרוב להחליף מצבר, יש מספר דברים שהמצבר יכול לאותת לכם:

  • הנעה – כאשר אתם מניעים את הרכב והוא לא מונע בפעם פעמיים ראשונות, או כאשר לוקח לרכב זמן להניע את עצמו זה מעיד על תקלות שונות, בין היתר מצבר חלש.
  • אורות – כאשר אתם מניעים את הרכב יש לכם את לוח המחוונים. כאשר אתם מבצעים פעולה חשמלית נוספת ברכב שלכם כמו הדלקת שמע וכד' והאורות בלוח המחוונים מתחלשים או עמומים, זהו סימן שהמצבר שלכם מתרוקן.

מחיר החלפת מצבר עד הביתמצבר עד הבית ביפו- מחירים

המחיר של מצבר עד הבית ביפו הוא כולל את המוצר עצמו – המצבר. המחיר יכול להשתנות בהתאם למיקום בו אתם נמצאים והמורכבות להגיע לאזור הזה. טווח המחירים משתנה מבין בעל מקצוע כזה לאחר, אך בעלי המקצוע המנוסים יגבו מחיר יחסית זהה:

  • מחיר החלפת מצבר עד הבית – המחיר נע בין 500 ש"ח ועד 850 ש"ח.
  • מחיר החלפת מצבר סטארט אנד סטופ – המחיר נע בין 750 ש"ח ועד 1,450 ש"ח. מצברים אלו הם מצברים יקרים יותר ולכן, המחיר מתייקר.

כאשר מגיע אליכם בעל מקצוע ולמעשה לא הייתה בעיה במצבר, המחיר יהיה רק עבור הביקור. המחיר נע בין 150 ש"ח ל-300 ש"ח. המחיר עצמו כולל את ההתקנה. התקנת המצבר לא צריכה לקחת יותר מ-30 דקות במקרים מורכבים. 

 

מה עלול לייקר את השירות?

כאשר אתם נתקעים בלי מצבר בלילות, בחגים או בשבתות המחיר מתייקר. שירות החלפת מצבר עד הבית ביפו הוא שירות של 24/7, אך במקרים של עבודה בשעות הלילה, חגים ושבתות המחיר מתייקר בכ-50%. כמו כן, הבחירה שלכם ביצרנית המצבר הוא גם פרמטר המשפיע על המחיר, מצברי שנפ לדוגמא יהיו יקרים יותר מאשר מצברי בוש. שימו לב שאתם מקבלים אחריות של בין 12 חודשים ועד 24 חודשים ולא פחות מזה. כדי לקבל את השירות המלא והטוב ביותר בחרו בעל מקצוע מנוסה, בעל מוסך נייד אשר יכול להיות זמין אליכם בכל שעות היום ולהגיע אליכם תוך פחות משעה.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!