מצבר קיה נירו

צרו איתנו קשר

הדור החדש של רכבי קיה נירו יצאו לשוק בשנת 2016. הרכב הוא רכב פנאי קומפקטי והוא דומה בתכונותיו ליונדאי יוניק. ישנן שלוש יחידות הנעה: היברידית, היברידית נטענת וחשמלית (בשנת 2018 השיקו דגמים עם יחידת הנעה היברידית נטענת). לכל הגרסאות של קיה נירו יש 141 כ"ס והרכב נחשבת לעוצמתי, הוא מתאים לנסיעות בינעירוניות ועירוניות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על החלפת מצבר קיה נירו.

איפה נמצא מצבר קיה נירו?

מצבר קיה נירו נמצא בתא מטען בצד ימין. המיקום של המצבר אמנם שונה מרכבים אחרים, אבל פחות חשוף לנזקים.

מצבר קיה נירו נמצא בתא מטען בצד ימין. המיקום של המצבר אמנם שונה מרכבים אחרים, אבל פחות חשוף לנזקים. מכיוון שמדובר על רכב קטן יחסית, הוא זקוק למצברים עם קיבולת של כ-50 עד 55 אמפר בהתאם לדגם הספציפי. החלפת מצבר קיה נירו חייבת להיות מבוצעת על ידי בעל מקצוע, למרות שהחלפת מצבר אינה מורכבת במיוחד. הסיבה לכך שנרצה להיעזר בבעל מקצוע היא מכיוון שכל לקות קטנה במהלך ההחלפה יכולה להוביל להשלכות חמורות במנוע.

איפה מחליפים מצבר קיה נירו?

יש לכם מגוון אפשרויות לבחירה, אתם יכולים לבחור להחליף את המצבר במוסך מורשה, להחליף באופן עצמאי או בשירות עד הבית.

  1. מוסך – השירות הפופולרי ביותר הוא להגיע עם הרכב למוסך, להמתין בתור ולקבל את השירות שמגיע לכם. יש הרבה סייגים לבחירה הזאת מכיוון שלרוב נצטרך להזמין גרר או להניע את הרכב עם כבלים. עם זאת, השירות במוסך כביכול יהיה הזול ביותר מבין כל האפשרויות וכל עוד אתם בוחרים במוסך מורשה ומקצועי אתם תקבלו שירות ומוצר בהתאם.
  2. החלפה עצמאית – כפי שכבר אתם מבינים, אנחנו לא ממליצים להחליף באופן עצמאי מצבר ללא ידע וניסיון בתחום. אם כבר החלפתם מצברים בעבר ויש לכם את הידע הנדרש, תוכלו לעשות זאת לבד אבל קחו בחשבון שהאחריות מוגבלת.
  3. שירות עד הבית – שירות עד הבית הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות. השירות מגיע עם לבית שלכם עם המצבר המתאים ומחליף לכם במקום את המצבר לאחר שבדק שאכן התקלה נמצאת במצבר ולא ברכיב אחר. שירות עד הבית הוא בעלות נוספת, אם אתם שוקלים להזמין גרר כדאי שתדעו שכנראה יהיה זול יותר להחליף בשירות עד הבית.

כמה עולה מצבר קיה נירו?

כאמור, מצברי קיה נירו הם מצברים של 50 עד 55 אמפר בהתאם לדגם הרלוונטי. תוכלו לבדוק איזו קיבולת אמפר מתאימה לרכב שלכם אם תסתכלו על המצבר הנוכחי שנמצא ברכב, לפי ספר היצרן או להתייעץ עם בעל מקצוע. לפניכם מחירון מצבר קיה נירו:

יצרנית מחיר ל-50 אמפר מחיר ל-52 אמפר מחיר ל-55 אמפר
סטארט אפ החל מ-400 ש"ח החל מ-400 ש"ח החל מ-420 ש"ח
שנפ החל מ-450 ש"ח החל מ-450 ש"ח
בוש החל מ-550 ש"ח החל מ-590 ש"ח החל מ-600 ש"ח
וורטה החל מ-550 ש"ח החל מ-550 ש"ח החל מ-600 ש"ח
וולטה החל מ-450 ש"ח החל מ-470 ש"ח

נקודה חשובה, במהלך בחירת המצבר יש לבחון פרמטרים נוספים כמו אחריות ומהי כוללת. חברת שנפ היא החברה הפופולרית ביותר והיא מציעה בין 12 חודשי אחריות ל-20 חודשי אחריות. מעבר לכך, החברות היחידות שמציעות 24 חודשי אחריות הן חברת בוש וחברת ורטה. החברות המומלצות ביותר לפי דירוג: שנפ, וורטה ובוש. יתר החברות הן פחות מוכרות ופחות פופולריות בקרב הרכבים על הכביש בישראל.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!