מצבר רגיל לרכב stop start

צרו איתנו קשר

מצבר רגיל לרכב stop start – כך בוחרים נכון מצבר מותאם ואיכותי

מצבר רגיל לרכב stop startהמצבר שלכם מתחיל לייצר תקלות בתדירות גבוהה? הגיע הזמן להחליף אותו. רגע לפני שאתם ממהרים למקום הראשון שמציעים בו שירותי החלפת מצברים, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון. אז אם גם אתם מחפשים מצבר רגיל לרכב stop start, הגעתם למקום הנכון. בהמשך המאמר נגע בכל הנקודות החשובות שאתם חייבים להכיר לפני בחירת המצבר הבא שלכם, לרבות כלל החברות שמייצרות מצרים, הספקי החשמל השונים שכל מצבר יודע לספק, טיפים לשמירה מיטבית על המצבר שלכם ועוד מספר נתונים חשובים. אנשים רבים כיום בוחרים מצבר רגיל לרכב stop start באופן שרירותי. בחירה שרירותית יכולה לגרור חוסר התאמה שתוביל לבעיות חוזרות ונשנות לאורך כל שנות חיי המצבר. במטרה להימנע מכך, חשוב לדעת לבחור נכון מצבר איכותי ומותאם לצורכי הרכב שלכם.

 

אורך חיי מצבר איכותי – בין 3 ל 4 שנים

לפני שנגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצבר הבא שלכם, חשוב שתכירו את פעילותו המרכזית של מצבר רגיל לרכב stop start. המצבר אחראי על כל מערך החשמל ברכב שלכם. מצבר שאינו תקין פוגע באופן ישיר בכל מערך החשמל ברכב, לרבות בהליך ההנעה. לא מצליחים להניע את הרכב? ייתכן שמקור הבעיה במצבר. כמו כן חשוב לדעת שכל מצבר רגיל לרכב stop start בכל רמות האיכות השונות מתפקד לזמן מוגבל. המצברים האיכותיים ביותר יחזיקו מעמד בין 3 ל 4 שנים ברכב שלכם ללא תקלות כלל. לאחר 4 שנים כל מצבר צפוי להתחיל לייצר בעיות חוזרות ונשנות עד שלא תהיה ברירה אלא להחליפו. רוצים ליהנות משנים ארוכות של פעילות מצבר תקינה? חשוב לדעת לבחור נכון מצבר איכותי המיוצר על ידי חברה מקצועית העוסקת בתחום מזה לא מעט שנים.

זה מה שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם בוחרים את המצבר הבא שלכם 

מתכוונים להחליף מצבר רגיל לרכב stop start? ריכזנו עבורכם כמה מהדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר טרם הבחירה.

 

הדגשים החשובים אליהם אתם חייבים להתייחס בבחירת מצבר רגיל לרכב stop start הם:

  • החברה המייצרת את המצברים

הנקודה הראשונה שאתם חייבים לבחון לפני שאתם בוחרים מצבר stop start היא החברה המייצרת. כיום יש לא מעט חברות שמייצרות מצברים בכל הגדלים לכל סוגי הרכבים. איך תבחרו את החברה המקצועית ביותר? ערכו סקר שוק קצר ברשת. לא כל החברות מצליחות לייצר מצברים איכותיים שיחזיקו מעמד שנים ארוכות ללא תקלות כלל. ישנן חברות המייצרות מצברים שאינם מספיק איכותיים, מה שמצריך מכל הבוחרים בהם להתמודד עם תקלות חוזרות ונשנות לאורך כל שנות חיי המצבר. מעבר לתקלות, מצברים שאינם איכותיים לא יחזיקו מעמד שנים ארוכות, מה שיחייב את הבוחרים בהם להחליף מצברים בתדירות גבוהה. במטרה להימנע מכך, חשוב לערוך סקר שוק קצר ברשת אודות כלל החברות המייצרות מצבר רגיל לרכב stop start. קראו כמה שיותר חוות דעת והמלצות אודות החברות השונות ובחרו את החברות שקיבלו את חוות הדעת החיוביות ביותר.

 

  • הספק החשמל מותאם לצורכי הרכב

נקודה נוספת שאתם חייבים לבדוק לפני שבוחרים מצבר רגיל לרכב stop start היא הספק החשמל של המצבר. כיום יש מגוון רחב של סוגי מצברים בהתאמה לצורכי החשמל של הרכבים השונים. לא כל מצבר מתאים לכל סוג רכב ולכן חשוב לוודא שהמצבר שאתם בוחרים יודע למלא את כל צורכי החשמל של הרכב שלכם. לפני שאתם מגיעים למעמד הבחירה, חשוב שתכירו את צורכי החשמל של הרכב שלכם כך שתדעו לבחור נכון את המצבר המיטבי עבורכם. חשוב להדגיש שכל בחירה שאינה מדוייקת עלולה לייצר תקלות בכל מערך החשמל או לחילופין, לא לספק את כל צורכי החשמל של הרכב. אנשי מקצוע שעוסקים בתחום ידעו לסייע לכם לבחור נכון מצבר איכותי שמתאים לכל צורכי החשמל של הרכב שלכם.

 

  • מחירי המצברים

הנקודה האחרונה היא מחירי מצבר רגיל לרכב stop start. כפי שציינו מעלה, כיום יש לא מעט סוגים שונים של מצברים השונים זה מזה הן בחברת הייצור והן בהספק החשמל שכל מצבר יודע לייצר. השינויים הללו מובילים לשינויי מחיר של עשרות אחוזים. לפני שאתם ממהרים לבחור את המצבר הזול ביותר, חשוב לזכור שמצבר שאינו איכותי יחזיק פחות זמן ויצריך מכם להתמודד עם שלל תקלות ובעיות לאורך כל שנות פעילותו ברכב.

טיפים לשמירה על תקינות המצבר לאורך שנים

בחרתם את המצבר הבא שלכם? כעת חשוב שתכירו שתי נקודות חשובות שיעזרו לכם לשמור על תקינותו לאורך שנים. ראשית, חשוב להקפיד להניע את הרכב כל מספר ימים. אי הנעה ממושכת עלולה לגרור בעיות בתקינות המצבר. נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא הקפדה על כיבוי אורות הרכב בכל זמן שהוא לא מונע. אנשים רבים שוכחים את אורות הרכב דלוקים בעת כיבוי המנוע, מה שגורם למצבר להתרוקן. הימנעו מהמצבים הללו ושימרו על תקינות המצבר שלכם לאורך שנים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!