מצבר שנפ אוטו דיפו

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ אוטו דיפוחברת שנפ היא חברה ישראלית והיא נחשבת לאחת החברות הבולטות לרכישת מצברים. רכישת מצבר מחברה מוכרת וידועה כמו שנפ כולל יתרונות רבים בהם הלקוחות יכולים להנות מאמינות ואיכות. מצברים של חברת שנפ הם מצברים שידועים באיכות ובאמינות שלהם. על מצבר שנפ אוטו דיפו נרחיב במאמר הבא. 

 

מצבר שנפ אוטו דיפו- מהו מצבר?

כנראה שכולנו שמענו על המילה מצבר, אך מה זה אומר? מצבר הוא אחד החלקים החשובים של הרכב. המצבר הוא למעשה מעין סוללה חשמלית שאחראית על המנוע ועל כלל המערכות החשמליות של הרכב. בין היתר המצבר אחראי להפעיל את המזגן, האורות, מערכת השמע ועוד. כאשר המצבר לא תקין המנוע לא יפעל ולא תיתכן נסיעה ברכב. 

המצבר הראשון הומצא על ידי רופא צרפתי בשם נסטון פלנטה. פלנטה, גילה שבעת השרייה של עופרת בחומצה מיוצר זרם חשמלי שניתן להטענה מחדש. כך למעשה פועל המצבר. בעת נסיעה ברכב, המצבר מקבל חשמל מהאלטרנטור ומוטען מחדש. האלטרנטור פועל רק כאשר הרכב מונע ולכן אם לא נוסעים ברכב במשך תקופה ארוכה המצבר עלול להתרוקן. נסיעות ארוכות ומהירות ייגרמו לטעינה מוצלחת של המצבר. 

המצבר מכיל 3 מרכיבים עיקריים- קוטב חיובי, קוטב שלילי ואלקטרוליט. תקלה בכל אחד מהרכיבים הללו עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למצבר. 

מצבר שנפ אוטו דיפו- למה כדאי שנפ?

חברת שנפ היא אחת החברות המוכרות והוותיקות בתחום המצברים. חברת שנפ מספקת מבחר מגוון ועשיר במיוחד של מצברים כך שניתן למצוא מצברים לרכבים, משאיות, אופנועים, רכבים דו גלגליים ועוד. מצברים של חברת שנפ נחשבים למצברים איכותיים שמספקים תמורה מלאה על המחיר שלהם. כאשר בוחרים במצברים של שנפ ניתן לנסוע רגועים בידיעה שמדובר במצבר איכותי ואמין שישמש אותנו לטווח הארוך. 

 

מצבר שנפ אוטו דיפו- מה היתרונות?

למצברים של שנפ יש מגוון רחב של יתרונות. ריכזנו לכם את היתרונות הבולטים. 

  • חברה ישראלית- חברת שנפ היא חברה ישראלית. מוצרים שמיוצרים בישראל ידועים באיכות שלהם ובקדמה שלהם. המצברים של חברת שנפ הם מצברים איכותיים, אמינים ומתקדמים בהתאם לחידושים הטכנולוגיים העדכניים של השוק. כמו כן, רכישה של מצבר שנפ היא רכישה של מוצר כחול לבן. 
  • מכסה כפול- המצברים של שנפ מכוסים במכסה כפול. בזכות המכסה הכפול אין צורך למלא מים במצבר ואין סיכוי שיהיה אובדן של חומצה. 
  • התאמה למזג האוויר הישראלי- העובדה שמדובר בחברה ישראלית מעידה על כך שהמצברים של שנפ מתאימים למזג האוויר הישראלי. לא כל המצברים מתאימים לשימוש במדינות חמות. במדינת ישראל שהיא מדינה חמה יש להשתמש במצברים שמתאימים לטמפרטורות גבוהות. המצברים של שנפ מתאימים לשימוש באקלים חם ועמידים לטמפרטורות גבוהות. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהמצבר ישמש אתכם כהלכה גם בימים החמים של השנה. 
  • שמירה על איכות הסביבה- יתרון נוסף של חברת שנפ הוא בשמירה על איכות הסביבה. חברת שנפ אוספת את המצברים הישנים שאינם בשימוש ומפנה אותם לאתרי מחזור מתאימים. באתרי המחזור משתמשים בחומרים הפעילים של המצבר במקום לשרוף אותם במזבלות וכך ניתן להפחית זיהום אוויר. 
  • חברה גדולה- חברת שנפ היא חברה גדולה ומוכרת. היתרון של רכישה מחברה גדולה הוא הביטחון שזה מקנה. כאשר רוכשים מחברה גדולה יכולים להיות בטוחים שיש למי לפנות וממי לקבל מענה בעת הצורך.

מצבר שנפ אוטו דיפו- למי זה מתאים?

לחברת שנפ יש מגוון רחב של מצברים מסוגים שונים שמתאימים לרכבים שונים ולשימושים שונים. בעקבות כך ניתן לבחור במצבר המתאים לרכב שלנו מבחינת מידות, סוג הרכב, נפח המנוע ועוד. כלומר, גם אם יש לכם אופנוע, רכב פרטי או משאית, חברת שנפ יכולה לספק לכם מענה מבין מבחר המצברים הרב שיש לה.

על מנת להתאים מצבר שנפ לרכב שלכם יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים. הפרמטר הראשון הוא המידות החיצוניות של המצבר והאם הן מתאימות לרכב. פרמטר נוסף הוא נפח המנוע. יש להתאים את קיבולת המצבר מבחינת אמפר לנפח המנוע ולעוצמה שלו. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את כושר ההנעה/ הפריקה שנדרש לרכב. ההמלצה שלנו היא לבחור במצברים של החברות היצרניות המוכרות כאשר ביניהן בוש, ולטה, ורטה וכמובן שנפ. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!