מצבר שנפ 55 אמפר מחיר 

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ 55 אמפר מחיר כאשר אתם נתקלים בצורך דחוף להחלפת מצבר, למשל כאשר נתקעתם לחלוטין בעקבות מצבר מת או כאשר אתם רוצים לבצע החלפת מצבר באופן יזום ונוח, כאשר נתקלתם בכך שהמצבר מחליט לזייף, הרי שתתקלו בשלל מחירים שונים. הנה למשל מצבר שנפ 55 אמפר מחיר שיכול נוע כמטוטלת ולהציג טווח רחב של מחירים. מה בעצם משפיע על מחיר המצבר? מסתבר שישנם כמה גורמים. חלקם עליכם להכיר וחלקם עליכם להכיר ולהיזהר מפניהם.

מצבר שנפ 55 אמפר מחיר על המותג

בעולם המצברים קיים מגוון עצום. לא רק של סוגי מצברים ונפחים שונים אלא גם של יצרנים. תחשבו על כמות יצרני הרכבים הקיימים, אז מדוע שיצרני מערכות המצברים יהיו פחותים מהם? אלא שבניגוד לעולם הרכב, בעולם המצברים יש הסכמה על כמה מותגי על, שרבים מהמתקינים רואים בהם את העילית של המצברים וממליצים דווקא עליהם. בין השאר אלו ורטה, בוש, וולטה וגם שנפ הישראלית. כאשר תרכשו ותתקינו מצבר שנפ 55 אמפר מחיר מסוים הוא יכלול גם מוצר איכותי אבל גם יצרן שמציג טכנולוגיה מתקדמת וניסיון וידע עצומים ולא פחות חשוב, פריסה רחבה של נקודות שירות.

האם זה אומר שתמיד חייבים לבחור במותג. ובכן, לא בהכרח. ישנם עוד מותגי מצברים טובים שהם אינם מותגי על. כל עוד המצבר והיצרן נחשבים לאיכותיים ומומלצים על ידי איש מקצוע מנוסה ואמין – הם אופציה לא רעה בכלל. אז אולי עדיף מצבר ממותג אבל במידה ותרצו לחסוך במידה, גם אלו יכולים לבוא בחשבון.

מצבר שנפ 55 אמפר מחיר ואחריות

לא פחות חשובים ממותג המצבר אלו סוג והיקף האחריות עליו. אומנם, ככל שהאחריות תהיה גדולה, מקיפה ואורכה יותר על מצבר שנפ 55 אמפר מחיר שלו יהיה גבוה יותר אבל זה מחיר שתשמחו לשלם. האחריות היא חשובה מאין כמותה. גם מכיוון שבתחום יש שרלטנים רבים ואחריות היא קריטית וגם בשל העובדה כי תקלות יכולות תמיד לקרות וכדאי שיהיה מישהו בעל גב רחב שייקח אחריות. האחריות כוללת גם שירות מלא וגם החלפה במקרה שנדרש. מתקין מצבר שאינו נון לך אחריות על המצבר צריך להחשיד. אולי מדובר במצבר לא תקין או משומש שתוקף האחריות שלו עומד לפוג או שהמתקין אינו משווק מורשה. כדאי להיזהר.

מצבר שנפ 55 אמפר מחיר מצבר משומש

כן, יש מצברים משומשים ולא תמיד ניתן לפסול אותם על הסף. אמת, מצבר חדש לא רק יציג יכולות גבוהות יותר רק מעצם היותו חדש ובשיא כוחו אבל יש גם מצברים ישנים יכולים להיות טובים, במיוחד אם לא חלף זמן רב מידי מיום התקנתם הראשוני. מצבר חדש נותן גם ראש שקט. לרוב, מצבר יחיה בין 3-4 שנים בשימוש ואחזקה נכונים. מצבר משומש, כמובן הרבה פחות. ניתן להסתכל על ההטבעה שנמצאת על המצבר ומסמנת את שנת היצור או ההתקנה. מומלץ גם לנסות לבדוק אותו אצל אי מקצוע אמין עם ציוד מותאם לנושא. ההמלצה הרווחת היא לא להתקין בשום מקרה מצבר משומש שחלפו למעלה מ-2 שנים מיום התקנתו. מצבר משומש יכול לעיתים לעלות גם חצי ממצבר חדש אבל כאמור, חשוב שתתקינו מצבר טוב ולא תפלו בפח בעת התקנת מצבר שנפ 55 אמפר מחיר מפתה על משומש. 

תבדקו ותשוו מצבר שנפ 55 אמפר מחיר

כמו בכל תחום, תמיד מומלץ לבצע השוואת מחיר לפני הרכישה וההתקנה. אפשר לפנות למוקדים השונים של שירות החלפת מצבר עד הבית או לבדוק באתרי האינטרנט השונים. כדאי להשוות תפוחים לתפוחים ותפוזים לתפוזים ולוודא כי אתם משווים בין דגמים שונים, נפחים, יצרנים וכד'. מצבר שלא מותאם במדויק לרכב שלכם גם לא יתאים לרכב שלכם וגם יגרום לשלש בעיות עם יותקן בכל אופן. בררו גם מה המחיר כולל. האם הוא כולל התקנה וכאמור, גם מה היקף האחריות.

מצבר שנפ 55 אמפר מחיר נמוך

אז אמרנו שניתן לקבל מצברים שונים במחירים שונים וגם שירות החלפת מצבר יהיה בתמחור שונה אבל יש נקודה אחת שצריכה להדליק נורה אדומה בכל סוגיית המחיר. נקודה זו היא מחיר נמוך מידי. אנחנו לא חס וחלילה נגד לשם כמה שפחות אבל כמו שלא תעזו למלא דלק ברכב שלכם במחיר שהוא חצי מהתעריף המקובל, כי דבר זה יצביע על דלק נחות או מהול, כך מחיר נמוך מידי של מצברים צריך לסמן לכם משהו. אולי זה מצבר שתקול, אולי מצבר משומש או סתם מצבר ממקור לא ידוע ובלי אחריות שמותקן על ידי בעלי מקצוע שאינם מקצועיים. לא תמיד מחיר נמוך משתלם בטווח הארוך. החוכמה תהיה למצוא את האיזון הנכון והבריא.

לא פחות חשוב מיצרן המצבר, היא הנקודה של בחירה נכונה במתקין. בין שירותי החלפת המצבר עד הבית יש כמה המתחזים למקצועיים. מלבד העובדה שהם יכולים להתקין לך, בלי שתדע מצברים משומשים או תקולים, הם גם לא יהיו אמינים בהתאמת המצבר לרכב שלך ולא יספקו אחריות אמיתית להתקנה. גם עם מצבר איכותי יעלה יותר וגם עם השירות של החלפת מצבר יעלה עוד קצת כסף קטן – שווה להשקיע בטוב ביותר.

מצבר שנפ 55 אמפר 20 חודשי אחריות מחיר

אם מגוללים באינטרנט מצבר שנפ 55 אמפר 20 חודשי אחריות מחיר, מיד מגלים כי המחירים נעים בין 450 ₪ – 550 ₪ ומעלה, אבל זה לא אומר שצריך לרוץ לרכוש את המצבר הראשון שגולל מגולל בפניכם. מה חשוב לדעת על רכישת מצבר רכב? המשיכו לקרוא. 

מצבר שנפ 55 אמפר 20 חודשי אחריות מחיר נע בין 450 ₪ ל-550 ₪, אך חלק מהמותגים עשויים להימכר גם בעלויות גבוהות מכך. למשל, מצברי ACE 55 אמפר עשויים לעלות כ-590 ₪. ורגע לפני שאתם רוכשים את המצבר הכי זול שאתם מוצאים באינטרנט, צוות טופ מצברים ריכז עבורכם את כל המידע שאתם צריכים כדי לשמר, לתחזק ולהאריך את חיי המצבר שלכם, כמו גם טיפים לרכישת מצברים 55 אמפר. 

מה חשוב לדעת לפני רכישת מצבר רכב?

לפני רכישת מצבר לרכב חשוב לבדוק את גודל המצבר שלכם, את התפוקה שהרכב מצריך וכמובן את הוראות היצרן. ישנם סוגים רבים של מצברים, ולכן חשוב לוודא שאתם רוכשים אחד שמתאים למערכת החשמל של הרכב. וכמובן, רק כדי להדגיש את המובן מאיליו, לעולם אין לרכוש מצבר רכב משומש, כי אין באמת דרך לדעת מה תוחלת החיים שנשארה למצבר מהסוג הזה.

כמו כן, בקניית מצבר לרכב חשוב לדעת מהו סוג המצבר הדרוש לשנתון של הרכב שלכם. הסוגים העיקריים הם מחזור עמוק וסוללות התנעה, אבל בימינו ישנם גם מצברי ג’ל, מצברים מסוג עופרת-חומצה וליתיום-יון, מצברי סטארט סטופ, מצברים לרכבים היברידיים או חשמליים ועוד. 

איך יודעים באיזה סוג מצבר לבחור? 

במקביל לבירור מידע על מצבר שנפ 55 אמפר 20 חודשי אחריות מחיר, חשוב גם שתדעו איך לבחור בסוג המצבר הנכון לרכבכם. בעוד כי מידע זה נמצא בספר ההוראות של הרכב, אתם יכולים לברר גם מול המוסך מה בדיוק נדרש לרכבכם. כמו כן, אתם יכולים לבדוק את המידע הזה בפורומים של רכבים, בדפי פייסבוק וכולי. 

אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת מצבר רכב, אתם מוזמנים להתייעץ עם צוות טופ מצברים – השוואת מחירים בין מצברים בכל הארץ. בנוסף, תוכלו להנות מהשירות של התקנת מצבר בבית הלקוח, מה שעשוי לעלות כ-15% – 35% ₪ יותר ממחיר המצבר. 

לאחר שמבררים על מצבר שנפ 55 אמפר 20 חודשי אחריות מחיר, חשוב גם לברר מה אתם יכולים לעשות כדי להאריך את תוחלת החיים של המצבר עד כמה שניתן. באופן כללי, לכל מצבר יש תוקף והתוקף הזה נע בין שנתיים לשלוש שנים, אבל עם תחזוקה נכונה אכן ניתן להאריך את חיי המצבר ברכב.

טיפים להאריך חיי מצבר רכב  

הכי חשוב, שמרו על המצבר שלכם נקי ויבש, וכן שמרו את המסופים והכבלים נקיים ומהודקים היטב למצבר עצמו. אם המצבר שלכם מכיל מים מזוקקים, בדקו את מפלס המים בתאי הסוללה כל שישה חודשים בערך, אבל אפשר גם לעשות את זה ברמה החודשית.

ניתן להוסיף מים מזוקקים כדי לשמור על הרמה הנכונה במידת הצורך, אבל הקפידו להשתמש אך ורק במים מהסוג הזה. ניתן לרכוש אותם בחנויות של חלקי חילוף לרכבים, וחלק מהאנשים אפילו משתמשים במים של מזגנים (הם נחשבים מזוקקים גם כן, ככה שאין בעיה בד”כ להשתמש בהם גם במצברים).

צריכים מידע נוסף על רכישת מצבר מכל סוג, כולל שירות התקנת מצבר עד בית הלקוח? בצעו כעת השוואת מחירים בין מצברים, חסכו בין 15% – 35% על רכישת המצבר הבא שלכם. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!