מצבר שנפ 66 אמפר מחיר

צרו איתנו קשר

מצבר שנפ 66 אמפר מחיראם אתם צריכים מידע לגבי מצבר שנפ 66 אמפר מחיר, כדאי להתחיל עם הנושא של אורך חיי המדף של כל מצבר, לרבות מצברי SHNAP. ראשית, כדאי לדעת כי מצברי שנפ מיוצרים כאן בארץ והם מותאמים לאקלים שלנו, מה שהופך אותם לבחירה טובה שתוביל לחיי מדף ארוכים יותר. 

לא פעם, למרות תוקף X של מצבר, הוא עשוי להיגמר סופית מוקדם מהצפוי, וזאת עקב סיבות שונות כמו אקלים, תנאים תחזוקתיים ועוד. רגע לפני שמבררים לגבי מצבר שנפ 66 אמפר מחיר, אנו ממליצים לבדוק את נושא האחריות על המצבר, בין אם תחליטו על שנפ או כל סוג סוללה אחרת. אם כך, בואו נבין מה משך האחריות על מצברי שנפ 66 אמפר ומה היא כוללת.

מה משך האחריות על מצבר 66 אמפר שנפ?

עם 12 חודשי אחריות מטעם היצרן עצמו, מצברי שנפ בנויים בטכנולוגיה של שנפ סילבר מסוג קלציום פלוס. טכנולוגיה זו מבטיחה ביצועים טובים יותר של מצברי שנפ מאשר מצברים אחרים בשוק, בעוד כי האחריות ניתנת כאן בארץ בנקודות שירות שונות. 

אם לקוחות נתקלים בתקלה כזו או אחרת, או צריכים שירות התקנת מצברים עד הבית, קל יותר לקבל את השירותים האלו מטעם חברה ישראלית, שכוללת כמובן גם שירות לקוחות הניתן כאן בארץ. ולגבי עלות מצבר שנפ, קחו בחשבון כי מצבר שנפ 66 אמפר מחיר נע בין 600 ₪ ל-700 ₪, בממוצע. 

הוזלת עלויות: מצבר שנפ 66 אמפר

אם אתם מעוניינים להוזיל עלויות, קחו בחשבון כי מצבר שנפ 66 אמפר מחיר אמנם נע בין 600 ₪ ל-700 ₪, אבל ניתן לנסות להוזיל עלויות אלו ע"י השוואת מחירים בין מצברים. מחקר השוק המקוון הזה לא יצריך ממכם יותר מדי עבודה או משאבים, מה שאמור לקחת לכם כמה דקות ולחסוך לכם כסף במיידי. 

את השוואת המחירים אפשר לעשות באופן זריז באינטרנט, מה שמתאפשר באמצעות פורטל טופ מצברים. וכמו כן, בפורטל תמצאו מידע נוסף על תחזוקת מצברים, מציאת ספקים בתחום של התקנת מצבר עד הבית (לפי אזורים) ועוד. 

טיפים לתחזוקת מצבר שנפ 66 אמפר 

בעוד כי מצברי רכב שונים זה מזה בטכנולוגיה ממנה הם מיוצרים, רובם מצריכים תחזוקה די דומה. בראש ובראשונה, חשוב שסביבת המצבר תהיה יבשה ונקייה מפסולת. למשל, רכבי SUV ורכבי שטח נוטים לצבור פסולת רבה סביב המסופים והחיבורים, הכבלים וסביב המצבר עצמו, מה שמוביל להתפתחותה של קורוזיה עם הזמן.

קורוזיה היא מחלת ה"סרטן" של מצברי רכבים, לא משנה אם מדברים על מצבר שנפ 66 אמפר מחיר, מצבר ורטה או כל מצבר אחר. הקורוזיה מובילה לכך שהמצברים פשוט מפסיקים להיטען כמו שצריך, מה שיוביל גם לקיצור אורך החיים של המצבר. 

חסכו כסף בפורטל טופ מצברים 

רכישת מצבר שנפ דרך פורטל טופ מצברים היא הרבה יותר קלה ומהירה מאשר ללכת לחנות הקרובה ולחפש את המוצר. כמו כן, אתם יכולים למצוא בפורטל מצברים מכל הסוגים, נותני שירותים, מתקיני מצברים עד הבית ועוד. לוקח רק כמה דקות כדי למצוא את המצבר המתאים לרכב , להזמין אותו ולשלם עבורו תוך שאתם חוסכים בכ-10% – 25% ואף יותר בחלק מהמקרים.

פורטל טופ מצברים מזמין אתכם להתנהל הכי נכון בבחינה הצרכנית, לערוך השוואת מחירים עבור מצבר שנפ 66 אמפר וגם לקבל את השירות עד ביתכם או עד משרדכם. עליכם להזין בפורטל את עיר מגוריכם וסוג המצבר אותו אתם מחפשים, ומנוע החיפוש החכם של האתר יעשה את שאר העבודה. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!